Vypínání motoru při zařazení neutrálu.
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Vypínání motoru při zařazení neutrálu.
Zdravím.Bylo tu podobné téma se škubáním.Mě to ani tak neškube,ale při zahřátí a zařazení neutrálu,či sešlápnutí spojky,mi pokaždé zdechne motor.Musím znovu startovat.Někdy to nejde na poprvé.Po nastartování mi 2x zakolísají otáčky a pak dobré do dalšího neutrálu.Při studeném vše OK.Na poprvé a otáčky OK.
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Zkus vyjet zbytek benzínu a natankovat a vyjet tak 2 nádrže od Shellky, někdy to pomůže. Mně to začlo chcípat po zahřátí na křižovatkách (jen někdy) a tak jsem vyjel nádrž ,natankoval plnou u Shellu a mám klid. teď už dojíždím druhou plnou od nich a zatím to ani jednou nezdechlo.Zigi píše:Pridam se,mam stejny problem.Chcipne vzdy hlavne za hodne vlhka,neni to tim sportovnim filtrem?
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ten samej priznak. jo jinak s tankovan jsem to take zkousekl zmenil jsem cerpacku a mam uz treti nadrz a porad stejne. (ted tankuju na Essu)Zigi píše:Me se vzdycky po vyrazeni na neutral zhoupnou otacky a obcas uz se nezvednou a zdechne to!Pak se to spatne startuje.Nebude to vahou vzduchu?
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
tak se ho neptej. mas to dobre ja to nevyzkousim kdyz nikdo v okoli nema ten muj motorZigi píše:Bracha ma taky X18XE1 a kdyz jsem mu rikal,at mi ji (vahu vzduchu) na chvili pujci,ze vyzkousim zda to je tim,tak NE!
Nevim jak to teda zjistit,ze zrovna v tom je chyba
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
to nevim kolik stoji (resim to az to potrebnuju). ja bych to rekl asi takto pokud si starsi tak mas pravo starsiho (tak to praktikuju ja ).Zigi píše:A nevis jak ho mam ukecat?Ma ho ani ne mesic a je na nej pysnej,ze nechce do nej vrtat.No uvidim jak to pujde
PS:nevis kolik priblizne stoji ta vaha vzduchu?
ja mam tip na tyto soucastky
1. AGR
2. krokac
3. vaha
mozna
4. zapalovaci lista
co je spatne nevim bohuzel
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
kolísaní otáček
přidal bych taky něco do diskuze.Když jsem si přivezl svou astru 1,8 16V, caravan 7/98 v plné palbě z němec, tak cca 3 týdny jezdila úplně bez problému, potom se začala objevovat závada, která spočívala v tom, že po vyřazení rychlosti, otáčky spadly prudce vzrostly a auto prostě zdechlo muselo se znovu nastartovat. Když jsem to diskutoval s kamarády co dělají Oply tak se mně prvně ptali, za jsem, čistil klapu vzduchu a když jsem jím řekl že ano, tak se vesměs shodli, že to byla chyba, že pokud auto jede tak raději na tuto vubec nešahat. Čistil jsem to nějakým spreyem, soubežně s tím když jsem měnil rozvody a vodní pumpu, řekli mi, že se to po čase zase zanese a bude to těsnit, neboť tím, že auto již mělo najeto cca 145.000 km nebyla klapa již ideálně " těsná " a tím vyčištěním docházelo k tomu, že prostě netěsnila. Je pravdou, že po nějaké době se opět klapa zanesla, vyčistil jsem i AGR ventil, který byl pořádně zasranej a od té doby v pohodě. proto na závěr, podle mých zkušeností, pokud se nemusí nezsahovat do klapy vzduchu, a v každém případě vyčistit AGR ventil.
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
sice dobra rada ale me to jede jak das i do kopce. tento problem se objevuje jen obcas a to v rozmezi otacek 2000-3000. problem se chcipanim mam tez jen obcas. proste nekdy vyradim a otacky se zhoupnou. nekdy to zhasne a nekdy se to zvedne a je to ok.MatoSK píše:ja som mal v kely vahu vzduchu, ale take priznaky to nemalo. nikdy nezdochla ani nestartovala tazko, len do kopceka som radil takmer dvojku a obiehali ma bycikle. myslim ze to nebude vahu vzduchu, ale jeden nikdy nevie.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Princ William píše:to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
Tak je to správné točit točit
Možná na tom něco bude.V den kdy jsem to psal,mi to udělalo úplně vždy po vyřazení.Teď mi to udělá málokdy a většinou se zhoupne.Dnes jsem zkusil,co to dá,snad se něco pročistilo.Jirka D.. píše:Princ William píše:to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
Tak je to správné točit točit