Turbo na 2.0 16v
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Turbo na 2.0 16v
Zdravím, jelikož sem to tu nikde nenašel, ptám se tady. Mám Astru G 2.0 16v Sport a uvažuju o montáži turba. Chtěl sem pořídit OPC, jenže prostě NEJSOU. Takže, jaký na to máte názor? Kamarád, co připravuje auta na okruhy mi říkal že není problém, že motor je stejný jako u OPC jen to turbo chybí. Jinak motor je ve skvělé kondici.
- Reklama
no nedá mi to tak to trochu rozepíšu
už jsem to chtěl dělat na svým motoru, určitě vymenit písty nej by byly kovany, nebo z turbovýho motoru. pak záleží kolik tam budeš chtít foukat turbem, jestli nějaký višší výkon než co má seriovy z20let tak určitě by byly na místě kovaný ojnice.tedkom vačky. určitě budou ostřejší něž u turba. sací je dobré ponechat a vyměnit výfukovou. takže prakticky udělat komplet GO motoru.
Tedkom spojka seriová spojka by mohla mít problém takový krouták přenést, takže od sachsu sportovní sadu. možná i keramiku. tedkom co na to převodovka? převodovka ten výkon snese jen krátkodobě, záleží jakou převodovku tam máš?což znamená že se múže do roka rosypat, podle toho jak budeš jezdit. takže taky sehnat převodovku z turba. určitě to bude lepší, převodovka bude mít samosvornej diferenciál a bude se stím dat jezdit.
dále sehnat chladič vzduchu, rídíci jednotku s kabelovým svazkem
komplet výfukové potrubí, turbo potřebuje co nejmenší odpor.
tedkom palivová soustava. vyměnit vstřiky za ty z turba, tedkom čerpadlo jestli bube stíhat dodávat palivo, popřípadě vyměnit. jezdit na chudou směs se nevyplácí riskuje se tím propílení pístu.
a tedkom ten výkon to bude chtít ubrzdit. seriový brzdy jsou slaby. takže sehnat si třmeny s kotouči z turba dávaj tam 308.ty už by mohly stačit.
je s tím práce a ve výsledku by tě to stálo to za co koupíš rovnou celej motor, nebo vyměnit auto.
muj odhad je tak 100tis aby to stálo za to.
jestli jsem něco zapoměl tak at mě někdo doplní.
hodně štěstí z předěláváním
už jsem to chtěl dělat na svým motoru, určitě vymenit písty nej by byly kovany, nebo z turbovýho motoru. pak záleží kolik tam budeš chtít foukat turbem, jestli nějaký višší výkon než co má seriovy z20let tak určitě by byly na místě kovaný ojnice.tedkom vačky. určitě budou ostřejší něž u turba. sací je dobré ponechat a vyměnit výfukovou. takže prakticky udělat komplet GO motoru.
Tedkom spojka seriová spojka by mohla mít problém takový krouták přenést, takže od sachsu sportovní sadu. možná i keramiku. tedkom co na to převodovka? převodovka ten výkon snese jen krátkodobě, záleží jakou převodovku tam máš?což znamená že se múže do roka rosypat, podle toho jak budeš jezdit. takže taky sehnat převodovku z turba. určitě to bude lepší, převodovka bude mít samosvornej diferenciál a bude se stím dat jezdit.
dále sehnat chladič vzduchu, rídíci jednotku s kabelovým svazkem
komplet výfukové potrubí, turbo potřebuje co nejmenší odpor.
tedkom palivová soustava. vyměnit vstřiky za ty z turba, tedkom čerpadlo jestli bube stíhat dodávat palivo, popřípadě vyměnit. jezdit na chudou směs se nevyplácí riskuje se tím propílení pístu.
a tedkom ten výkon to bude chtít ubrzdit. seriový brzdy jsou slaby. takže sehnat si třmeny s kotouči z turba dávaj tam 308.ty už by mohly stačit.
je s tím práce a ve výsledku by tě to stálo to za co koupíš rovnou celej motor, nebo vyměnit auto.
muj odhad je tak 100tis aby to stálo za to.
jestli jsem něco zapoměl tak at mě někdo doplní.
hodně štěstí z předěláváním
Turbo
to já všecko vim, co vyměnit. Já chtěl OPCčko, jenže sem ho prostě nesehnal, takže mam Astru G s motorem X20XEV ve špičkovém stavu. Kotouče mam vrtané Zimmerman, Ferodo desky. Zbytek komponent bych samozřejmě vyměnil. Za Astru G OPC bych dal 250-300 tis, tady za tu sem dal 150 tis + cena úprav a byl bych na tom stejně. Úprava, kterou s tímto motorem mohu uskutečnit (kompletní) by dala auto 290 koní. A to už neni špatný. Navíc k tomu FWD, v plánu je i předělání na 4WD. Bohužel Astry se 4WD nedělaj, úpravy to jistí. Jen aby jste mě nehanili, nedělám úpravy na koleni v garáži, ale v perfektně vybavené dílně s člověkem co tomu rozumí.
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09 úno 2008, 14:46
- Kontaktovat uživatele:
no já mám daewoo leganzu a tam je motor x20sed, je to stejný motor jak má opel astra a taky budu upravovvat ale ne turbem, ale ostráma vačkama, vyaštěné sací kanály a laděné svody, ale ještě nevím kdy se do toho pustím, protože tohle je tak asi 30tisícová záležitost
jinak ted upravuju sání do motoru přes leštěné trubky s ohyby, bude to mít nějaký vliv na výkon??
jinak ted upravuju sání do motoru přes leštěné trubky s ohyby, bude to mít nějaký vliv na výkon??
Tady je vyber z OPChttp://www.autoscout24.de/List.aspx?vis=1&stat ... l=9&zipc=D
OPC
OPC
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- kabrioletak
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 30 pro 2007, 15:42
- Bydliště: Nový Jičín
souhlasim s dvema prispevkama predemnou,OPCecek je hodne ale v nemecku,u nas jich moc na vyber neni,urcite bych spise volil volbu si neco dovezt nez upravovat stavaji WADEove pokud k tomu teda nema velkou citotovou vazbu a trva na tom ze si ji chce nechat navic by to bylo jak rikal mit auto ktery ne ze nikdo nema ale spis ze se malo vidi.
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz
www.tommutuning.cz