prosím o pomoc 1.7TD ASTRA 1999 G

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 19 bře 2008, 18:03

To nevím, ani nevím o co jde... :roll:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Reklama
 

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 19 bře 2008, 18:05

Jestli myslíš snímač otáček motoru tak počítej kolem 3tis..
Již bývalá Astřila....

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 19 bře 2008, 18:52

honzík píše:pro frydex tak jsem zaslech ze diodový můstek je ok a je v háji nějaké čidlo nebo regulace otáček jeli s tím na pc a ještě nedali vědět tak se hrozím z té ceny :?
TO BUDE NĚJAKÝ STABILIZÁTOR NAPĚTÍ, to nemusí být drahé, pokud pujde vyměnit, nahradit.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
honzík
Příspěvky: 67
Registrován: 16 bře 2008, 17:29
Bydliště: HAVÍŘOV

Příspěvek od honzík » 19 bře 2008, 18:59

tak díkes uvidíme zítra co se to teda podělalo pak dám vědět . :x

Uživatelský avatar
honzík
Příspěvky: 67
Registrován: 16 bře 2008, 17:29
Bydliště: HAVÍŘOV

Příspěvek od honzík » 20 bře 2008, 16:27

tak astru mám doma v altíku odešel regulátor a zřejmě odpálil snímač otáček házel víc proudu než měl cena 4000kč se vším všudy to se dá ne? jinak dík za vše.

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 20 bře 2008, 16:39

No vida... já sem měl za to, že regulátor je ten diodový můstek... hmm :idea:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Příspěvek od Luboš X17DTL » 20 bře 2008, 16:42

Diodový můstek by měl být na usměrnění střídavého proudu na stejnosměrný, regulátor nepustí více napětí, než je povolená mez(většinou, pokud dělá, co má :D ).
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

xcarv
Příspěvky: 61
Registrován: 05 dub 2006, 19:50

Příspěvek od xcarv » 26 bře 2008, 23:16

kolik stojí STABILIZÁTOR NAPĚTÍ při zapnutých světlech když yapnu blinkr nebo pootočím volantem mi pulzuje středový displej a pohasnou světla a při přidání plynu se rozsvití víc. do baterky jde asi 14.7 nebo nějak tak.

Uživatelský avatar
honzík
Příspěvky: 67
Registrován: 16 bře 2008, 17:29
Bydliště: HAVÍŘOV

Příspěvek od honzík » 27 bře 2008, 21:57

m itam šlo taky tolik proudu ale nic takového se mi nedělo a regulátor mě přišel na 700-800 kč nevím přesně každopádně mi to odrovnalo snímač otáček.

pekis
Příspěvky: 18
Registrován: 16 říj 2007, 08:36
Bydliště: RADOŠOVCE

Příspěvek od pekis » 02 dub 2008, 09:36

mal som ten istý problém, vyriešilo to nové čerpadlo za 21 000,-

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 02 dub 2008, 10:17

Já to měl stejné nejdřív závada dobíjení a následoval snímač otáček motoru..
Již bývalá Astřila....

lukaskpd
Příspěvky: 4563
Registrován: 09 dub 2007, 19:55
Bydliště: Hlinsko v Cechcach
Kontaktovat uživatele:

sdf

Příspěvek od lukaskpd » 18 zář 2008, 16:27

caveste prosimvas neviete preco nestartuje 1.7TD za studena ale pak uz nastratuje pohode a svieti kontrolka riadiacej jednotky a ten motor je tam davany novy tak porate diku
Neuč se, život tě nauči !!!! :)
Obrázek Lukaskpdova Astra G Obrázek
1.7TD ( 17DTL ) + CHIP
Obrázek
www.jkcolor.iplace.cz/

Majla
Příspěvky: 1829
Registrován: 05 říj 2007, 16:46
Bydliště: Březová - Oleško

Příspěvek od Majla » 18 zář 2008, 16:46

A diagnostika něco ukázala??

lukaskpd
Příspěvky: 4563
Registrován: 09 dub 2007, 19:55
Bydliště: Hlinsko v Cechcach
Kontaktovat uživatele:

ds

Příspěvek od lukaskpd » 18 zář 2008, 21:42

na diagnostike to nebolo ale mechanik vravel ze by tam mohlo byt nejake teplotne cidlo zle nebo tak neco a este pri na startovani sa zobrazi kontrolka riadiacej jednotky a myslis si ze to moze byt chipom
Neuč se, život tě nauči !!!! :)
Obrázek Lukaskpdova Astra G Obrázek
1.7TD ( 17DTL ) + CHIP
Obrázek
www.jkcolor.iplace.cz/

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: ds

Příspěvek od Luboš X17DTL » 19 zář 2008, 06:39

lukaskpd píše:na diagnostike to nebolo ale mechanik vravel ze by tam mohlo byt nejake teplotne cidlo zle nebo tak neco a este pri na startovani sa zobrazi kontrolka riadiacej jednotky a myslis si ze to moze byt chipom
jestli ten čip jde dát pryč, udělej to. Tento typ motoru je původně ještě z Kadetta a tam neměl ani turbo. Soudruzi v německu dali k tomu motoru turbo a nic jiného na něm neupravili, takže výkon motoru postavili na hranu. To je taky možná příčina toho, proč Vám ten motor kleknul. Na těchhle typech motorů často odcházejí hlavy a klikovky, proto si tento motor žádá slušného zacházení.
To jen mimo mísu. A čidla použij ze svého starého motoru, ony vůbec nemusí komunikovat s řídící jednotkou, protože pokud je tvůj nový motor z eFka, tak ta žádnou jednotku neměla. Jen čidla, relé a systém podtlakových hadiček.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Odpovědět