Idem si krasne z domu asi 15km, dojdem na miesto. Motor uz bol zahriaty a aj tak mal volnobeh 1000 otacok. som si myslel ze preto ze mu je zima(bolo 2 stupne). Pridem po 10 minutach k autu a ani nezaclo tocit starter. Ale kontrolky svietily aj žhavilo. Sme skusali startovat cez kable ale vysledok bol ten isty. Mam podozrenie na uhliky v alternatore. Auto ma najazdene 208tis. km Co myslite co to moze byt??
Btw predvcerom mi spadol klinovy remen ci s to s tym nemoze nieco mat spolocne. Aa kontrolka dobijania mi nesvietila len sa mi zdalo ze slabo svietia svetla a pomaly idu stierace. Prosííím pomoc
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.
Když ti nejde otočit starterem ani přes kabely tak asi nebude alt. ale spíš starter..... podle toho co jsi napsal se ti lepí kotva starteru tím bere moc proudu baterce a tim pádem to moc nesvítí a stěrače netáhnou..... jsou to ael jen doměnky...
Viktor_16 píše:starter to neni je po GO skor alternator
zkus nějak nastartovat, máš dýzl tak roztlačit a změř napětí, změř barterku
1 hustoměrem,
2 voltmetrem má mít min 12,44 V jinak ji dobij.
Opravdu to vypadá na startér
kontrolky mají malý odběr, tak svítí. Na to stačí i vybitá baterie. Je dobré pravidelně, hlavně u dýzlů
kontrolovat stav baterky tím voltmetrem. Má mít 12,6V= nabitá, 12,4V 75% nabití.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Teď mě ještě napadlo. Mám stejný motor a proto by se ti to mohlo hodit. Jednou jsem normálně nastartoval, dojel do práce a po deseti minutách jsem už nenatočil, baterie vybitá. Přišel jsem na to, že se mi uklepal káblík kostření altíku. Dal jsem nový, hrubší, nabil baterku a od té doby OK. Podotýkám, že jsem si myslel, že altík není třeba kostřit, že je kostřený uchycením, ale omyl.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Taaak auto zase nejde :D Ale som prisiel na to ze preco nejde. Presmykuje mi klinovy remen a auto slabo dobija. Ale problem je v tom ze ta matica s ktorou sa napina remen je v pi.. mozom tam dat inu maticu, ale bude to napevno
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.
Viktor_16 píše:Taaak auto zase nejde :D Ale som prisiel na to ze preco nejde. Presmykuje mi klinovy remen a auto slabo dobija. Ale problem je v tom ze ta matica s ktorou sa napina remen je v pi.. mozom tam dat inu maticu, ale bude to napevno
Jaká matice, s kterou se napíná řemen? Vždyť tam je kladka, ne?
Viktor_16 píše:Taaak auto zase nejde :D Ale som prisiel na to ze preco nejde. Presmykuje mi klinovy remen a auto slabo dobija. Ale problem je v tom ze ta matica s ktorou sa napina remen je v pi.. mozom tam dat inu maticu, ale bude to napevno
Jaká matice, s kterou se napíná řemen? Vždyť tam je kladka, ne?
řemen má samonapínací kladku, a tá se musí kontrolovat, PS doufám že je to tak i u DÝZLU
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
noo matica, kladka som nevedel jak to pomenovat, ale dolezite je ze sa mi zahrieva alternator tak ze roztopi klinovy remen, mam nove loziska, remen nieje napnuti ani silno ani slabo, mohli mi dnu v alt. nieco zle zapojit ked menily tie loziska???
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.
ked dam dole klinovy remen tak sa krasne toci, nezadrhava sa, taze co to moze byt. Alternator dobija, ale po 5 min. na volnobeh sa neda remenice dotknut jaka je horuca
Please help
Opel Astra G Caravan X17DTL 50kw
12/99 model 2000
Zelená metalíza
Full výbava.