X16XEL jede na tři válce

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 09 kvě 2008, 21:57

ahoj všem,mám jednu prosbu někdy když nastartuju AstruG 1.6 X16XEL tak mi jde na tři válce a po ujetí 100m je už vše v pohodě.Kdyby to startovalo pokaždé na 3 válce tak bych tomu rozuměl,ale je to jen když je to studený,u tepleho motoru se mi to ještě nestalo.Tak jestli jste už někdo měl zkušenost s tímhle problémem tak prosím díky za radu.

Reklama
 

elvak
Příspěvky: 30
Registrován: 01 led 2007, 22:40
Bydliště: Dobřany

Příspěvek od elvak » 12 kvě 2008, 19:19

Zkusil bych svíčky, nebo lištu, taky mi to začalo ze začátku dělat jen při studeném motoru.

Uživatelský avatar
GibonArt
Příspěvky: 236
Registrován: 26 črc 2007, 22:56
Bydliště: Nižbor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GibonArt » 12 kvě 2008, 23:51

Zdravím... zrovna se potýkám se stejným problémem. Uplně jak elvak... to samý... nový svíčky a šlo to... najel jsem cca 300km a bum... zase trojválec... nechá se s tim jet ale je to hovno výkon... EGR to bejt nemůže... nekolísaj otáčky a nechcípá to... je li vadnej EGR, kterej se zasekává, tak auta z 90% chcípají a nebo kolísají otáčky... Vyndal jsem lištu a na ní jsem pod těma gumovejma čepičkama našel vytvořenej uhlíkovej svod, z toho, jak přeskakovali el.oblouky. Mizérie. Tuto neduhu způsobila vadná svíčka, která měla omezenou průchodnost. A tak to malý napětí (20kV) muselo utéct jinudy :-) a proč ne zpět od hubičky ke kovovemu pouzdyrku :-) diagnostika nepřijde na vadnou lištu z jednoho prostého důvodu... v liště není čidlo... maximálně napíše závady, které již byly zmíněny... špatné spalování válce... já mám třeba tlaky ve válcích v poho, cívka je taky v poho, vše v normálu. Lambda taky OK, ale jediné co zlobí je ta lišta... vyzkoušelo se to, když jsem do každého otvoru umístil svíčku a spojil to s kostrou... to bylo ran a blesků :-D jen jeden (3. svod) neházel... a diagnostika hlásila chybu na 3. válci :-) Známý, co dělal dlouhá léta v OPELu říká, že u Astřiček jsou lišty jedna z nejnáchylnějších součástek. Já třeba nevěděl, zda byly dělané svíčky... "měl jsem německou servisku" ... a jelikož dělané nebyly, odpravil jsem tedy lištu... Teď ji mám objednanou a už se na ní těším... Mám motor Z16XEP (1.6 16V 76kW r.2004) - podle statistik jsem mezi prvními, kdo bude lištu měnit :-D njn... za blbost se platí... Člověk by to neřekl, že by to mohla být a všichni zkouší EGR ventily... ale ne vždy za vše může tenhle výmysl evropských emisních norem...

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 13 kvě 2008, 08:19

na kolik te vysla nova lista?
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Odpovědět