TC

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
jackxi
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2008, 19:51
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

TC

Příspěvek od jackxi » 02 čer 2008, 17:41

Mam Astru 1.8i 92kw, ma TC, ale nama vypinac, pod listickou jsou kabely, nevite nekdo, jestli staci sehnat a zapojit ten vypinac na to, aby se dalo TC vypnout?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 02 čer 2008, 17:49

Urcite to pujde, na netu jsem videl navod, nekdo to dodelaval na Vectru B.

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 02 čer 2008, 22:28

Jde to vcelku snadno, sám jsem to dodělával. Tady je návod, sice v D ale obrázky jsou dost vypovídající:
http://mitglied.lycos.de/hardwarekiller03/
http://astra4ever.net/tc-nachtraegliche ... 65677.html
shrnutí:
koupit tlačítko a nový plast (v Oplu ca. 700,-) a pak podle návodu rozebrat ABS stecker a podle motoru správný PIN spojit přes tlačítko na kostru....
(nějaký ročník asi 2000 mají tento stecker
http://astra4ever.net/viewtopic.php?t=6 ... te+stecker
už připravený a pak to stačí jen zapojit na tlačítko, nemusí se tahat nový kabel...)

Uživatelský avatar
jackxi
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2008, 19:51
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jackxi » 03 čer 2008, 17:21

No, tak nejak to tam mam, dokonce je v motoru dalsi volnej konektor, mozna bude ono, kdyztak to pak zkusim zmerit, jestli to vede pod ten panel u radicky, ale problem ze nemcinu zrovna nemusim a nevim kam to pichnout v motoru, kdyz uz na to prijde. :D

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 03 čer 2008, 20:21

jackxi píše:No, tak nejak to tam mam, dokonce je v motoru dalsi volnej konektor, mozna bude ono, kdyztak to pak zkusim zmerit, jestli to vede pod ten panel u radicky, ale problem ze nemcinu zrovna nemusim a nevim kam to pichnout v motoru, kdyz uz na to prijde. :D
v motoru žádnej volnej konektor nepotřebuješ...
kabel případně připojuješ na obsazený ABS konektor, přesně jako ve druhém odkazu - dokonce je to na 1,8... :D
tzn. pokud pod plastem u řadičky není modrý 6-pólový konektor, tak musíš natáhnout kabel na PIN 31 do ABS konektoru (viz. obr.), konektor je pod krabičkou s relátky a má velkou fialovlou pojistku proti uvolnění (před operací odpojit baterku :wink: ).

Uživatelský avatar
jackxi
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2008, 19:51
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jackxi » 03 čer 2008, 23:04

Mam 2002, ten kabel pod radickou tam je, teoreticky jestli ten kabel v motoru, co tam neni zapojenej do niceho je od toho a pak by to bylo hodne jednoduchy, jestli i v tomhle pripade plati pin 31.

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 04 čer 2008, 18:12

takže není nic jednoduššího než koupit spínač a vyzkoušet to. buďto to bude fungovat :D a nebo je to slepý svazek a natáhneš kabel...
v každém případě budeš mít vypínací TC 8)

Uživatelský avatar
jackxi
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2008, 19:51
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jackxi » 04 čer 2008, 19:55

Jasna vec, slepy to asi bude, dnes sem to meril a nejde do toho kabelu u radicky nic. Jestli to vede pod to svetlo, jak je to na tech strankach, staci jeden metr kabelu a hotovo. :D

datlik
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008, 23:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od datlik » 05 čer 2008, 00:18

jackxi píše:Jasna vec, slepy to asi bude, dnes sem to meril a nejde do toho kabelu u radicky nic. Jestli to vede pod to svetlo, jak je to na tech strankach, staci jeden metr kabelu a hotovo. :D
Záleží,jak jsi to měřil.Pokud to neukáže 12v proti kostře anebo proti +12V,tak je to opravdu slepý.

Uživatelský avatar
jackxi
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2008, 19:51
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jackxi » 05 čer 2008, 11:17

Je to tak, zkousel sem to na kostru, i jednotlive mezi sebou, ale mam tam jen zelenou a cernout koncovku, mam pocit ze na tech nemeckej strankach rikaj ze od TC je modra, ale to bych ani neresil, dam to na tu zelenou, jestli zjistim, kde je jeji druhy konec. :wink: Spis mi nejde odpojit ten konektor na motoru, jak je v navodu, u jednotky, nerad bych tam neco uraval, coz u me neni nic novyho, nevite nekdo jak na to? Je tam docala spatnej pristup, i kdyz oddelam tu skrinku nad tim.

Uživatelský avatar
jackxi
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2008, 19:51
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jackxi » 05 čer 2008, 15:16

No, tak jsem na to koukal :D a nemuzu zaboha vytahnout z te koncovky tu "ruzovou" pojistku, aby se to dalo vypojit, tak to vydim na vytazeni pojistky, nejaky abs a posilovac rizeni, na co. 8)

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 05 čer 2008, 20:57

jestli máš pod plastem černou a zelenou krabičku = příprava pro vyhřívání sedaček, TC má modrou barvu.
ABS stecker vyndáš následovně: velký šroubovák strčit mezi černou krabičku a fialový nos pojistky, opatrně pootočit až pojistka povolí a je to, pak to jde už rukou...

Ivorty
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2007, 21:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivorty » 06 črc 2008, 19:02

strasne blbej dotaz co je to to TC????
Opel astra 1.6 16V R.V 2003,Klima, Okna Na DO, radio VDO Dayton 2304 Mp3. životní láska:)

HZS ČD JPO Přerov: "Chodíme tam, odkud jiní utíkají"

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 06 črc 2008, 19:18

někde je to tu také napsáno TC = Traction Conrol (protiprokluz)
od 1,8 výše v sérii (někdy TC+, nebo +ESP), ale podle výbavy a r.v. není někdy vypínatelný (což třeba v zimě na horách není pravé ořechové :( )...

Ivorty
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2007, 21:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivorty » 06 črc 2008, 19:20

Z22SE píše:někde je to tu také napsáno TC = Traction Conrol (protiprokluz)
od 1,8 výše v sérii (někdy TC+, nebo +ESP), ale podle výbavy a r.v. není někdy vypínatelný (což třeba v zimě na horách není pravé ořechové :( )...
ajo ESP me zmatla ta zkratka kazdej vyrobce to ma jine ja mam 1.6 tak o tom uvazuji ze si to tam hodim pokdu tam budu mit kabelaz zitra mrknu. dik za vysvetleni.
Opel astra 1.6 16V R.V 2003,Klima, Okna Na DO, radio VDO Dayton 2304 Mp3. životní láska:)

HZS ČD JPO Přerov: "Chodíme tam, odkud jiní utíkají"

Odpovědět