Čerpadlo VP44

Odpovědět
milan.mx3
Příspěvky: 3
Registrován: 11 úno 2013, 19:09

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od milan.mx3 » 11 úno 2013, 21:22

Jak to poznám? Koncové trojčíslí čerpadla je 015 nebo 016 bylo to špatně vydět.

Reklama
 

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od csala » 13 úno 2013, 15:23

Čerpadlo VP44 PSG16 má dva konektory. V tomto čerpadle je zabudovaná už aj riadiaca jednotka motora. Toto čerpadlo sa neopravuje, ale mení za nový kus.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Dadin
Příspěvky: 1
Registrován: 28 úno 2013, 22:54

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Dadin » 28 úno 2013, 23:05

Šiny píše:
milan.mx3 píše:já bohužel to číslo chyby neznám.Napsalo mu to kritická chyba vstřikovacího čerpadla.Před 10 min.umřela úplně. Chcíp jsem ji a už nenastartoval. Nechám ji znova napíchnout a až budu vědět to číslo té chyby tak napíšu.Zatím díky.
Tak se jen modli aby jsi nebyl "šťastným" majitelem vozidla s čerpadlem PSG 16. Mohl bych vyprávět :cry:
Tak vyprávěj, dvoukonektorovým vykakaným čerpadlem jsem já "hrdým" majitelem. :evil: Posl. trojčíslí 213 a každej mě posílá k čertu...
Ope Zafira 2,2DTi

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 01 bře 2013, 07:23

DADIN-čerpadlo 0 470 504 213 se nahrazuje čerpadlem 0470 504 219
0 470 504 219
ROTAČNÍ VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO BOSCH 0 / 0 / 0 71 430,00 Kč
(86 430,30 Kč včDPH
K tomu je ještě od Bosch možno výměnou
0 986 444 037
Vstřik. čerpadlo (cena bez SD) BOSCH 0 / 0 / 0 47 250,00 Kč
(57 172,50 Kč vč DPH)

[Záloha na starý díl.]

Jinak se dá sehnat okolo 35000,- až 39000,-nové.
Po montáži je nutno celé naprogramovat sw OPEL.

Uživatelský avatar
Šiny
Příspěvky: 66
Registrován: 02 srp 2010, 22:30
Bydliště: Nová Role
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Šiny » 01 bře 2013, 09:29

Dadin píše:
Šiny píše:
milan.mx3 píše:já bohužel to číslo chyby neznám.Napsalo mu to kritická chyba vstřikovacího čerpadla.Před 10 min.umřela úplně. Chcíp jsem ji a už nenastartoval. Nechám ji znova napíchnout a až budu vědět to číslo té chyby tak napíšu.Zatím díky.
Tak se jen modli aby jsi nebyl "šťastným" majitelem vozidla s čerpadlem PSG 16. Mohl bych vyprávět :cry:
Tak vyprávěj, dvoukonektorovým vykakaným čerpadlem jsem já "hrdým" majitelem. :evil: Posl. trojčíslí 213 a každej mě posílá k čertu...
Tak to tě moc nepotěším, je to přesně tak, jak popsal Denny výše. Vůbec se nepokoušej někde shánět opravu. Toto čerpadlo je neopravitelné. Bohužel neodchází mechanicky, ale odchází elektronicky. Převážně odchází čidlo vačky, které je součástí čerpadla. Cena za čerpadlo je katastrofální - jak bylo psáno cca 70 tis.
Mě velmi pomohla firma http://www.autokomi.cz/autokomi/5-Bosch ... i-cerpadla .
Majitel, pan Komínek je profík a naprosto přesně ví, o čem mluví a ví co dělá. Nejlepší je dopravit auto po dohodě do Prahy, jsou schopni si pro něj i přijet. Dá se s ním domluvit, montáž demontáž čerpadla myslím cca 2 tis., načtení čerpadla (nahrání software ŘJ) 1500, + samozřejmě čerpadlo cca 35 tis. - nové s dvouletou zárukou. Pokud chceš více informací napiš SZ.
Naposledy upravil(a) Šiny dne 02 bře 2013, 13:56, celkem upraveno 1 x.
Zafira 2,2 DTI 16V, 2003 Selection, Y22DTR Alzafirovo EGR emulátor
Astra G 1,8 16V, 1998 Elegance
Diagnostika OP COM 1.33 CZ

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Alzafir » 01 bře 2013, 21:25

Šiny píše:Toto čerpadlo je neopravitelné. Bohužel neodchází mechanicky, ale odchází řídící jednotka, .... Převážně v odchází čidlo vačky.
Pozor, je to neopravitelné, odchází "čidlo vačky", ale to není řídící jednotka. Nicméně v konečném důsledku je toto smutná skutečnost, odcházejí právě ta snímací čidla a díky nim je to KO :shock:
Smutné o to víc, že na dvoulitrech s jedním konektorem toto šlo opravit " na silnici" :cry:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Ďuri
Příspěvky: 116
Registrován: 25 úno 2007, 20:09

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Ďuri » 01 bře 2013, 22:10

Ahoj chlapci a dievčatá :)
Chcel by som vás strášlivo moc pekne poprosiť o jednu kamarátsku, odbornú radu. Už dva týždne sa pokúšam nájsť nejaký návod ako zdemontovať čerpadlo z mojej astry a buď som ešte príliš mladý, alebo som tak blbý, ale ničeho-nič som sa nedopátral. Tak ak by ste, vy, ktorý máte túto operáciu za sebou sa podelili. Ďakujem :D
PS:momentálne štádium do ktorého som sa dopracoval je, že mám dolu "deklík" na rozvodoch ďalej neviem ako... :( Čím povolím tú centrálnu maticu? Trubkovým kľúčom? Lebo golu tam nevopchám. A čo potom? Ako sa dostanem pod rozvodové koliesko aby som povolil čerpadlo? Musia ísť rozvody dolu? Pravdepodobne asi hej, že?. Neexistuje niekde, nejaký "hobby" návod? Dal by som to do servisu, len "oberám" jedno nepojazdné darcovské auto.
Ešte raz mooc dik za akúkoľvek radu.
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.

Uživatelský avatar
Ďuri
Příspěvky: 116
Registrován: 25 úno 2007, 20:09

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Ďuri » 06 dub 2013, 08:35

Tak je to hotovo a ani to nebol moc problém... :D
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.

xautoservis
Příspěvky: 10
Registrován: 21 dub 2013, 23:40

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od xautoservis » 22 kvě 2013, 02:07

Zdarec,
chtěl bych se podělit o některé postřehy o opravě čerpadla vp 44.Pročetl jsem si návody ze uvedené a měl bych k tomu pár připomínek:
pokud odejde jednotka, v naprosté většině případů JE spálený koncový tranzistor
většinou je i přidřený přesuvník vstřiku,protože ten je po x kilometrech dost napracovaný a nafta není u nás zrovna 1 A. To lze poznat (ještě když auto jezdí) tak, že po přidání plynu se motor roztáčí trošku pomaleji a až dosáhne určitých otáček (většinou kolem 2,5 tisíc), tak hlas zhrubne a motor prudce akceleruje.Anebo diagnostikou(live data)
jednotka se dá opravit, ovšem postup na internetu má vážné trhliny. Ne v použitých tranzistorech(což
jsem si také přečetl), ale v technologii opravy. Takže zkusit to můžete, ale docela bych se vsadil, že vám to moc dlouho nepojede...
většina firem(a lidí), co jednotky opravuje, si docela vymýšlí. To je moje osobní zkušenost. Ale to je jejich problém....
a zatím stále váhám, jestli zveřejnit kompletní návod na opravu. Opravu, která opravdu vydrží. Mám to vyzkoušené a funguje to.
a abych se pochválil (protože nikdo jiný to za mne neudělá),na tento postup jsem přišel sám, metodou pokus-omyl,a více než dvouletým zkoušením (jenom tranzistorů jsem vyzkoušel cca 15 druhů.
Takže s uveřejněním ještě chvíli počkám, až ještě něco vydělám-jinak za opravu beru 1 500,- pokud se v tom nikdo nevrtal, 2 000,- po zásahu odborníků (i z polska). Pokud někdo chcete, pište na
xauto@seznam.cz. :lol:
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz

xautoservis
Příspěvky: 10
Registrován: 21 dub 2013, 23:40

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od xautoservis » 22 kvě 2013, 02:16

A ještě k čerpadlu PSG 16-dvoukonektoru: jde opravit, a to jak snímač otáček, tak jednotka. Jen chvíli hledat... :) :mrgreen:
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 22 kvě 2013, 09:44

xautoservis-jseš fakt dobrej 8) .
Tady na foru je desítky návodů na které každý došel sám a pak se podělil o návod jak na to.
Je vidět,že tu nastává ''nová doba''.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Alzafir » 22 kvě 2013, 09:52

Hm, je to smutné.
Sdělení, které nikomu nepomůže, jen oznámení, že jsem něco opravil, jak, to si nechám pro sebe.
Mohl sis dát do inzerce "nabízím opravu čerpadel za cenu XXXX" a necpat to sem.
Edit: ohledně tvé technologie a výběru tranzistorů, jejich testování, toho je také dost popsáno na dieselpower fóru.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Petr Vlach
Příspěvky: 5
Registrován: 26 kvě 2013, 10:26

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Petr Vlach » 26 kvě 2013, 10:34

Ahoj, Mám v autě také čerpadlo VP44, je to škoda Superb.Najeto 201 000km a odešlo.To je prej běžný v těchto km.

Po doporučení jsem ho nechal zrepasovat u této firmy:

http://www.dieseltechnika.com/vstrikova ... nektorova/

Jsou to prý mistři v oboru.

Po namontování zpět na auto a nastavení auto nenastartuje.Má sice velkou snahu chytit, ale prostě nenaskočí.I můj kámoš který mně tu celou záležitost dělal, říkal, že to ještě neviděl a to už dělal tři čerpadla na stejných motorech.

Je mě to trapný, že hned u prvního příspěvku žádám o pomoc, ale netušíte někdo co by to mohlo být?

Díky Petr

Uživatelský avatar
DaveRR
Příspěvky: 471
Registrován: 04 lis 2008, 22:13
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od DaveRR » 26 kvě 2013, 11:26

U DieselTechnika jsem si před rokem nechal zrepasovat i já svoje čerpadlo na astru a vše bez problémů, auto šlape zase jak by mělo.

Petr Vlach
Příspěvky: 5
Registrován: 26 kvě 2013, 10:26

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Petr Vlach » 26 kvě 2013, 13:29

Takže auto teď chytá pouze se start sprejem.Jakmile prestanem stříkat, takchcípne.Naftu si to pěkně nasává.

Odpovědět