Co se týče Shell V power - už v roce 93 kdy vstupoval Aral na český trh uváděl, že tam jsou nějaké aditiva, takže to není žádná novinka, ale šance, jak opět trochu víc pumpnout zákazníkovi peněženku. Když by ste se podívali, jaké je tam % těch údajných aditiv, tak Vám bude k smíchu.
Dřív se tvrdilo, že pokud do starších motorů nalejete namísto speciálu 91 super 93, který měl větší % spalování, tak vám t i trochu decarbonuje motor. Ale opět...% úspěšnosti malé. pokud by jste si tedy chtěli maličko pročistit benzín, tak není potřeba jezdit k velkým firmám, v jejichž ceně se musí projevit to, že mají nějaký shop, kde musí topit, svítit, většinou minimálně 2 zaměstnance na směnu, náklady na amortizaci těch věcí apod. To vše pak zdražuje palivo. Kupte si spíše tedy aditiva- spec čistící přísady do paliva, které stojí kolem 150- vyrábí je firma STP, jenž má v tomhle segmentu tradici a tam máte jistotu, že víte, co dotoho dáváte.
Jinak pro zajímavost: například firma Aral už na českém trhu neexistuje- koupila jí OMV, která patří pod consorcium BP- tudíž stejné palivo....Název Aral zůstal zachován pouze stoho důvodu, že zde má celkem slušnou pověst, tudíž by bylo špatným marketingovým tahem, aby se rušilo jméno, které slušně prodává. Jinak všem hezký víkend
