Schumak píše:a kdyz rano nastartujete taky vam to tak prdi, jako by deravy vyfuk? me to tak jemne rachoti, ale ne moc, a benzin taky trochu je citit... ale zajimave je to ze kdyz to necham tak tak to trva celkem dlouho nez ty otacky klesnou, ale jakmile nastartuju a hned protocim motor nad 2000 ot, tak to jde hned do normalu... nekde jsem cetl ze by to mohly byt jemne napraskle svody qa tim padem ze tam nekde nasava falesny vzduch, a po zahrati se to zatahne... tak nevim, ale kazdopadne je to zvlastni.... zkusim na ty svody kouknout meho dvorniho mechanika, a uvidime...
Asi na tom zbernom potrubí asi niečo pravdy bude. Vlastná skúsenosť : po odobratí krytu zberne som zistil že rúry sú už zvárané
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
(ako lastovičie hniezdo), oklepal som strusku po "zvare" ktorú tam nechal nejaký šikovný dojč a prasklina ako sviňa. Chvíľu som jazdil s prasknutým potrubím a vtedy otáčky motora pri studenom štarte lietali ako sa im páčilo, nepravidelný chod a smrad v autiaku. Zrejme lambda mala problém niečo poriadne nasnímať a preto motor kolísal v otáčkach. Po zohriatí všetko OK. Potrubie som zatiaľ iba pozváral, určite to ide lepšie, ale poroblémy sú stále. Pri studenom štarte otáčky cca 1500, akoby 3valce, pozvoľné klesanie otáčok asi 2-3 min. Dosť možné že to ešte niekde popri zvare fučí. Zohnal som staršie (chlapík na vrakáči vraví, že zberné na 1,6 16V ide na odbyt ako cukor
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, mal som problém zohnať ho) nové je dosť masné
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
.Treba ho vymeniť , len akosi nemám na tom čas. Podľa mojho názoru chybu kľudne chybu môžeme hľadať nie len pred motorom (sanie) ale aj za ním (výfuk)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)