Tak ten známej za ten rok nepoznal co to auto umí, protože jezdí na nouzovej režim....jak říká klubo - blázen.vavra píše:Ťeď ještě k té lenosti přibyl další problém. Po nastartování motoru zůstává svítit kontrolka elektronického systému motoru. Takové to auto s klíčem nebo motor s bleskem. Zhasne až ak po ujetí 15 -20 km až se to pořádně ohřeje. Tady mi někdo radil, že to je zasranej kat. Jeden známej tvrdí, že to je váha vzduchu. Proto prej to nejede. ale mě zaráží, že ta kontrolka hned nezhasne. Původně jsem myslel, že je to nevynulovaná servisní prohlídka a tak jsem ji vynuloval a nic. Je možný že by ta kontrolka signalizovala vadou váhu vzduchu. Známej mi říkal, že mu svítí taky už asi rok a jezdí dál.
co má za motor
Re: 1.7 dti
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Reklama
Re: co má za motor
To co pisete, odpoveda presne vykonej a momentovej charakteristike tohoto motora uvedenej panom z Plzne pod znackou Jarda na adrese http://img151.imageshack.us/img151/3238/diesely5cs.jpgMr.Bean píše:Ahoj Vávro,
pokud již uvedenou 1.7 DTI Astru vlastníš, tak rád se s tebou budu dělit o zkušenosti a rady. ... Jinak výkon toho motoru není nic moc. ... podřadíš, ale jak se dostaneš nad 3500 otáček, tak to začne být líné, jak želva. Ze začátku mi tenhle "nezvyk" dělal dost problémů... Ale dá se na to zvyknout a styl jízdy přizpůsobit. Tohle auto ti výše uvedené požitky vynahradí v četnosti návštěv u benzínek...
...Astra Caravan 1.7 DTI je 16-ti ventilový 55kw Isuzu motor (montovaný zřejmě v Polsku)... Tvoje poznatky tomu autu přesně odpovídají. Do 2tis. otáček motor nemá téměř žádný výkon. Kroutící moment je nejvyšší mezi 2-3 tis. otáček...Pokud chceš auto na sportovní jízdu, tak si tohle auto nekupuj. Pokud tě zajímá spíš spotřeba a náklady, tak je to ideální auto. Spotřeba je u mě do 5l, s klimatizací tak do 5,5 ... A můžu říct, že to auto zrovna "nešetřím" a pomalu nejezdím - mezi obcemi 120 a na dálnici 150. ... Ale v peněžence je to hodně moc znát a rozhodně nelituju, že ho mám.
Re: co má za motor
Ale este dokladam
Vsimnite si prosim, ze uplne zmenene su charakteristiky a ovela priaznivejsie u noveho motora 1.7CDTi (74/100kW/ks) na adrese http://www.gmpowercomponents.com/17cdti16v100ps.htm a aj u motora slabsieho 1.7CDTi (59/80kW/ks) co je mozne vidiet na adrese http://www.gmpowercomponents.com/17cdti16v80ps.htmTakmerstarec píše:To co pisete, odpoveda presne vykonej a momentovej charakteristike tohoto motora uvedenej panom z Plzne pod znackou Jarda na adrese http://img151.imageshack.us/img151/3238/diesely5cs.jpgMr.Bean píše:Ahoj Vávro,
pokud již uvedenou 1.7 DTI Astru vlastníš, tak rád se s tebou budu dělit o zkušenosti a rady. ... Jinak výkon toho motoru není nic moc. ... podřadíš, ale jak se dostaneš nad 3500 otáček, tak to začne být líné, jak želva. Ze začátku mi tenhle "nezvyk" dělal dost problémů... Ale dá se na to zvyknout a styl jízdy přizpůsobit. Tohle auto ti výše uvedené požitky vynahradí v četnosti návštěv u benzínek...
...Astra Caravan 1.7 DTI je 16-ti ventilový 55kw Isuzu motor (montovaný zřejmě v Polsku)... Tvoje poznatky tomu autu přesně odpovídají. Do 2tis. otáček motor nemá téměř žádný výkon. Kroutící moment je nejvyšší mezi 2-3 tis. otáček...Pokud chceš auto na sportovní jízdu, tak si tohle auto nekupuj. Pokud tě zajímá spíš spotřeba a náklady, tak je to ideální auto. Spotřeba je u mě do 5l, s klimatizací tak do 5,5 ... A můžu říct, že to auto zrovna "nešetřím" a pomalu nejezdím - mezi obcemi 120 a na dálnici 150. ... Ale v peněžence je to hodně moc znát a rozhodně nelituju, že ho mám.
Vavra: Svítící kontrolka poruchy elektroniky motoru může znamenat mnoho různých závad. Jedinné rozumné řešení je zajet na diagnostiku do Oplu, vypláznout 400-500 Kč a nechat si říct, co tomu je.
Oťas: Podle toho, co jsem četl, nemusí vždy tahle svítící kontrolka znamentat přepnutí do nouzového režimu chodu motoru. Je spousta závad, které si to nevynutí. Asi před 2 měsíci se mi tahle prokletá kontrolka také rozsvítila. Ihned jsem spěchal do Oplu a výsledek ... spálené žárovky v brzdových svělech, čehož jsem si nevšimnul. Docela mi při tom ortelu spadla čelist a netušil jsem, že pod touhle "kontrolkou poruchy elektroniky motoru" se může schovávat i spousta jiných závad.
Takmerstarec: Děkuju za odkazy na charakteristiky motorů.
Oťas: Podle toho, co jsem četl, nemusí vždy tahle svítící kontrolka znamentat přepnutí do nouzového režimu chodu motoru. Je spousta závad, které si to nevynutí. Asi před 2 měsíci se mi tahle prokletá kontrolka také rozsvítila. Ihned jsem spěchal do Oplu a výsledek ... spálené žárovky v brzdových svělech, čehož jsem si nevšimnul. Docela mi při tom ortelu spadla čelist a netušil jsem, že pod touhle "kontrolkou poruchy elektroniky motoru" se může schovávat i spousta jiných závad.
Takmerstarec: Děkuju za odkazy na charakteristiky motorů.
Astra-G-Caravan Y17DT
Máš pravdu, že to pokaždý nemusí do nouzovýho, kámošovi na Hondě to taky svítí a něřeší to - říká, že to na výkonu znát není, ale ve většině případů to nouzovej má.Mr.Bean píše:Vavra: Svítící kontrolka poruchy elektroniky motoru může znamenat mnoho různých závad. Jedinné rozumné řešení je zajet na diagnostiku do Oplu, vypláznout 400-500 Kč a nechat si říct, co tomu je.
Oťas: Podle toho, co jsem četl, nemusí vždy tahle svítící kontrolka znamentat přepnutí do nouzového režimu chodu motoru. Je spousta závad, které si to nevynutí. Asi před 2 měsíci se mi tahle prokletá kontrolka také rozsvítila. Ihned jsem spěchal do Oplu a výsledek ... spálené žárovky v brzdových svělech, čehož jsem si nevšimnul. Docela mi při tom ortelu spadla čelist a netušil jsem, že pod touhle "kontrolkou poruchy elektroniky motoru" se může schovávat i spousta jiných závad.
Takmerstarec: Děkuju za odkazy na charakteristiky motorů.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Tak jsem byl na té diagnostice a prý je to jedna žhavička. Tak to by bylo v poho. Ale furt mi vrtá hlavou proč je to tak líný. Technik v oplu říkal, že může bejt už horší váha vzd. ale ještě ne tak že vyhazuje chybu. Někdo ji tu nabízel tak do ní asi pudu. Má někdo zkušenost s tim neoriginálem za 2000,-?
Žhavička mi kdysi taky odešla a projevovalo se to tak, že poruchová kontrolka svítila pouze po studeném startu. Při teplém motoru zůstala zhasnutá. Ale na výkon motoru to nemělo žádný vliv a myslím, že to je zrovna ten případ, kdy motor v nouzovém režimu nejede... Žhavící svíčka mě stála kolem 1800,- Podle mě to, co považuješ za "líné"je normální výkon. Zvykneš si.
Mě fakt stála diagnostika+svíčka+práce cca na 2500. Materiál - tedy svíčka kolem 1800. Sám oplácký technik se divil, že je to tak drahé (nemluvím o tom, že mě skoro vypadly oči). 590 možná stojí svíčka na oplácký (X) motor. Ale na 16-ti ventil jsem fakt zaplatil tuhle částku. Pokud mi prodáš svíčky za 590, které mi padnou do mého motoru, tak beru 4 náhradní ...klubo píše:1 žhavící svíčka stojí v oplu aso 590 kč, ty váhy sem nabízel já, neoriginál 2000, originál BOSCH 3000
Astra-G-Caravan Y17DT
X20DTL je 16V a ty svíčky za 590 sou do všech 2,0 dieslů...a neměnil ti všechny?Mr.Bean píše:Mě fakt stála diagnostika+svíčka+práce cca na 2500. Materiál - tedy svíčka kolem 1800. Sám oplácký technik se divil, že je to tak drahé (nemluvím o tom, že mě skoro vypadly oči). 590 možná stojí svíčka na oplácký (X) motor. Ale na 16-ti ventil jsem fakt zaplatil tuhle částku. Pokud mi prodáš svíčky za 590, které mi padnou do mého motoru, tak beru 4 náhradní ...klubo píše:1 žhavící svíčka stojí v oplu aso 590 kč, ty váhy sem nabízel já, neoriginál 2000, originál BOSCH 3000
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Připomínám, že mám v autě Y17DT, což je ISUZU motor a svíčky se zřejmě od těch opláckých motorů liší typem i cenou. Ale fakt nevím, jsem laik a rozdíly neznám. Každopádně mi za tu částku měnili pouze 1 (slovy jednu) svíčku, kterou mám doma schovánu jako odstrašující příklad...klubo píše:X20DTL je 16V a ty svíčky za 590 sou do všech 2,0 dieslů...a neměnil ti všechny?Mr.Bean píše:Mě fakt stála diagnostika+svíčka+práce cca na 2500. Materiál - tedy svíčka kolem 1800. Sám oplácký technik se divil, že je to tak drahé (nemluvím o tom, že mě skoro vypadly oči). 590 možná stojí svíčka na oplácký (X) motor. Ale na 16-ti ventil jsem fakt zaplatil tuhle částku. Pokud mi prodáš svíčky za 590, které mi padnou do mého motoru, tak beru 4 náhradní ...klubo píše:1 žhavící svíčka stojí v oplu aso 590 kč, ty váhy sem nabízel já, neoriginál 2000, originál BOSCH 3000
Astra-G-Caravan Y17DT