Vyčištění klapy na 1,8 16V
Vyčištění klapy na 1,8 16V
Zdravím chlapi,
mám problém s kolísáním otáček na 1,8 16V. Je to asi neverending story u Aster. , Ale co už. máme co máme. Potřeboval bych přesný popis pro vyčištění. Sprej bych měl, ale to je asi vše co o tom vím a nechci s každou prkotinou jezdit do servisu. Vřelé díky za odpověď.
Honza
Astra G 1,8 16V, serie 100, v kůži
mám problém s kolísáním otáček na 1,8 16V. Je to asi neverending story u Aster. , Ale co už. máme co máme. Potřeboval bych přesný popis pro vyčištění. Sprej bych měl, ale to je asi vše co o tom vím a nechci s každou prkotinou jezdit do servisu. Vřelé díky za odpověď.
Honza
Astra G 1,8 16V, serie 100, v kůži
- Reklama
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
jo tak to nevim, ja to nechal vycistit profikovi pres elektro, cena 300,- a jeste pritom neco malo upravil na RJ, jinak by si to pry na cistou klapu (po takove dobe kdy byla zanesena) dlouho zvykalo...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
Nazdar
já mám Astru asi 2 roky. Dělám s náhradními díly v Elitu. jde hlavně o to, aby ti neodešli servomotorky na volnoběhu(myslím tím na klapě). Tím, že to preventivně vyčistíš, jen lépe pro tebe, protože ze svých zkušeností vím, kolik stojí taková klapa. Ne, že bych jí kupoval, ale prodávám jí docela často. Mým stylem jízdy, kdy jezdím do práce jen asi 2 km se motor nezahřeje a na škrtící klapce se usazuje karbon, který dělá veškerou neplechu. a klapu si nechávám vyčistit asi 2x do roka, proto jsem tu chtěl zjistit přesný návod na vyčištění.
Astra G 1,8 16V, 100 v kůži.....
já mám Astru asi 2 roky. Dělám s náhradními díly v Elitu. jde hlavně o to, aby ti neodešli servomotorky na volnoběhu(myslím tím na klapě). Tím, že to preventivně vyčistíš, jen lépe pro tebe, protože ze svých zkušeností vím, kolik stojí taková klapa. Ne, že bych jí kupoval, ale prodávám jí docela často. Mým stylem jízdy, kdy jezdím do práce jen asi 2 km se motor nezahřeje a na škrtící klapce se usazuje karbon, který dělá veškerou neplechu. a klapu si nechávám vyčistit asi 2x do roka, proto jsem tu chtěl zjistit přesný návod na vyčištění.
Astra G 1,8 16V, 100 v kůži.....
SherlockH píše:Nazdar
já mám Astru asi 2 roky. Dělám s náhradními díly v Elitu. jde hlavně o to, aby ti neodešli servomotorky na volnoběhu(myslím tím na klapě). Tím, že to preventivně vyčistíš, jen lépe pro tebe, protože ze svých zkušeností vím, kolik stojí taková klapa. Ne, že bych jí kupoval, ale prodávám jí docela často. Mým stylem jízdy, kdy jezdím do práce jen asi 2 km se motor nezahřeje a na škrtící klapce se usazuje karbon, který dělá veškerou neplechu. a klapu si nechávám vyčistit asi 2x do roka, proto jsem tu chtěl zjistit přesný návod na vyčištění.
Astra G 1,8 16V, 100 v kůži.....
dik moc to sem potreboval vedet
Včera jsem to samé řešil s mechanikem u Opel Zralý. Dal mi 3 možnosti. Buď to rozebere a vyčistí že to půjde bez problémů. Pak že to vyčistí a již klapka nepůjde nastavit a bude se muset vyměnit a to je celek za 15 000 a nebo zkusím něco do benzínu na čistění. Babo raď.
Zafira 1.8 16V – 92 kw Elegance model 2002 super metla
no ja som si včera čistil svoju na mojej Astra G 1.4 16V a bez problémov...bolo to zasraté kadečím....robota tak podla mna asi na 1 hodinu. A den predtým som to isté robil na sestrinej Corse a tiez uplne v pohode....POdla mna sa neni čoho bát....Treba si len pametat kde čo má ist a dat pozor na to tesnenie...a tot vse...Vsetko som to čistil s Carburator & Choke Cleaner...na pumpe za 168 sk...Islo to skoro samé vsetko dolu....
Pokud by to bylo tak snadné, tak by to bylo fajn. Mam elektronickej plyn, tak třeba je to jiný. Mě jen zarazilo to, že v opel servise se toho tak trochu báli a rovnou mě upozornovali na to, že se to nemusí povést zpětně to rozjet a pak by byla nutná výměna. A to je docela ranec.
Zafira 1.8 16V – 92 kw Elegance model 2002 super metla
Jiříček píše:Pokud by to bylo tak snadné, tak by to bylo fajn. Mam elektronickej plyn, tak třeba je to jiný. Mě jen zarazilo to, že v opel servise se toho tak trochu báli a rovnou mě upozornovali na to, že se to nemusí povést zpětně to rozjet a pak by byla nutná výměna. A to je docela ranec.
jaj ták...no ja aj sestra máme plyn lankový...čize to je niečo iné...tak to potom ozaj neviem...ale poviem ti ze vyčistit by sa to určite zislo...bo býva to hodne zasraté...a pomoct to pomoze určite...mne auto ide odvtedy sviznejsie...plyn je citlivejsí...a má to lepsí tah....
Tak to by tě hezky natáhnul, protože klapa stojí kolem 9000,- u mě a to je vlastně montováno do originálu.Jiříček píše:Včera jsem to samé řešil s mechanikem u Opel Zralý. Dal mi 3 možnosti. Buď to rozebere a vyčistí že to půjde bez problémů. Pak že to vyčistí a již klapka nepůjde nastavit a bude se muset vyměnit a to je celek za 15 000 a nebo zkusím něco do benzínu na čistění. Babo raď.