Příspěvek
od vasekpetr1 » 24 bře 2012, 15:20
Na straně 20 RomanK píše toto:
Tady je tedy řešení jak zabránit zvýšenému odběru klidového proudu. Schéma je myslím jednoduché, taže na vysvětlenou jen, že jednotka centrálu při zavření DO vyšle dva impulsy. Jeden krátký a jeden delší (první a druhé zamčení). Druhý impuls je díky svému trvání dostatečně dlouhý na to, aby nabil přes diodu a odpor 1kOhm kondenzátor 100uF. Tento kondenzátor pak drží napětí (přes odpor 47kOhm) na bázi tranzistoru, který zůstane otevřený po dobu vybíjení kondenzátoru, což má za následek ukostření zmíněného vstupu ŘJ motorků oken. Díky tomu se pak zavřou okna (stejně jako když se drží pootočený klíč v zámku dveří). A protože se jedná o druhý impuls, zavřou se okna až při druhém zamčení.
Čili bych zkusil nastavit záporný impuls po dobu 20 vteřin a na zkoušku přes žárovku zkusil připojit na ten pin 24 konektoru X61 (pro zavření je vyžadováno "přikostření" tohoto pinu) a zkusil bych zamknout při otevřeném okně. Pokud bude fungovat, tak vyhodím žárovku a udělám to napřímo. Třeba bude stačit i těch 10 vteřin na úplné zavření oken.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)