Přesně tak.Michal Vlas píše:Takže jestli to dobře chapu tak díra je tam kde je jehla??!! a ta vedle (ta větší) je zaslepená? Mam to už taky hotoví a pravě jsem si nevěděl rady s tesnením
moje úprava AGR-EGR
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
Podložka pod EGR.
Tak jsem dnes měl náladu něco rozumného udělat, tak jsem si udělal doma v kuchyni na stole měděnou podložku na zaslepení EGRu. No trvalo mi to celkem asi tak dvě hodiny, napřed vymontovat EGR z auta, pak se rozhodnout jakým způsobem se pustit do té výroby, když nemám doma celkem nic, tak jsem si vzal kousek dřeva, dva šrouby M8 a matice, lupenkovou pilku, vrtačku, no tak nějak jsem se do té práce pustil, výsledek dávám jako přílohu na fotkách. no rád bych dal , ale nějak to zase nefunguje , takže doplním fotky, až půjde ukažto.com.
Naposledy upravil(a) Oliver dne 30 led 2008, 18:07, celkem upraveno 2 x.
Tak to dej přes http://www.imageshack.us/
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: Podložka pod EGR.
Oliver píše:Tak jsem dnes měl náladu něco rozumného udělat, tak jsem si udělal doma v kuchyni na stole měděnou podložku na zaslepení EGRu. No trvalo mi to celkem asi tak dvě hodiny, napřed vymontovat EGR z auta, pak se rozhodnout jakým způsobem se pustit do té výroby, když nemám doma celkem nic, tak jsem si vzal kousek dřeva, dva šrouby M8 a matice, lupenkovou pilku, vrtačku, no tak nějak jsem se do té práce pustil, výsledek dávám jako přílohu na fotkách. no rád bych dal , ale nějak to zase nefunguje , takže doplním fotky, až půjde ukažto.com.
Naposledy upravil(a) Oliver dne 30 led 2008, 18:09, celkem upraveno 1 x.
Moc bych nerozšiřoval, že je to měděné, páč kucí opálení cítí měď i na sto honů a motor mají vyndaný za cca 2 minuty
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
No tak jsem to nějak moc za jízdy nevyzkoušel, páč jsem to jenom dal do auta, uvidím co to bude dělat zítra,, pojedu do Hradiště a tak to alespoň trochu zkusím, doufám, že alespoň to nebude cukat, pokud se ještě k tomu, nerozsvítí ta žlutá bestie (kontrolka emisí), tak budu velice spokojený, sice už mám domluvenou lambdu, ale kdyby tato byla OK, tak bych měl ještě větší radost.
Prosimte ted sem ztoho blazen nekde sem cetl ze kdyz chces zaslepit AGR tak musis pit podlozku tlustou tak 8-10 mm.a udelat doni zahloubeni na vyjizdeci jehlu,ja Z Oliverem mam stejnej AGR takze staci na zaslepeni udelat takova podlozka jak mas ty jo??
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
No já to nevím na 100%, ale proč by to nešlo takto jak jsem to udělal já? Plyny zpět do sání, tak ty tam nepůjdou, no a jinak je to jedno, EGR funkční je, jehla se pohybovat bude, takže ECU nepozná, že je tam podložka.Majklus píše:Prosimte ted sem ztoho blazen nekde sem cetl ze kdyz chces zaslepit AGR tak musis pit podlozku tlustou tak 8-10 mm.a udelat doni zahloubeni na vyjizdeci jehlu,ja Z Oliverem mam stejnej AGR takze staci na zaslepeni udelat takova podlozka jak mas ty jo??
Prosimte muzu te poprosit zda bys byl tak hodnej a mohl mi treba nate Fotce nejake popsat vlastne kudy je nasavanej ten vyfukovej plyn prezco to de a kde to vychazi?Vim kcemu je ten AGr ale nevim presne jeho funkcnost.muzes mito prosimte popsat?Uz sem tu prosel vic nez dost temat ale furt mito nejak nedava to co bych ja potreboval.dikes!
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit!
JJ to jsem zkousela avpohode mi ta jehla vyjede,ale proste mito skube treba po mneste na 3 nemuzu jet 50km/hOliver píše:pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit!
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Hmm, tak na tom jsme asi stejně, já to totiž taky nevím kudy ty plyny přicházejí a kudy odcházejí, ale asi to bude z té strany kde je ta jehla, tak bych řek, že odtud ty plyny jdou do EGRu a pak přes EGR do sání, ale já to nevím, jenom moje domněnka.Majklus píše:Prosimte muzu te poprosit zda bys byl tak hodnej a mohl mi treba nate Fotce nejake popsat vlastne kudy je nasavanej ten vyfukovej plyn prezco to de a kde to vychazi?Vim kcemu je ten AGr ale nevim presne jeho funkcnost.muzes mito prosimte popsat?Uz sem tu prosel vic nez dost temat ale furt mito nejak nedava to co bych ja potreboval.dikes!
přesně to samé to dělá mě! sice na trojku to jde, ale na čtyřku 50km, tak to škube, dělá mi to tak při cca 1600 - 1900 RPM!Majklus píše:JJ to jsem zkousela avpohode mi ta jehla vyjede,ale proste mito skube treba po mneste na 3 nemuzu jet 50km/hOliver píše:pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit!