Příspěvek
od Zralok » 16 úno 2010, 11:14
Tak cena za opravu startéru byla 1000,- Byl to zřejmě ten elektromagnetický spínač (ještě to nevím přesně) a ten opravář ho i vyčistil a preventivně vyměnil uhlíky. Celkem budu platit 5500,- ale je v tom oprava startéru jeho demontáž a montáž, výměna oleje, filtrů (olejový, vzduchový, palivový), výměna brzdového obložení v zadních bubnech + srovnání bubnu a odrezení a natření, výměna brzdového lanka, výměna oleje v převodovce za origo Opel, výměna chladící kapaliny taky origo, výměna termostatu a výměna motorku + vyčištění a promazání táhel stěračů (a to už vše včetně materiálu, kromě termostatu, motorku stěračů, oleje, palivového a vzduchového filtru, které jsem dodal já). Dodal jsem i olejový filtr, který jsem před časem koupil od Vojty ve výprodeji a který měl být na Y17DT, ale říkal mechanik, že tam nepasoval tak koupil taky origo v Opelu, takže ten je v té ceně 5500,-. Zhruba to vychází 4200,- za materiál a opravu startéru a 1300,- za práci.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu