Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
tady se dieselaci vyradej
souhlasim s miloshem, mam na to stejnej nazor, a teda preferuju benzin a jak v zime krasne topi hned
ten zvuk "rachtacky"(diesel) kdyz to bezi moc nemusim az budu videt vic na klavesnici tak to zedituju a jeste neco pridam ale myslim ze majitele dieslu to tu ovladnou jak uz to bylo v jednom tematu ze
jeste teda nevyhody dieselu podle me - vyssi porizovaci naklady
-drazsi emise
Naposledy upravil(a) gErda dne 08 led 2008, 22:28, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
100%Preferuju benzín Kamna určitě NE...Dělaj rachot a myslim,že finančně je na tom lepší benzín když se to nakonec spočítá díly,opravy,atd..i ta technická je na Kamna dražší...Vyplatěj se leda asi pokud se používaj jako firemní auto,že najezděj tisíce km měsíčně.Toť můj názor...Sory Kamnařům
No dodal bych ze u ojetiny je to jedno zda to je beno nebo nafta, ceny stejny relativne. Ale zase pokud nekdo najede treba 50t rocne asi si benzin nekoupi zeano.
Ja mam za minuly rok necelych 15t takze pro me dyzl neni a navic zvuk automatu benzinoveho jak si krasne preradi kdyz jedu do kopce no to je lahoda
Já měl 7 let Géčko v kombíku,byla to 1.4/16V a byla bez problému,teď mám skoro rok zafiru s traktorem a už se sere.Jenže taková v benzínu nebyla,tak jsem šel do nafty,ale příště to bude zase benzín,i když ten takovej zátah nemá......
Tak a teď vám to natřu.
Konečně mám auto, se kterým umí jezdit i manželka a neničí spojku. A cena nafty? Zlatá stavba dálnice.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
No ja nevim jakejma Opel dieselama jsi jel, Milousi, ale musim rict ze muj je vyrazne mene hlucny nez napr. 1.6 pri rychlostech nad 100km/h Hlucnejsi je diesel akorat ve meste.
Jako dalsi nevyhody u benzinu v Astre G vidim naprosto nedostatecnou pruznost (krom spickovejch verzi 2.2 16v a 2.0T). V silnym dieselu je to uplne jinej komfort cestovani nez s urvanym atmosferickym benzinem. No a zivit benzin, kterej nabizi stejnej prebytek vykonu bez velkeho vytaceni se mi nejevi jako optimalni u rodinneho auta.
Az budu kupovat dalsi rodinny auto, tak to bude opet nafta ... az budu kupovat dalsi druhe auto do rodiny, tak to bude opet benzin. Takze asi tak
AstraDTI píše:No ja nevim jakejma Opel dieselama jsi jel, Milousi, ale musim rict ze muj je vyrazne mene hlucny nez napr. 1.6 pri rychlostech nad 100km/h Hlucnejsi je diesel akorat ve meste.
Jako dalsi nevyhody u benzinu v Astre G vidim naprosto nedostatecnou pruznost (krom spickovejch verzi 2.2 16v a 2.0T). V silnym dieselu je to uplne jinej komfort cestovani nez s urvanym atmosferickym benzinem. No a zivit benzin, kterej nabizi stejnej prebytek vykonu bez velkeho vytaceni se mi nejevi jako optimalni u rodinneho auta.
Az budu kupovat dalsi rodinny auto, tak to bude opet nafta ... az budu kupovat dalsi druhe auto do rodiny, tak to bude opet benzin. Takze asi tak
Uplny suhlas. mame doma astru aj benzin aj diesel ale to sa neda porovnat. Na benzine ked sa seru tak je tam hladania problemu ostosest. Same kable. pri nafte sa skôr odhali problem hoc naftove cerpadlo nie je lahka zalezitost. Ale tie problemy s egr pri benzinoch, lamda sondy tak to je vecni problem. Otec sice na svojej benzinovej beha dost ale tlaci do nej prachy jak hrom. a spotreba 10litrov v meste 6vonku. ale ked to vonku pali tak je tam 8 ani nevies ako. Ja mam naftu, jazdym dost asi 50-60tis za rok, servis ma stoji len bezna vymena naplni plus dosticky ale ziadne kolisanie otacok, problemy s egr, ziadna lambda. Proste len udrzovat podtlaky ok a vediet sa chovat k turbu a menit pravidelne naftovy filter. Potom nie su ziadne starosti. A pri plne nalozenom aute vyleziem vsade co sa o benzinoch povedat neda. Ked neratame 2,0T a 2,2 ako bolo spomenute ale tie si uz zapitaju. Pri nafte nepoznate co je to preradit pri predbiehani. Len vo vinimocnych pripadoch. Proste slapnete na plyn a taha to od spodu. Spotreba vinikajuca, a pri zahriatom motore ani poriadne nepocut v kabine ci je to nafta alebo benzin. Taktiez vela pri nafte zalezi aj od oleja. Pri kupe tam bol schell ale ja som zacal pouzivat ALCO 10w40KTX turbo a musim povedat ze motor je tichsi, spotreba ok, olej mi zera tak pol az liter medzi vymenou a startovanie v zime a pri velkych mrazoch bez problemov.
spermin píše:ještě bych dodal benzín do 15 000 Km ročně
nafta nad 20 000 Km ročně.
Ja najezdim tak 15-20 Zaradil jsem se do benzinu... rozdil 60 tis kc mezi benzinovym a naftovym motorem me prisel sakra velkej Jak je to u jinych modelu a znacek nevim...