TO TOPENÍ NETOPÍ!!!
- Reklama
Kapalinu dáváš po rysku. Jinak pokud sundáš ten servomotorek, myslím, že by se mělo dát s tou klapkou pohnout normálně. Pokud se ale seká je možný že je prasklá, nebo co já vím - mrkni se ale pořádně to tý knížky než to začneš rozebírat co a jak nastavit na topení, myslím, že tam někde píšou že má být topení v poloze vnitřní cirkulace vzduchu nebo co.siola píše:Pro jistotu chladící kapalina má být kousek nad ten rantl tý banky,nebo až k tý čáře khalt?!!!
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
Pokud se nepletu tak cirkulační provoz, je zapnutí na vnitřní cirulaci vzduchu tedy stav kdy se vzduch nenasává zvenčí ale cirkuluje v kabině. Měl by to být jeden z těch čudlů jak se zapíná klimoška - aspoň doufám, že tomu dobře rozumímsiola píše:Píšou tady.Zapneme zapalování a topení nastavíme na cirkulační provoz.Tím myslí topení do polohy teplo a ventilator třeba na dvojku?To slovíčkaření nesnáším VRRRRRRRRRRRRRR!!!
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
JO tam se to zapíná.
Tak mi drž palce at něco neposeru.Když sem přijel z ČB asi 30km tam a zpět, tak sem si stim hrál na parkovišti a když sem otáčel tim topenim pomalu slyšel jsem zřetelně změnu foukání znáš to ten přechod jakoby to ve vnitř foukalo na hoře a pak zase dole!!!??.No uvidíme nejdřív to rozeberu, abych na to viděl.Budu s topením pomalu otáčet a když se tam něco bude sekat tak to vymontuju.Drž mi palce.
Tak mi drž palce at něco neposeru.Když sem přijel z ČB asi 30km tam a zpět, tak sem si stim hrál na parkovišti a když sem otáčel tim topenim pomalu slyšel jsem zřetelně změnu foukání znáš to ten přechod jakoby to ve vnitř foukalo na hoře a pak zase dole!!!??.No uvidíme nejdřív to rozeberu, abych na to viděl.Budu s topením pomalu otáčet a když se tam něco bude sekat tak to vymontuju.Drž mi palce.
OK zkus to, doufám jenom že jsem Tě nenavedl na špatnou cestusiola píše:JO tam se to zapíná.
Tak mi drž palce at něco neposeru.Když sem přijel z ČB asi 30km tam a zpět, tak sem si stim hrál na parkovišti a když sem otáčel tim topenim pomalu slyšel jsem zřetelně změnu foukání znáš to ten přechod jakoby to ve vnitř foukalo na hoře a pak zase dole!!!??.No uvidíme nejdřív to rozeberu, abych na to viděl.Budu s topením pomalu otáčet a když se tam něco bude sekat tak to vymontuju.Drž mi palce.
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
Pro pobavení.
Že mi topení blbne jsem přišel chvíli na to co jsem to auto koupil.Je z bazaru dotažený z němec.Ze zákona máš 6měs na odstranění závad.Tak když to netopilo sem to odvez na opravu.Na to mi volali že vše ok.Přijel jsem tam a opravdu topila.Spokojenej sem odjel a za 14dní zas uplně to stejný.V tom bazaru si tukali na čelo a já si připadal jak blázen spíš jak debil.Po měsíci se mi to opět pos...a tak sem to odvezl do Písku k odborníkovi.Cestou sem si s tim topením hrál a zaboha ani náznak vlažnýho vzduchu.Všechno jsem měl puštěný teplo,výkon na 3 a polohu na nohy a na sebe ,cirkulaci vypnutou.No a když sem tam přije auto sem zastavil mírně z kopce,naposledy sem topení vyskouše abych se přesvěčil,že to nejde.Vypnul jsem motor a z klidným svědomím došel oznámit závadu.Ten maník prišel nastartoval zapnul fukar a málem se tam upek ,koukal na mě jak na zjeveníjak na blba.Buď sem někomu něco provedl nebo nevim.Za tři dny sem do toho sednul a opět sem ráno malem zmrznul.Tak nevim.
Že mi topení blbne jsem přišel chvíli na to co jsem to auto koupil.Je z bazaru dotažený z němec.Ze zákona máš 6měs na odstranění závad.Tak když to netopilo sem to odvez na opravu.Na to mi volali že vše ok.Přijel jsem tam a opravdu topila.Spokojenej sem odjel a za 14dní zas uplně to stejný.V tom bazaru si tukali na čelo a já si připadal jak blázen spíš jak debil.Po měsíci se mi to opět pos...a tak sem to odvezl do Písku k odborníkovi.Cestou sem si s tim topením hrál a zaboha ani náznak vlažnýho vzduchu.Všechno jsem měl puštěný teplo,výkon na 3 a polohu na nohy a na sebe ,cirkulaci vypnutou.No a když sem tam přije auto sem zastavil mírně z kopce,naposledy sem topení vyskouše abych se přesvěčil,že to nejde.Vypnul jsem motor a z klidným svědomím došel oznámit závadu.Ten maník prišel nastartoval zapnul fukar a málem se tam upek ,koukal na mě jak na zjeveníjak na blba.Buď sem někomu něco provedl nebo nevim.Za tři dny sem do toho sednul a opět sem ráno malem zmrznul.Tak nevim.
Cirlkulační klapka
Tak ta curlkulační klapka to nebude.Klapka je funkční.Topení když je nefunkční, tak cirkulační klapka funguje.Ta klapka je tam na to jestli to má sát vzduch z venku nebo z kabiny.Jinak to asi nemá s topením co dělat.
Topení se opět chytlo tak to nechávám v červeným poli na nejmírnější intenzitu topení,protože jakmile to ztáhnu do modrýho pole topení a pak nazpět do červenýho to opět nebude topit a to nechci.Nějak to vydržřim.
Jinak sem zase NIC A ZASE NIC NEVYŘEŠIL!!!!!!!!!
Topení se opět chytlo tak to nechávám v červeným poli na nejmírnější intenzitu topení,protože jakmile to ztáhnu do modrýho pole topení a pak nazpět do červenýho to opět nebude topit a to nechci.Nějak to vydržřim.
Jinak sem zase NIC A ZASE NIC NEVYŘEŠIL!!!!!!!!!
Myslím pánové ale předem děkuji za tip jak na opravu.že ta závada bude v elektrické součástce zvané ELEKTRYCKÝ VENTIL TOPENÍ.
Od autora článku Karl sv.
Přátelé nedávno jsem se tu ptal jak se dostanu na ventil topení, jelikož jsem netopil a po přepnutí otočného přepínače modrá-červená se ozývalo vrčení to byl přeskakující šnek. Mám Astru G 1.6 s klimatizací, když jsem se nic nedozvěděl tak jsem pátral sám a zjistil jsem že jde o elektrický ventil topení, tento ventil se nachází těsně za radiátorem a elektricky přepíná teplou-studenou vodu. Stává se že se kousne v jedné, nebo druhé poloze a pak buď topí nebo ne.
Ventil se dá sehnat na vrakáči zhruba od 1000 Kč,- , ale je to zbytečné po odšroubování třech šroubků je tam šnek na hřídelce (obr.3 šnek vlevo,byl na osce až nahoře), posunul se a neotáčí oskou ,stačí ho zatlačit dolů, dal jsem na tu osku shora ještě kousek bužírky ať to znovu nevyskočí a funguje to OK.
Největší zádrhel při demontáži: špatný přístup a ještě dva vruty, které drží plastový kryt radiátoru na pravé straně a jsou šroubované z prostoru motoru a mají zhruba 10cm. Další problém je uchycení ventilu na trubkách a radiátoru já jsem tam měl takové závlačky, mám topení BEHR, ale je to i na DELPHI jsou tam, ale takové plastové zámky, které se tam skutečně dobře dávají?! Samozřejmě vypustit vodu. Tento systém je prý jen u aut s klimou, to nevím jistě, ale určitě to není u všech modelů.
Pokud to děláte poprvé celá montáž zhruba 6 hod.
Dovolil jsem si cito vat autora, protože si myslím že toto je hlavní příčina
poruchy topení.JJEDNOU TO TOPÍ A JEDNOU NE !!!!!
Ještě jednou dík Karlu sv.
Od autora článku Karl sv.
Přátelé nedávno jsem se tu ptal jak se dostanu na ventil topení, jelikož jsem netopil a po přepnutí otočného přepínače modrá-červená se ozývalo vrčení to byl přeskakující šnek. Mám Astru G 1.6 s klimatizací, když jsem se nic nedozvěděl tak jsem pátral sám a zjistil jsem že jde o elektrický ventil topení, tento ventil se nachází těsně za radiátorem a elektricky přepíná teplou-studenou vodu. Stává se že se kousne v jedné, nebo druhé poloze a pak buď topí nebo ne.
Ventil se dá sehnat na vrakáči zhruba od 1000 Kč,- , ale je to zbytečné po odšroubování třech šroubků je tam šnek na hřídelce (obr.3 šnek vlevo,byl na osce až nahoře), posunul se a neotáčí oskou ,stačí ho zatlačit dolů, dal jsem na tu osku shora ještě kousek bužírky ať to znovu nevyskočí a funguje to OK.
Největší zádrhel při demontáži: špatný přístup a ještě dva vruty, které drží plastový kryt radiátoru na pravé straně a jsou šroubované z prostoru motoru a mají zhruba 10cm. Další problém je uchycení ventilu na trubkách a radiátoru já jsem tam měl takové závlačky, mám topení BEHR, ale je to i na DELPHI jsou tam, ale takové plastové zámky, které se tam skutečně dobře dávají?! Samozřejmě vypustit vodu. Tento systém je prý jen u aut s klimou, to nevím jistě, ale určitě to není u všech modelů.
Pokud to děláte poprvé celá montáž zhruba 6 hod.
Dovolil jsem si cito vat autora, protože si myslím že toto je hlavní příčina
poruchy topení.JJEDNOU TO TOPÍ A JEDNOU NE !!!!!
Ještě jednou dík Karlu sv.
TAK PÁNOVÉ PŘEDEŠLÍ PŘISPĚVEK ODE MĚ MŮŽE BÝT PŘÍČINOU V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ TOHO ŠNEKU, ALE V MÉM PŘÍPADĚ TO ONO NEBYLO.
NECHAL JSEM SI MĚNIT ROZVOĎÁK A PŘI TÝ PŘÍLEŽITOSTI JSEM NECHAL VYMĚNIT I VODNÍ PUMPU (TEKLA) A TERMOSTAT.ZÁVADA SE BUĎTO ODSTRANILA VÝMĚNOU TĚCH VĚCÍ,NEBO ŽE TO MECHANIK SPRÁVNĚ OVZDUŠNIL NEBO TAM NĚCO UDĚLAL O ČEM NEVÍM ,ALE HLAVNĚ ŽE TO UŽ FUNGUJE:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
TAKŽE RADA ZNÍ 1) VYMĚNIT TERMOSTAT
2) VODNÍ PUMPU POKUD TEČE (MŮŽE PŘISÁVAT VZDUCH)
3)PAK POŘÁDNĚ OVZDUŠNIT
4) A AŽ PAK KOUKNOUT NA TEN EL VENTIL
NECHAL JSEM SI MĚNIT ROZVOĎÁK A PŘI TÝ PŘÍLEŽITOSTI JSEM NECHAL VYMĚNIT I VODNÍ PUMPU (TEKLA) A TERMOSTAT.ZÁVADA SE BUĎTO ODSTRANILA VÝMĚNOU TĚCH VĚCÍ,NEBO ŽE TO MECHANIK SPRÁVNĚ OVZDUŠNIL NEBO TAM NĚCO UDĚLAL O ČEM NEVÍM ,ALE HLAVNĚ ŽE TO UŽ FUNGUJE:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
TAKŽE RADA ZNÍ 1) VYMĚNIT TERMOSTAT
2) VODNÍ PUMPU POKUD TEČE (MŮŽE PŘISÁVAT VZDUCH)
3)PAK POŘÁDNĚ OVZDUŠNIT
4) A AŽ PAK KOUKNOUT NA TEN EL VENTIL
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
chlapi, tady je téma podobné tomuto: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
a tady je odkaz na elektr.ventil https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... l+topen%ED
Jak jsem zjistil, tak ten elktr. ventil nemám a más stejný problém teplý motor 80 st. C a fouká pouze studený vzduch, klapka a táhlo regulace teploty v pořádku..
a tady je odkaz na elektr.ventil https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... l+topen%ED
Jak jsem zjistil, tak ten elktr. ventil nemám a más stejný problém teplý motor 80 st. C a fouká pouze studený vzduch, klapka a táhlo regulace teploty v pořádku..
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR