Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
muj Bertik
Naposledy upravil(a) bertonez dne 09 dub 2012, 20:33, celkem upraveno 7 x.
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
Pekny to mas, ale nevim co na takovem aute delaji tuzingove lampy
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
no ty přední jsem tam dal já, ale ty zadní stříbrné pujdou brzy vyměnit za klasické ale zatmavené...
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
Včera jsem namontoval original zadní lampy, dodatečně zatmavené. A výsledek je parádní
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
No vidis par stovek a co to se zadkem udela.Dobre ze sis je nechal zatmavit 8)To je luxus oproti tem hnusnym co si tam mel predtim
Astra Coupe 1.8 16v
https://www.astra-g.cz/galerie/slawat77/
https://www.astra-g.cz/galerie/slawat77/
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
Nejede to na 100%. Mám to teď dlouhodobě zaparkované, protože jezdím na kole. Ale postupně to dávám do hromady. Tak se na to vrhnu pořádně
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
Dnes jsem se nudil, tak jsem přidal něco z interiéru
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
Tak štastě a bez nehody jsme se vrátili ze srazu v Praze. Jen cestou po D1, kdyz jsem chvílema bertíkovi šlapal pěkně po krku, se mi v Praze po sjezdu z dálnice rozsvítila oranzová kontrolka motoru mezi červeným dobíjením a teplotou vody.
Motoru se snízily volnobezné otácky a tráslo se celé auto. Pak sme napíchli auto na diag a smázli chybu EGR.
Auto pak šlapalo jak má, ovšem jen do chvíle, nez jsem za Prahou jel na benzinku. Po nahození motoru mi zase oranzová kontrolka svítila, asi 250km az domů.
Je to uz podruhé, kdy mě tato kontrolka obtězuje... Poprvé jsem si pred rokem a půl zkusil ve Vyškově sprinty... ehm, TC fungovalo, sprint neúspěšný, ale kontrolka motoru se mi rozsvítila poprvé...
Stejný príznak závady... Po delší dobu byl, motor ve 4500 a více otáčkách a taky jsem jel po dálnici.
Ted mi auto na volnoběch mezi 500 a 750 otáčkami chrochtá jak divé .
Motoru se snízily volnobezné otácky a tráslo se celé auto. Pak sme napíchli auto na diag a smázli chybu EGR.
Auto pak šlapalo jak má, ovšem jen do chvíle, nez jsem za Prahou jel na benzinku. Po nahození motoru mi zase oranzová kontrolka svítila, asi 250km az domů.
Je to uz podruhé, kdy mě tato kontrolka obtězuje... Poprvé jsem si pred rokem a půl zkusil ve Vyškově sprinty... ehm, TC fungovalo, sprint neúspěšný, ale kontrolka motoru se mi rozsvítila poprvé...
Stejný príznak závady... Po delší dobu byl, motor ve 4500 a více otáčkách a taky jsem jel po dálnici.
Ted mi auto na volnoběch mezi 500 a 750 otáčkami chrochtá jak divé .
Re: Černý Bertík Z22SE v červené kůži...
měl jsem to samé a dokonce to šlo špatně nastartovat je to egr ventilem když ho demontuješ zjistíš že je pootevřený proto to takhle škube jáho nechal zaslepit a přehrát jednotku bez egr a mám klid
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu