
<---- takhle ted vypadam, mozna takhle
asticka je doma, konecne, sice tedy za solidni castku ale jak sem se dozvedel tak to proste jinak nejde, diagnoza tedy byla jak sem psal vyse spaleny 2 vyfukovy ventily na 4. valci + sem nechal udelat i co se dalo pro to aby to nezralo tak silene olej jako doposud kdyz uz to bylo takhle otevreny, tak uz vsechno. celkova castka tedy vysla na 19500,- a soucasti bylo:
tesneni hlavy, tesneni vika ventilu, tesneni sani, tesneni vyfuku, gumicky ventilu, 2x vyfukovy ventil, simering vacky, pistni krouzky, zbrouseni hlavy, tesnici tmel, vymena oleje + olejoveho filtru, a vzduchovy a pylovy filtr at je to pri jednom, stejne me cekala vymena za 1000km.
Ventili vsechny odkarbonizovany a srovnany, vsechno vycisteno, musim tedy uznat ze auto jede naprosto skvele, aby taky ne

ale je to znat, to je fakt, ma klidnej tichej chod, no proste parada, za 1000-1500km mam prijet na dotazeni hlavy az si vsechno sedne, takze astra dostala plnou nadrz, a pudu ji asi umejt, zivot ma konecne zase smysl

sice me to stalo dost, ale sem rad zer uz je vsechno tak jak ma byt a auto jezdi . tak at vam to jezdi a ja se pudu asi zase projet

Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001