Příspěvek
od Mojmec11 » 30 zář 2009, 11:05
Něco ke "kvalitě" značkových řemenů. Včera mi mechanik povídá,že kdysi koupil nějakou značku,jednu z nejdražších a za pár tis. km na to koukali a nevěřili.Řemen měl paradentozu v hodně pokročilém stádiu.Takže na moje auto jsme dali jeho léty prověřenou značku a šmytec.
Jo a jelikož jsem to tady nikde nevyčetl tak ještě pár postřehů ohledně práskání řemenů.
Největší riziko prasknutí/přeskočení je při:1.zastavení motoru 2.startování motoru 3.volnoběhu
Prý už viděl pár řemenů co odešly jen při chcípnutí motoru. Takže co se samotného řemenu týče,čím větší točky,tím líp,ale na druhou stranu tohle zase neplatí pro ložiska vedení řemene.
Takže rada mechanika:otáčky tak akorát,moc často nestartovat a hlavně nechcípat.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol: