Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
este doplnim, ked je auto vyplnute, otocis klucikom, kontorlka motora a emisii sa musi rozsvietit a potom zhasnut - postupne, nie naraz
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
- Reklama
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
nazdar chlapi , dnes sa mi stalo ze po nastartovani mi auto drzalo volnobezne otacky na 1300-1400ot/min , svietila aj kontrolka motora , tak som ho odstavil a znova nastartoval a zase to iste 1300ot/min a kontrolka motora , po zapnuti svetiel kontrolka zhasla a klesli aj otacky na normal. Po pripojeni diagnostiky mi vypisalo chybu P1635-(A) nezname , neviete co sa mohlo stat ? teraz auto funguje normalne , este dodam ze sa jedna o Y20DTH r.v.99
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
P1635 Obvod/systém vyhřívání žhavicích svíček
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
diki , nevies nahodou ci tam nemozu byt vadne zhavice ?? maju uz svoj vek , no auto startuje paradne aj v zime , tak neviem no , snad sa to uz nestane
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Projdi celý system žhavení
P1635 Obvod žhavicího zařízení, vysoká vstupní úroveň C-022
P1635 Rozpojený obvod žhavicího zařízení C-022
P1635 Obecná chyba obvodu žhavicího zařízení C-022
P1635 Obvod žhavicího zařízení, vysoká vstupní úroveň C-022
P1635 Rozpojený obvod žhavicího zařízení C-022
P1635 Obecná chyba obvodu žhavicího zařízení C-022
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
dik denny , zajtra na to pozriem
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak diagnostika nakonec ukázala na EGR ventil Nějakej dobrák se ho asi snažil opravit a při tom ho zničil a utrhal co se dalo. Tak dnes jen prosím o radu. Kde ho nejlevněji sehnat. Vrakoviště mi asi nedoporučíte. Zatím mi to nejlevněji nabídli za 7.200,-.Alzafir píše:To Matozippi: 2,2DTi, to je trochu jiné kafe než dvoulitr.
A pro Františka:
P1590 je chyba ventilu posílení podtlaku, tento ventil není s čím vyměnit, je tam jediný. Ale to by neměl být důsledek , že by auto jelo v nouzovém režimu.
Jestli jede auto v nouzovém režimu, pak svítí kontrolka auta s klíčkem.
A pokud svítí, pak musí být uložená chyba.
A fakt to chce diagnostiku a projít data. Ovšem cenově, kdo ví. A podle toho, kdo to udělá.
Zjevně s tím motorem zkušenost nemáš, je toho hodně , co je třeba projít.
Odkud jsi? Pokud dojedeš do Ostravy...
No a pak je ještě varianta, vrátit do bazaru
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak diagnostika nakonec ukázala na EGR ventil Nějakej dobrák se ho asi snažil opravit a při tom ho zničil a utrhal co se dalo. Tak dnes jen prosím o radu. Kde ho nejlevněji sehnat. Vrakoviště mi asi nedoporučíte. Zatím mi to nejlevněji nabídli za 7.200,-.[/quote]
Po rozhození sítí mám nabídku na Wahler za 6.500,- a DRI za 5.500,-kč
Co vy na to? taky hlasujete pro Wahler?
Po rozhození sítí mám nabídku na Wahler za 6.500,- a DRI za 5.500,-kč
Co vy na to? taky hlasujete pro Wahler?
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
pisni Dennimu (post nad tebou)
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ahoj.Už dlouho mám v řídící jednotce zapsaný chyby,který nejdou smazat (odpojením baterky,ani ježděním),ale kontrolka motoru se nerozsvicuje.
Mám tam tyto závady:
0105 Nesprávný signál z čidla tlaku MAP
0200 Poškození/porucha v obvodu vstřikovače
0505 Porucha v obvodu/systému regulace otáček volnoběhu
Tak mě napadá, jestli je možný,že všechny tři závady způsobuje MAP senzor?
Diagnostika mi bohužel nejde připojit (abych se podíval na graf MAP senzoru)
Dá se proměřit multimetrem? Mám ho zkusit i vyčistit sprejem na karburátory?
Mám tam tyto závady:
0105 Nesprávný signál z čidla tlaku MAP
0200 Poškození/porucha v obvodu vstřikovače
0505 Porucha v obvodu/systému regulace otáček volnoběhu
Tak mě napadá, jestli je možný,že všechny tři závady způsobuje MAP senzor?
Diagnostika mi bohužel nejde připojit (abych se podíval na graf MAP senzoru)
Dá se proměřit multimetrem? Mám ho zkusit i vyčistit sprejem na karburátory?
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zmiňované chyby jsi pouze vyblikal? Jestli jo, zkus je smazat diagnostikou, není jasné, jestli jsou chyby aktivní, či je to je výpis registru, že tam ty chyby kdysi byly.Evžen píše:...mám v řídící jednotce zapsaný chyby,který nejdou smazat (odpojením baterky,ani ježděním),ale kontrolka motoru se nerozsvicuje....
Nejspíš ne.Evžen píše:...Tak mě napadá, jestli je možný,že všechny tři závady způsobuje MAP senzor?
...
Určitě ano, u nafťáku vím hodnoty, u benzínu ne. Vyčištění karburator čističem je ideální. Určitě u nafťáku, u benzínu jsem to ještě řešit nemusel.Evžen píše:...Dá se proměřit multimetrem? Mám ho zkusit i vyčistit sprejem na karburátory?
Takže doporučuju rozchodit diagnostiku, jestli nemáš zkušenosti s daty, pak najít někoho v okolí, kdo to umí. Graf je hezká věc, ale musíš vědět, co v něm máš vidět. Jestli to víš, pak jako bych nic nepsal, pak tvé dotazy jsou zbytečné, ale jestli nevíš, pak ti graf stejně nepomůže.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zmiňované chyby jsem vyblikal,dřív sem měl zapsanou ještě jednu chybu,ale ta už se sama smazala...tyto tři zůstávají.
MAP senzor jsem teď byl vyzkoušet z renaulta scenika kde je úplně stejnej,ale bez zlepšení. (Asi by to chtělo zároveň reset ŘJ)
MAP senzor jsem teď byl vyzkoušet z renaulta scenika kde je úplně stejnej,ale bez zlepšení. (Asi by to chtělo zároveň reset ŘJ)
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak astricka bude muset taky brzy asi k doktorovi, uz na to ma narok po 16 letech
Poradi nekdo jak to vyresit? EGR mam zaslepeny.
P0400 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) System / Chybný signál ovladače EGR
P1405 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position / Porucha ventilu EGR
P1813 - Continuous Torque Control / Řízení točivého momentu, nízké napětí B-06
Poradi nekdo jak to vyresit? EGR mam zaslepeny.
P0400 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) System / Chybný signál ovladače EGR
P1405 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position / Porucha ventilu EGR
P1813 - Continuous Torque Control / Řízení točivého momentu, nízké napětí B-06
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Kdo mi smázne chyby z ŘJ v okolí Mor.Krumlova? A za jakou cenu? Motor x16szr
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Vadný EGR je snad jasný.......milosh píše:Tak astricka bude muset taky brzy asi k doktorovi, uz na to ma narok po 16 letech
Poradi nekdo jak to vyresit? EGR mam zaslepeny.
P0400 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) System / Chybný signál ovladače EGR
P1405 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position / Porucha ventilu EGR
P1813 - Continuous Torque Control / Řízení točivého momentu, nízké napětí B-06
P1813 nějaká chybná data od aut.přev.
Vyčti jednotku převodovky.