mám problém s kolísáním otáček na 1,8 16V. Je to asi neverending story u Aster.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Honza
Astra G 1,8 16V, serie 100, v kůži
SherlockH píše:Nazdar
já mám Astru asi 2 roky. Dělám s náhradními díly v Elitu. jde hlavně o to, aby ti neodešli servomotorky na volnoběhu(myslím tím na klapě). Tím, že to preventivně vyčistíš, jen lépe pro tebe, protože ze svých zkušeností vím, kolik stojí taková klapa. Ne, že bych jí kupoval, ale prodávám jí docela často. Mým stylem jízdy, kdy jezdím do práce jen asi 2 km se motor nezahřeje a na škrtící klapce se usazuje karbon, který dělá veškerou neplechu. a klapu si nechávám vyčistit asi 2x do roka, proto jsem tu chtěl zjistit přesný návod na vyčištění.![]()
Astra G 1,8 16V, 100 v kůži.....
Jiříček píše:Pokud by to bylo tak snadné, tak by to bylo fajn. Mam elektronickej plyn, tak třeba je to jiný. Mě jen zarazilo to, že v opel servise se toho tak trochu báli a rovnou mě upozornovali na to, že se to nemusí povést zpětně to rozjet a pak by byla nutná výměna. A to je docela ranec.
Tak to by tě hezky natáhnul, protože klapa stojí kolem 9000,- u mě a to je vlastně montováno do originálu.Jiříček píše:Včera jsem to samé řešil s mechanikem u Opel Zralý. Dal mi 3 možnosti. Buď to rozebere a vyčistí že to půjde bez problémů. Pak že to vyčistí a již klapka nepůjde nastavit a bude se muset vyměnit a to je celek za 15 000 a nebo zkusím něco do benzínu na čistění. Babo raď.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |