PROSIM POMOOOOC
PROSIM POMOOOOC
Zdravim Vas,jsem plne vyrizen,mam opel astra karavan 2.0DTI 1998,minuly tyden sem daval novou baterii,vsechno ok dnes sem jel do prace,cca po 3km me zacala problikavat na palubce baterie,vzdy pri zrychleni nebo pridani plynu do vetsich otacek to prestalo blikat,ale neco drelo v motoru.Po dalsich asi 15km prestalo jit servo,nyni jsem v praci stojim na dvore a bojim se odjet i do servisu.Ma někdo zkušenost co by to mohlo byt???
- Reklama
tak to vím naprosto přesně co to je!!!!o prázninách se mě to stalo to samý,den před dovolenou.je to diodovej panel,na altíku v čoudu.vydělej altík a dej to někde spravit.nevým odkud jsi,ale já jsem z č.třebové,tak jsem to dal zpravit do opatovce(u svitav).do druhýho dne to měli hotový a platil jsem asi 2500kč.vyměnily mě ten diodovej panel,obě ložiska a celej ho stříkly,že vypadal jak novej.bacha,až ho budeš oddělávat a pak vracet spátky.hodně zdaru a čau
nevím,čím to je ,ale opravdu ti servo nepůjde.já na to koukal taky jako blázen,ale je to tak.mě začlo problikávat dobijení,pak zhaslo,pak se rozsvítilo,po 100metrech mě přestalo jít servo a po asi 11km se mě splašila rafika od otáčkoměru(málo proudu),tak jsem to chcípnul a už jsem to ani nenahodil.vybitá baterka.
ps:možná to maj udělaný tak,že když je málo proudu,tak aby jsi dojel co nejdál,tak se odpojí méně důležitý věci,jako je servo.nevím,abych nevypadal jako blbec,ale asi to je tak.čau
ps:možná to maj udělaný tak,že když je málo proudu,tak aby jsi dojel co nejdál,tak se odpojí méně důležitý věci,jako je servo.nevím,abych nevypadal jako blbec,ale asi to je tak.čau
je to tak jak říkáš..venda-100 píše:když je málo proudu,tak aby jsi dojel co nejdál,tak se odpojí méně důležitý věci,jako je servo.nevím,abych nevypadal jako blbec,ale asi to je tak.čau
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
re
Do servisu ještě dojedeš.
Pořádně nabij baterku.Řízení nenech ženě, nezatočila by.
Připrav se, že to neudělaj hned.
Vymontují altík a pak ho odvez na repas.
Diodový můstek se musí objednat, takže další den.
Připrav si 2000 i s montáží.
Myslím , že se Ti ta závada začala projevovat mrkáním
světel. Ne?
Proto pokud někdo mrkáte-IHNED NA REPAS.
A nedejte na rady opravářů jako já, že to je
normální.
Z toho nebuď vedle. Je to úplná banalita-pokud stojíš
pouze v práci.
Pořádně nabij baterku.Řízení nenech ženě, nezatočila by.
Připrav se, že to neudělaj hned.
Vymontují altík a pak ho odvez na repas.
Diodový můstek se musí objednat, takže další den.
Připrav si 2000 i s montáží.
Myslím , že se Ti ta závada začala projevovat mrkáním
světel. Ne?
Proto pokud někdo mrkáte-IHNED NA REPAS.
A nedejte na rady opravářů jako já, že to je
normální.
Z toho nebuď vedle. Je to úplná banalita-pokud stojíš
pouze v práci.
Y17DT Caravan 1,7DTI
5.35 l / 100Km
5.35 l / 100Km
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi, dám sem jeden postřeh altík versus servo, Když mi začlo při volnoběhu mrkat osvětlení, servo jelo v poho, v servisu mi měnili ten diod. blok na alternátoru, sice mi to už nemrká, ale někdy se stane, že po nastartování mi tak cca 3-10 sec nejde servo, nedělá to vždy, jen někdy, ale dělá to až po té výměně, tudíž kdy by alternátor měl dobíjet normálně.
Pokud se stím někdo setkal, budu rád, pokud poradíte jak to odstranit. Díky
Pokud se stím někdo setkal, budu rád, pokud poradíte jak to odstranit. Díky
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Tak sem chlapi do servisu dojel,zapomnel sem napsat ze asi tri dny predtim nez se mi tohle stalo sem menil novou baterii,napadlo me jestli by to nemohlo byt tim,ale asi zrejme ne,do servisu sem dojel asi prave i proto ze sem mel tu fungl novou baterii,cestou do servisu nejen ze vynechalo servo,ale prestal jit i posilovac brzd a zacala svitit i kontrolka motoru a zacalo neco chroupat v motoru proste KO.Ted mi volal kamarad ze servisu,koukal na to a ze se mi utrhl napinak na nejaky kladce kdesi v motoru,prej jediny stesti ze ma jeden ten samej nahradni motor ve stodole na vyhozeni vezme to z nej a ma u me prej lahvinku metaxy,tak sem z toho vybruslil pomerne lacino.
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
myslím si , že při nastartování a po nastartování je v palubní síti nízké napětí, proto Ti to ohlási chybu, jakmile zvedneš otáčky motoru, altík dobijí víc. Už se to tu někde psalo, jakmile je během startu i během jízdy nízké napětí přestanou fungovat různé části, servo, čerpadlo, atd... Já se pojistil před zimou a dal jsem baterku na nabíječku, ať mám jistotu, že nebudu mít se starty problém.
Mimochodem dostal jsem od Ježíška takový teploměr s voltmetrem do auta, to je věc k nezaplacení, ukazuje to napětí jak baterie, tak za jízdy alternátoru, a při tom startu a pár sekund po nastartování je markantní jak to napětí spadne někde na cca 11,5 V. A zvlášť při zimních měsících to může způsobovat uvedené problémy u Tebe s problikáváním kontrolky, u jiných se startem.
Mimochodem dostal jsem od Ježíška takový teploměr s voltmetrem do auta, to je věc k nezaplacení, ukazuje to napětí jak baterie, tak za jízdy alternátoru, a při tom startu a pár sekund po nastartování je markantní jak to napětí spadne někde na cca 11,5 V. A zvlášť při zimních měsících to může způsobovat uvedené problémy u Tebe s problikáváním kontrolky, u jiných se startem.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR