Čerpadlo VP44
Re: Čerpadlo VP44
Jak to poznám? Koncové trojčíslí čerpadla je 015 nebo 016 bylo to špatně vydět.
- Reklama
Re: Čerpadlo VP44
Čerpadlo VP44 PSG16 má dva konektory. V tomto čerpadle je zabudovaná už aj riadiaca jednotka motora. Toto čerpadlo sa neopravuje, ale mení za nový kus.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Čerpadlo VP44
Tak vyprávěj, dvoukonektorovým vykakaným čerpadlem jsem já "hrdým" majitelem. Posl. trojčíslí 213 a každej mě posílá k čertu...Šiny píše:Tak se jen modli aby jsi nebyl "šťastným" majitelem vozidla s čerpadlem PSG 16. Mohl bych vyprávětmilan.mx3 píše:já bohužel to číslo chyby neznám.Napsalo mu to kritická chyba vstřikovacího čerpadla.Před 10 min.umřela úplně. Chcíp jsem ji a už nenastartoval. Nechám ji znova napíchnout a až budu vědět to číslo té chyby tak napíšu.Zatím díky.
Ope Zafira 2,2DTi
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
DADIN-čerpadlo 0 470 504 213 se nahrazuje čerpadlem 0470 504 219
0 470 504 219
ROTAČNÍ VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO BOSCH 0 / 0 / 0 71 430,00 Kč
(86 430,30 Kč včDPH
K tomu je ještě od Bosch možno výměnou
0 986 444 037
Vstřik. čerpadlo (cena bez SD) BOSCH 0 / 0 / 0 47 250,00 Kč
(57 172,50 Kč vč DPH)
[Záloha na starý díl.]
Jinak se dá sehnat okolo 35000,- až 39000,-nové.
Po montáži je nutno celé naprogramovat sw OPEL.
0 470 504 219
ROTAČNÍ VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO BOSCH 0 / 0 / 0 71 430,00 Kč
(86 430,30 Kč včDPH
K tomu je ještě od Bosch možno výměnou
0 986 444 037
Vstřik. čerpadlo (cena bez SD) BOSCH 0 / 0 / 0 47 250,00 Kč
(57 172,50 Kč vč DPH)
[Záloha na starý díl.]
Jinak se dá sehnat okolo 35000,- až 39000,-nové.
Po montáži je nutno celé naprogramovat sw OPEL.
Re: Čerpadlo VP44
Tak to tě moc nepotěším, je to přesně tak, jak popsal Denny výše. Vůbec se nepokoušej někde shánět opravu. Toto čerpadlo je neopravitelné. Bohužel neodchází mechanicky, ale odchází elektronicky. Převážně odchází čidlo vačky, které je součástí čerpadla. Cena za čerpadlo je katastrofální - jak bylo psáno cca 70 tis.Dadin píše:Tak vyprávěj, dvoukonektorovým vykakaným čerpadlem jsem já "hrdým" majitelem. Posl. trojčíslí 213 a každej mě posílá k čertu...Šiny píše:Tak se jen modli aby jsi nebyl "šťastným" majitelem vozidla s čerpadlem PSG 16. Mohl bych vyprávětmilan.mx3 píše:já bohužel to číslo chyby neznám.Napsalo mu to kritická chyba vstřikovacího čerpadla.Před 10 min.umřela úplně. Chcíp jsem ji a už nenastartoval. Nechám ji znova napíchnout a až budu vědět to číslo té chyby tak napíšu.Zatím díky.
Mě velmi pomohla firma http://www.autokomi.cz/autokomi/5-Bosch ... i-cerpadla .
Majitel, pan Komínek je profík a naprosto přesně ví, o čem mluví a ví co dělá. Nejlepší je dopravit auto po dohodě do Prahy, jsou schopni si pro něj i přijet. Dá se s ním domluvit, montáž demontáž čerpadla myslím cca 2 tis., načtení čerpadla (nahrání software ŘJ) 1500, + samozřejmě čerpadlo cca 35 tis. - nové s dvouletou zárukou. Pokud chceš více informací napiš SZ.
Naposledy upravil(a) Šiny dne 02 bře 2013, 13:56, celkem upraveno 1 x.
Zafira 2,2 DTI 16V, 2003 Selection, Y22DTR Alzafirovo EGR emulátor
Astra G 1,8 16V, 1998 Elegance
Diagnostika OP COM 1.33 CZ
Astra G 1,8 16V, 1998 Elegance
Diagnostika OP COM 1.33 CZ
Re: Čerpadlo VP44
Pozor, je to neopravitelné, odchází "čidlo vačky", ale to není řídící jednotka. Nicméně v konečném důsledku je toto smutná skutečnost, odcházejí právě ta snímací čidla a díky nim je to KOŠiny píše:Toto čerpadlo je neopravitelné. Bohužel neodchází mechanicky, ale odchází řídící jednotka, .... Převážně v odchází čidlo vačky.
Smutné o to víc, že na dvoulitrech s jedním konektorem toto šlo opravit " na silnici"
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
Ahoj chlapci a dievčatá
Chcel by som vás strášlivo moc pekne poprosiť o jednu kamarátsku, odbornú radu. Už dva týždne sa pokúšam nájsť nejaký návod ako zdemontovať čerpadlo z mojej astry a buď som ešte príliš mladý, alebo som tak blbý, ale ničeho-nič som sa nedopátral. Tak ak by ste, vy, ktorý máte túto operáciu za sebou sa podelili. Ďakujem
PS:momentálne štádium do ktorého som sa dopracoval je, že mám dolu "deklík" na rozvodoch ďalej neviem ako... Čím povolím tú centrálnu maticu? Trubkovým kľúčom? Lebo golu tam nevopchám. A čo potom? Ako sa dostanem pod rozvodové koliesko aby som povolil čerpadlo? Musia ísť rozvody dolu? Pravdepodobne asi hej, že?. Neexistuje niekde, nejaký "hobby" návod? Dal by som to do servisu, len "oberám" jedno nepojazdné darcovské auto.
Ešte raz mooc dik za akúkoľvek radu.
Chcel by som vás strášlivo moc pekne poprosiť o jednu kamarátsku, odbornú radu. Už dva týždne sa pokúšam nájsť nejaký návod ako zdemontovať čerpadlo z mojej astry a buď som ešte príliš mladý, alebo som tak blbý, ale ničeho-nič som sa nedopátral. Tak ak by ste, vy, ktorý máte túto operáciu za sebou sa podelili. Ďakujem
PS:momentálne štádium do ktorého som sa dopracoval je, že mám dolu "deklík" na rozvodoch ďalej neviem ako... Čím povolím tú centrálnu maticu? Trubkovým kľúčom? Lebo golu tam nevopchám. A čo potom? Ako sa dostanem pod rozvodové koliesko aby som povolil čerpadlo? Musia ísť rozvody dolu? Pravdepodobne asi hej, že?. Neexistuje niekde, nejaký "hobby" návod? Dal by som to do servisu, len "oberám" jedno nepojazdné darcovské auto.
Ešte raz mooc dik za akúkoľvek radu.
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Re: Čerpadlo VP44
Tak je to hotovo a ani to nebol moc problém...
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2013, 23:40
Re: Čerpadlo VP44
Zdarec,
chtěl bych se podělit o některé postřehy o opravě čerpadla vp 44.Pročetl jsem si návody ze uvedené a měl bych k tomu pár připomínek:
pokud odejde jednotka, v naprosté většině případů JE spálený koncový tranzistor
většinou je i přidřený přesuvník vstřiku,protože ten je po x kilometrech dost napracovaný a nafta není u nás zrovna 1 A. To lze poznat (ještě když auto jezdí) tak, že po přidání plynu se motor roztáčí trošku pomaleji a až dosáhne určitých otáček (většinou kolem 2,5 tisíc), tak hlas zhrubne a motor prudce akceleruje.Anebo diagnostikou(live data)
jednotka se dá opravit, ovšem postup na internetu má vážné trhliny. Ne v použitých tranzistorech(což
jsem si také přečetl), ale v technologii opravy. Takže zkusit to můžete, ale docela bych se vsadil, že vám to moc dlouho nepojede...
většina firem(a lidí), co jednotky opravuje, si docela vymýšlí. To je moje osobní zkušenost. Ale to je jejich problém....
a zatím stále váhám, jestli zveřejnit kompletní návod na opravu. Opravu, která opravdu vydrží. Mám to vyzkoušené a funguje to.
a abych se pochválil (protože nikdo jiný to za mne neudělá),na tento postup jsem přišel sám, metodou pokus-omyl,a více než dvouletým zkoušením (jenom tranzistorů jsem vyzkoušel cca 15 druhů.
Takže s uveřejněním ještě chvíli počkám, až ještě něco vydělám-jinak za opravu beru 1 500,- pokud se v tom nikdo nevrtal, 2 000,- po zásahu odborníků (i z polska). Pokud někdo chcete, pište na
xauto@seznam.cz.
chtěl bych se podělit o některé postřehy o opravě čerpadla vp 44.Pročetl jsem si návody ze uvedené a měl bych k tomu pár připomínek:
pokud odejde jednotka, v naprosté většině případů JE spálený koncový tranzistor
většinou je i přidřený přesuvník vstřiku,protože ten je po x kilometrech dost napracovaný a nafta není u nás zrovna 1 A. To lze poznat (ještě když auto jezdí) tak, že po přidání plynu se motor roztáčí trošku pomaleji a až dosáhne určitých otáček (většinou kolem 2,5 tisíc), tak hlas zhrubne a motor prudce akceleruje.Anebo diagnostikou(live data)
jednotka se dá opravit, ovšem postup na internetu má vážné trhliny. Ne v použitých tranzistorech(což
jsem si také přečetl), ale v technologii opravy. Takže zkusit to můžete, ale docela bych se vsadil, že vám to moc dlouho nepojede...
většina firem(a lidí), co jednotky opravuje, si docela vymýšlí. To je moje osobní zkušenost. Ale to je jejich problém....
a zatím stále váhám, jestli zveřejnit kompletní návod na opravu. Opravu, která opravdu vydrží. Mám to vyzkoušené a funguje to.
a abych se pochválil (protože nikdo jiný to za mne neudělá),na tento postup jsem přišel sám, metodou pokus-omyl,a více než dvouletým zkoušením (jenom tranzistorů jsem vyzkoušel cca 15 druhů.
Takže s uveřejněním ještě chvíli počkám, až ještě něco vydělám-jinak za opravu beru 1 500,- pokud se v tom nikdo nevrtal, 2 000,- po zásahu odborníků (i z polska). Pokud někdo chcete, pište na
xauto@seznam.cz.
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2013, 23:40
Re: Čerpadlo VP44
A ještě k čerpadlu PSG 16-dvoukonektoru: jde opravit, a to jak snímač otáček, tak jednotka. Jen chvíli hledat...
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
xautoservis-jseš fakt dobrej .
Tady na foru je desítky návodů na které každý došel sám a pak se podělil o návod jak na to.
Je vidět,že tu nastává ''nová doba''.
Tady na foru je desítky návodů na které každý došel sám a pak se podělil o návod jak na to.
Je vidět,že tu nastává ''nová doba''.
Re: Čerpadlo VP44
Hm, je to smutné.
Sdělení, které nikomu nepomůže, jen oznámení, že jsem něco opravil, jak, to si nechám pro sebe.
Mohl sis dát do inzerce "nabízím opravu čerpadel za cenu XXXX" a necpat to sem.
Edit: ohledně tvé technologie a výběru tranzistorů, jejich testování, toho je také dost popsáno na dieselpower fóru.
Sdělení, které nikomu nepomůže, jen oznámení, že jsem něco opravil, jak, to si nechám pro sebe.
Mohl sis dát do inzerce "nabízím opravu čerpadel za cenu XXXX" a necpat to sem.
Edit: ohledně tvé technologie a výběru tranzistorů, jejich testování, toho je také dost popsáno na dieselpower fóru.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26 kvě 2013, 10:26
Re: Čerpadlo VP44
Ahoj, Mám v autě také čerpadlo VP44, je to škoda Superb.Najeto 201 000km a odešlo.To je prej běžný v těchto km.
Po doporučení jsem ho nechal zrepasovat u této firmy:
http://www.dieseltechnika.com/vstrikova ... nektorova/
Jsou to prý mistři v oboru.
Po namontování zpět na auto a nastavení auto nenastartuje.Má sice velkou snahu chytit, ale prostě nenaskočí.I můj kámoš který mně tu celou záležitost dělal, říkal, že to ještě neviděl a to už dělal tři čerpadla na stejných motorech.
Je mě to trapný, že hned u prvního příspěvku žádám o pomoc, ale netušíte někdo co by to mohlo být?
Díky Petr
Po doporučení jsem ho nechal zrepasovat u této firmy:
http://www.dieseltechnika.com/vstrikova ... nektorova/
Jsou to prý mistři v oboru.
Po namontování zpět na auto a nastavení auto nenastartuje.Má sice velkou snahu chytit, ale prostě nenaskočí.I můj kámoš který mně tu celou záležitost dělal, říkal, že to ještě neviděl a to už dělal tři čerpadla na stejných motorech.
Je mě to trapný, že hned u prvního příspěvku žádám o pomoc, ale netušíte někdo co by to mohlo být?
Díky Petr
- DaveRR
- Příspěvky: 471
- Registrován: 04 lis 2008, 22:13
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
U DieselTechnika jsem si před rokem nechal zrepasovat i já svoje čerpadlo na astru a vše bez problémů, auto šlape zase jak by mělo.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26 kvě 2013, 10:26
Re: Čerpadlo VP44
Takže auto teď chytá pouze se start sprejem.Jakmile prestanem stříkat, takchcípne.Naftu si to pěkně nasává.