Kdo zvás si koupil CLASIC II
- Reklama
No právě, že je asi dýzl a dýzl, nevím jak u oplu, s tím jsem nejel, ale říká se že nic moc a ani spotřeba není dobrá, podle toho co píšete. S tdi od fauv se dá jezdit za 4,5.
A spotřebu beru tak, že ji počítám, podle toho co natankuji. PP se seká o +-0,1l/100km a na počet spotřebovaných litrů tak o +-0,5l, ovšem to je dáno, rozdílem v pistolích.
F.
A spotřebu beru tak, že ji počítám, podle toho co natankuji. PP se seká o +-0,1l/100km a na počet spotřebovaných litrů tak o +-0,5l, ovšem to je dáno, rozdílem v pistolích.
F.
Jezdím s firemní ochcávkou TDI silnější verze a na 4,5 sem se dostal vždy jen dlouhou jízdou, jinak průměr 5,3 nebo 5,4.
Všichni ti co uvádí super spotřeby v běžném provozu: 4,5 litru u nafty nebo 5,5 u benzínu sou kecky
A nebo sednou do auta a jedou 300km a zpět.
A zaplácáváme tady jedno docela zajímavé téma
Všichni ti co uvádí super spotřeby v běžném provozu: 4,5 litru u nafty nebo 5,5 u benzínu sou kecky
A nebo sednou do auta a jedou 300km a zpět.
A zaplácáváme tady jedno docela zajímavé téma
Naposledy upravil(a) Stand dne 22 kvě 2008, 13:30, celkem upraveno 1 x.
Již bývalá Astřila....
Od kupi zatial natankovanych 5 nadrzi a priemer cca 6,44 l/100km.
Prve dve nadrze zabeh jazda do max 4000. Potom cesta do Prahy a posledna nadrz jazdenie mojou zenou do prace a naspet po okreskach 6,0 l/km. Nemam PC.
Ale pod 6 litrov uz zrejme pojdem len velmi zriedka a tazko (bohuzial)!
Prve dve nadrze zabeh jazda do max 4000. Potom cesta do Prahy a posledna nadrz jazdenie mojou zenou do prace a naspet po okreskach 6,0 l/km. Nemam PC.
Ale pod 6 litrov uz zrejme pojdem len velmi zriedka a tazko (bohuzial)!
G-čko, Z16XEP, r.2008, HB
5,5 - to sa mi nezdá. To je asi naozaj jazda na dlhšiu cestu - kľudným štýlom. Ja mám v papieroch pri 90 km/h - 4,8l/100 km, priemer 6l ale neviem, či sa to dá dosiahnúť (akú metodiku merania na to majú - rýchlosti, podiel jazdenia mesto/mimo...). Začiatkom júna idem na dlhšiu cestu, natankujem - uvidím, aká bude spotreba. Teraz mám cca 1/3 mimo mesta a 2/3 v mesta a spotreba ide pod 8l. Ešte neviem, kde sa to zastaví, ale do stopnutia merania, podľa mojej veľmi informatívnej metodiky , ešte ostávajú nejaké litre paliva.
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
To prostě nemá cenu se s někým dohadovat. Jasně jezdím za 7 a lepe za 8, aby jste byli spokojeni. Jinak s vychlastanou služební oktávkou se té spotřebě nediv, když se k tomu každý chová, jak hovado.
Nová ochcávka 1,6 benzín taky jezdí za 6-6,5 při té bídě.
Jinak jak říká kolega dlhší cesta 1000km 5,2-narvaný auto, dodržování předpisů +10km.
Po čechách dlhší cesta cca.500km 5.3l/100km.
Jinak nové auto co by žralo víc než 6,5l bych nechtěl.
ps. Nic tady nezapleveluju, ale asi hold se nemůžu podělit se zkušenostmi a postřehy.
Jinak na spotřebě u dýzlu kolem 4-4.5l/100km nevidím nic divného, když účinost motoru je o 10-ky procent lepšší než u benzínu.
F.
Nová ochcávka 1,6 benzín taky jezdí za 6-6,5 při té bídě.
Jinak jak říká kolega dlhší cesta 1000km 5,2-narvaný auto, dodržování předpisů +10km.
Po čechách dlhší cesta cca.500km 5.3l/100km.
Jinak nové auto co by žralo víc než 6,5l bych nechtěl.
ps. Nic tady nezapleveluju, ale asi hold se nemůžu podělit se zkušenostmi a postřehy.
Jinak na spotřebě u dýzlu kolem 4-4.5l/100km nevidím nic divného, když účinost motoru je o 10-ky procent lepšší než u benzínu.
F.
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No na dlouhou cestu se také dostanu na 5,5 lit / 100 Km, ale teď už 10 měs. mám novou práci a do práce to mám 4 km 1 cestu, tak že Astra má spotřebu odost větší než v minulosti a je to kolrm 7,2 - 6,8 lit.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jinak naokraj. Motory než se montují ve výrobě už mají neco najeto, zda jsou v pořádku. A každý motor při záběhu si ze začátku vezme olej, je to kvůli tomu že si sedá. Od podlední výměny oleje ujeto přes 6000 km a bez ztráty oleje a motor je pěkně živý.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Ja mám 2,5 km do práce, spotreba prevažne po meste je okolo 8,3l (zas moje meranie je asi dosť nepresné)... Ale skúsim trasy predĺžiť na cca 4 km . Len preto, aby som videl aká spotreba vyskočí . Tých 2,5 km autom do práce absolvujem 1x za týždeň pravidelne (z práce na nákupy), ináč len keď niečo potrebujem vybaviť, okrem toho chodím do práce pešo- je to zdravšie (MHD nepoužívam).Astra - R@SAG píše:No na dlouhou cestu se také dostanu na 5,5 lit / 100 Km, ale teď už 10 měs. mám novou práci a do práce to mám 4 km 1 cestu, tak že Astra má spotřebu odost větší než v minulosti a je to kolrm 7,2 - 6,8 lit.
Spotreba 5,5 l a menej by mohla byť pri predpisovej dlhšej kľudnej jazde, ale určite nie v meste s trasami do 5 km.
Prípadne prosím o radu - ako sa dá dosiahnúť taká nízka spotreba?. Určite by viac z nás chcelo doplniť svoje vedomosti o hospodárnej jazde...
Pozn.: Moja jazda je viacmenej kľudná. Radím pri 3000 ot, niekedy aj viac, využívam dojazd na križovatku, ak je červená, alebo predpokladám, že naskočí, bežná jazda okolo 2500 ot, z kopca jazda bez plynu so zaradenou rýchlosťou (tých kopcov v meste zas toľko nie je), raz za čas prevetrám motor, aby Astrička nezlenivela... Čo ešte vylepším? Dlhšie trasy?
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
No těm 7,5 - 8 l ve městěrozumím a ještě je jeden rozdíl, není město jako město. Kluci co jsou taky z Prahy, ale jezdí převážně na okraji a po městskejch okruhách mají taky menší spotřebu než já, kterej jezdí převážně v centru (Žižkov, Karlín, Karlák, Letná, atd) kde jsou semafory na každým rohu a kolony kam se podíváš
Mobil : 602318645
Astra - R@SAG: Tvůj deník jsem četl a 5,5l/100 jsem nikde neviděl, ale to je jedno.
Podle toho co v tom deníku píšeš, je ten motor, ne dobře, ale špatně zajetej, když už jsi se na to orientoval. Jinak Ti řeknu jednu novinku, ten motor se zajíždí, zhruba nějakých 25000 km, než si opravdu sedne, spíš bych řekl ke 30, kdybys měl počítač tak by jsi to i viděl..
Tvějch 200 v pár tisících je opravdu přínosem pro ten motor, hlavně spotřebu oleje a benzínu.. Tím, že mu děláš takové výbrusy hned po novotě klesá jeho efektivita a tím se zvyšuje spotřeba.
Nebojte, dělám v aut. průmyslu, takže trochu o tom i vím, motory se kontrolují to je jasné, ale za uši dostane tak každý x-stý nebo x-tisící a ten se do prodeje nedostane. Copak si myslíte, že každý motor natočí desítky kilomerů než ho pustí ven.
Motor se vyzkouší, ale jen minimálně mechanicky a ne žádný záhul, jde hlavně o těsnosti. Ty motory jsou už dávno otestované ve vývoji a v předseriových testech. Kontroluje se hlavně to, jestli někde něco nechybí, je správně dotažené, neteče atd.
Pár nových motorů už jsem zajížděl, takže vím, že ten tvůj postup má logiku, ale moc nefunguje, aspoň mě se neosvědčit, motor potom má větší spotřebu než by mohl mít při stejném následném ježdění.
Jinak úbytek oleje je samozřejmý, každý motor žere olej, jinak by nemohl fungovat, ale jen minimálně, půl litru je docela hodně i na 10000km.
Vím, že výrobci se tím chrání a, že 1l je standardem, ale tím se kryje buď to ,že motory jsou zmetky anebo většina uživatelů aut jsou jen uživatelé, kteří jsou schopni tůrovat motor v -20 jen, aby se rychleji zahřál motor a to potom olej chlastá a uživatel si může stěžovat, ale nemá vlastně na co.
F.
Podle toho co v tom deníku píšeš, je ten motor, ne dobře, ale špatně zajetej, když už jsi se na to orientoval. Jinak Ti řeknu jednu novinku, ten motor se zajíždí, zhruba nějakých 25000 km, než si opravdu sedne, spíš bych řekl ke 30, kdybys měl počítač tak by jsi to i viděl..
Tvějch 200 v pár tisících je opravdu přínosem pro ten motor, hlavně spotřebu oleje a benzínu.. Tím, že mu děláš takové výbrusy hned po novotě klesá jeho efektivita a tím se zvyšuje spotřeba.
Nebojte, dělám v aut. průmyslu, takže trochu o tom i vím, motory se kontrolují to je jasné, ale za uši dostane tak každý x-stý nebo x-tisící a ten se do prodeje nedostane. Copak si myslíte, že každý motor natočí desítky kilomerů než ho pustí ven.
Motor se vyzkouší, ale jen minimálně mechanicky a ne žádný záhul, jde hlavně o těsnosti. Ty motory jsou už dávno otestované ve vývoji a v předseriových testech. Kontroluje se hlavně to, jestli někde něco nechybí, je správně dotažené, neteče atd.
Pár nových motorů už jsem zajížděl, takže vím, že ten tvůj postup má logiku, ale moc nefunguje, aspoň mě se neosvědčit, motor potom má větší spotřebu než by mohl mít při stejném následném ježdění.
Jinak úbytek oleje je samozřejmý, každý motor žere olej, jinak by nemohl fungovat, ale jen minimálně, půl litru je docela hodně i na 10000km.
Vím, že výrobci se tím chrání a, že 1l je standardem, ale tím se kryje buď to ,že motory jsou zmetky anebo většina uživatelů aut jsou jen uživatelé, kteří jsou schopni tůrovat motor v -20 jen, aby se rychleji zahřál motor a to potom olej chlastá a uživatel si může stěžovat, ale nemá vlastně na co.
F.