TO TOPENÍ NETOPÍ!!!
- Reklama
Kapalinu dáváš po rysku. Jinak pokud sundáš ten servomotorek, myslím, že by se mělo dát s tou klapkou pohnout normálně. Pokud se ale seká je možný že je prasklá, nebo co já vím - mrkni se ale pořádně to tý knížky než to začneš rozebírat co a jak nastavit na topení, myslím, že tam někde píšou že má být topení v poloze vnitřní cirkulace vzduchu nebo co.siola píše:Pro jistotu chladící kapalina má být kousek nad ten rantl tý banky,nebo až k tý čáře khalt?!!!
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
Pokud se nepletu tak cirkulační provoz, je zapnutí na vnitřní cirulaci vzduchu tedy stav kdy se vzduch nenasává zvenčí ale cirkuluje v kabině. Měl by to být jeden z těch čudlů jak se zapíná klimoška - aspoň doufám, že tomu dobře rozumímsiola píše:Píšou tady.Zapneme zapalování a topení nastavíme na cirkulační provoz.Tím myslí topení do polohy teplo a ventilator třeba na dvojku?To slovíčkaření nesnáším VRRRRRRRRRRRRRR!!!
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
JO tam se to zapíná.
Tak mi drž palce at něco neposeru.Když sem přijel z ČB asi 30km tam a zpět, tak sem si stim hrál na parkovišti a když sem otáčel tim topenim pomalu slyšel jsem zřetelně změnu foukání znáš to ten přechod jakoby to ve vnitř foukalo na hoře a pak zase dole!!!??.No uvidíme nejdřív to rozeberu, abych na to viděl.Budu s topením pomalu otáčet a když se tam něco bude sekat tak to vymontuju.Drž mi palce.
Tak mi drž palce at něco neposeru.Když sem přijel z ČB asi 30km tam a zpět, tak sem si stim hrál na parkovišti a když sem otáčel tim topenim pomalu slyšel jsem zřetelně změnu foukání znáš to ten přechod jakoby to ve vnitř foukalo na hoře a pak zase dole!!!??.No uvidíme nejdřív to rozeberu, abych na to viděl.Budu s topením pomalu otáčet a když se tam něco bude sekat tak to vymontuju.Drž mi palce.
OK zkus to, doufám jenom že jsem Tě nenavedl na špatnou cestusiola píše:JO tam se to zapíná.
Tak mi drž palce at něco neposeru.Když sem přijel z ČB asi 30km tam a zpět, tak sem si stim hrál na parkovišti a když sem otáčel tim topenim pomalu slyšel jsem zřetelně změnu foukání znáš to ten přechod jakoby to ve vnitř foukalo na hoře a pak zase dole!!!??.No uvidíme nejdřív to rozeberu, abych na to viděl.Budu s topením pomalu otáčet a když se tam něco bude sekat tak to vymontuju.Drž mi palce.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
Pro pobavení.
Že mi topení blbne jsem přišel chvíli na to co jsem to auto koupil.Je z bazaru dotažený z němec.Ze zákona máš 6měs na odstranění závad.Tak když to netopilo sem to odvez na opravu.Na to mi volali že vše ok.Přijel jsem tam a opravdu topila.Spokojenej sem odjel a za 14dní zas uplně to stejný.V tom bazaru si tukali na čelo a já si připadal jak blázen spíš jak debil.Po měsíci se mi to opět pos...a tak sem to odvezl do Písku k odborníkovi.Cestou sem si s tim topením hrál a zaboha ani náznak vlažnýho vzduchu.Všechno jsem měl puštěný teplo,výkon na 3 a polohu na nohy a na sebe ,cirkulaci vypnutou.No a když sem tam přije auto sem zastavil mírně z kopce,naposledy sem topení vyskouše abych se přesvěčil,že to nejde.Vypnul jsem motor a z klidným svědomím došel oznámit závadu.Ten maník prišel nastartoval zapnul fukar a málem se tam upek
,koukal na mě jak na zjeveníjak na blba.Buď sem někomu něco provedl nebo nevim.Za tři dny sem do toho sednul a opět sem ráno malem zmrznul.Tak nevim. ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Že mi topení blbne jsem přišel chvíli na to co jsem to auto koupil.Je z bazaru dotažený z němec.Ze zákona máš 6měs na odstranění závad.Tak když to netopilo sem to odvez na opravu.Na to mi volali že vše ok.Přijel jsem tam a opravdu topila.Spokojenej sem odjel a za 14dní zas uplně to stejný.V tom bazaru si tukali na čelo a já si připadal jak blázen spíš jak debil.Po měsíci se mi to opět pos...a tak sem to odvezl do Písku k odborníkovi.Cestou sem si s tim topením hrál a zaboha ani náznak vlažnýho vzduchu.Všechno jsem měl puštěný teplo,výkon na 3 a polohu na nohy a na sebe ,cirkulaci vypnutou.No a když sem tam přije auto sem zastavil mírně z kopce,naposledy sem topení vyskouše abych se přesvěčil,že to nejde.Vypnul jsem motor a z klidným svědomím došel oznámit závadu.Ten maník prišel nastartoval zapnul fukar a málem se tam upek
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Cirlkulační klapka
Tak ta curlkulační klapka to nebude.Klapka je funkční.Topení když je nefunkční, tak cirkulační klapka funguje.Ta klapka je tam na to jestli to má sát vzduch z venku nebo z kabiny.Jinak to asi nemá s topením co dělat.
Topení se opět chytlo tak to nechávám v červeným poli na nejmírnější intenzitu topení,protože jakmile to ztáhnu do modrýho pole topení a pak nazpět do červenýho to opět nebude topit a to nechci.Nějak to vydržřim.
Jinak sem zase NIC A ZASE NIC NEVYŘEŠIL!!!!!!!!!![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Topení se opět chytlo tak to nechávám v červeným poli na nejmírnější intenzitu topení,protože jakmile to ztáhnu do modrýho pole topení a pak nazpět do červenýho to opět nebude topit a to nechci.Nějak to vydržřim.
Jinak sem zase NIC A ZASE NIC NEVYŘEŠIL!!!!!!!!!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Myslím pánové ale předem děkuji za tip jak na opravu.že ta závada bude v elektrické součástce zvané ELEKTRYCKÝ VENTIL TOPENÍ.
Od autora článku Karl sv.
Přátelé nedávno jsem se tu ptal jak se dostanu na ventil topení, jelikož jsem netopil a po přepnutí otočného přepínače modrá-červená se ozývalo vrčení to byl přeskakující šnek. Mám Astru G 1.6 s klimatizací, když jsem se nic nedozvěděl tak jsem pátral sám a zjistil jsem že jde o elektrický ventil topení, tento ventil se nachází těsně za radiátorem a elektricky přepíná teplou-studenou vodu. Stává se že se kousne v jedné, nebo druhé poloze a pak buď topí nebo ne.
Ventil se dá sehnat na vrakáči zhruba od 1000 Kč,- , ale je to zbytečné po odšroubování třech šroubků je tam šnek na hřídelce (obr.3 šnek vlevo,byl na osce až nahoře), posunul se a neotáčí oskou ,stačí ho zatlačit dolů, dal jsem na tu osku shora ještě kousek bužírky ať to znovu nevyskočí a funguje to OK.
Největší zádrhel při demontáži: špatný přístup a ještě dva vruty, které drží plastový kryt radiátoru na pravé straně a jsou šroubované z prostoru motoru a mají zhruba 10cm. Další problém je uchycení ventilu na trubkách a radiátoru já jsem tam měl takové závlačky, mám topení BEHR, ale je to i na DELPHI jsou tam, ale takové plastové zámky, které se tam skutečně dobře dávají?! Samozřejmě vypustit vodu. Tento systém je prý jen u aut s klimou, to nevím jistě, ale určitě to není u všech modelů.
Pokud to děláte poprvé celá montáž zhruba 6 hod.
Dovolil jsem si cito vat autora, protože si myslím že toto je hlavní příčina
poruchy topení.JJEDNOU TO TOPÍ A JEDNOU NE !!!!!
Ještě jednou dík Karlu sv.
Od autora článku Karl sv.
Přátelé nedávno jsem se tu ptal jak se dostanu na ventil topení, jelikož jsem netopil a po přepnutí otočného přepínače modrá-červená se ozývalo vrčení to byl přeskakující šnek. Mám Astru G 1.6 s klimatizací, když jsem se nic nedozvěděl tak jsem pátral sám a zjistil jsem že jde o elektrický ventil topení, tento ventil se nachází těsně za radiátorem a elektricky přepíná teplou-studenou vodu. Stává se že se kousne v jedné, nebo druhé poloze a pak buď topí nebo ne.
Ventil se dá sehnat na vrakáči zhruba od 1000 Kč,- , ale je to zbytečné po odšroubování třech šroubků je tam šnek na hřídelce (obr.3 šnek vlevo,byl na osce až nahoře), posunul se a neotáčí oskou ,stačí ho zatlačit dolů, dal jsem na tu osku shora ještě kousek bužírky ať to znovu nevyskočí a funguje to OK.
Největší zádrhel při demontáži: špatný přístup a ještě dva vruty, které drží plastový kryt radiátoru na pravé straně a jsou šroubované z prostoru motoru a mají zhruba 10cm. Další problém je uchycení ventilu na trubkách a radiátoru já jsem tam měl takové závlačky, mám topení BEHR, ale je to i na DELPHI jsou tam, ale takové plastové zámky, které se tam skutečně dobře dávají?! Samozřejmě vypustit vodu. Tento systém je prý jen u aut s klimou, to nevím jistě, ale určitě to není u všech modelů.
Pokud to děláte poprvé celá montáž zhruba 6 hod.
Dovolil jsem si cito vat autora, protože si myslím že toto je hlavní příčina
poruchy topení.JJEDNOU TO TOPÍ A JEDNOU NE !!!!!
Ještě jednou dík Karlu sv.
TAK PÁNOVÉ PŘEDEŠLÍ PŘISPĚVEK ODE MĚ MŮŽE BÝT PŘÍČINOU V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ TOHO ŠNEKU, ALE V MÉM PŘÍPADĚ TO ONO NEBYLO.
NECHAL JSEM SI MĚNIT ROZVOĎÁK A PŘI TÝ PŘÍLEŽITOSTI JSEM NECHAL VYMĚNIT I VODNÍ PUMPU (TEKLA) A TERMOSTAT.ZÁVADA SE BUĎTO ODSTRANILA VÝMĚNOU TĚCH VĚCÍ,NEBO ŽE TO MECHANIK SPRÁVNĚ OVZDUŠNIL NEBO TAM NĚCO UDĚLAL O ČEM NEVÍM ,ALE HLAVNĚ ŽE TO UŽ FUNGUJE:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
TAKŽE RADA ZNÍ 1) VYMĚNIT TERMOSTAT
2) VODNÍ PUMPU POKUD TEČE (MŮŽE PŘISÁVAT VZDUCH)
3)PAK POŘÁDNĚ OVZDUŠNIT
4) A AŽ PAK KOUKNOUT NA TEN EL VENTIL
NECHAL JSEM SI MĚNIT ROZVOĎÁK A PŘI TÝ PŘÍLEŽITOSTI JSEM NECHAL VYMĚNIT I VODNÍ PUMPU (TEKLA) A TERMOSTAT.ZÁVADA SE BUĎTO ODSTRANILA VÝMĚNOU TĚCH VĚCÍ,NEBO ŽE TO MECHANIK SPRÁVNĚ OVZDUŠNIL NEBO TAM NĚCO UDĚLAL O ČEM NEVÍM ,ALE HLAVNĚ ŽE TO UŽ FUNGUJE:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
TAKŽE RADA ZNÍ 1) VYMĚNIT TERMOSTAT
2) VODNÍ PUMPU POKUD TEČE (MŮŽE PŘISÁVAT VZDUCH)
3)PAK POŘÁDNĚ OVZDUŠNIT
4) A AŽ PAK KOUKNOUT NA TEN EL VENTIL
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
chlapi, tady je téma podobné tomuto: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
a tady je odkaz na elektr.ventil https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... l+topen%ED
Jak jsem zjistil, tak ten elktr. ventil nemám a más stejný problém teplý motor 80 st. C a fouká pouze studený vzduch, klapka a táhlo regulace teploty v pořádku..
a tady je odkaz na elektr.ventil https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... l+topen%ED
Jak jsem zjistil, tak ten elktr. ventil nemám a más stejný problém teplý motor 80 st. C a fouká pouze studený vzduch, klapka a táhlo regulace teploty v pořádku..
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR