Vypínání motoru při zařazení neutrálu.

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Skindr
Příspěvky: 48
Registrován: 20 říj 2006, 20:49
Kontaktovat uživatele:

Vypínání motoru při zařazení neutrálu.

Příspěvek od Skindr » 06 lis 2006, 20:28

Zdravím.Bylo tu podobné téma se škubáním.Mě to ani tak neškube,ale při zahřátí a zařazení neutrálu,či sešlápnutí spojky,mi pokaždé zdechne motor.Musím znovu startovat.Někdy to nejde na poprvé.Po nastartování mi 2x zakolísají otáčky a pak dobré do dalšího neutrálu.Při studeném vše OK.Na poprvé a otáčky OK.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2006, 10:50

taky zajimave. priznaky celkem podobne akorat me to chcipne jen obcas. jsem zvedavej co by to mohlo byt.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 07 lis 2006, 11:04

Zigi píše:Pridam se,mam stejny problem.Chcipne vzdy hlavne za hodne vlhka,neni to tim sportovnim filtrem?
Zkus vyjet zbytek benzínu a natankovat a vyjet tak 2 nádrže od Shellky, někdy to pomůže. Mně to začlo chcípat po zahřátí na křižovatkách (jen někdy) a tak jsem vyjel nádrž ,natankoval plnou u Shellu a mám klid. teď už dojíždím druhou plnou od nich a zatím to ani jednou nezdechlo.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2006, 11:09

Zigi píše:Me se vzdycky po vyrazeni na neutral zhoupnou otacky a obcas uz se nezvednou a zdechne to!Pak se to spatne startuje.Nebude to vahou vzduchu? :roll:
ten samej priznak. jo jinak s tankovan jsem to take zkousekl zmenil jsem cerpacku a mam uz treti nadrz a porad stejne. (ted tankuju na Essu)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2006, 11:14

Zigi píše:Bracha ma taky X18XE1 a kdyz jsem mu rikal,at mi ji (vahu vzduchu) na chvili pujci,ze vyzkousim zda to je tim,tak NE! :(
Nevim jak to teda zjistit,ze zrovna v tom je chyba
tak se ho neptej. mas to dobre ja to nevyzkousim kdyz nikdo v okoli nema ten muj motor
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2006, 11:21

Zigi píše:A nevis jak ho mam ukecat?Ma ho ani ne mesic a je na nej pysnej,ze nechce do nej vrtat.No uvidim jak to pujde

PS:nevis kolik priblizne stoji ta vaha vzduchu?
to nevim kolik stoji (resim to az to potrebnuju). ja bych to rekl asi takto pokud si starsi tak mas pravo starsiho (tak to praktikuju ja :lol: ).

ja mam tip na tyto soucastky

1. AGR
2. krokac
3. vaha
mozna
4. zapalovaci lista

co je spatne nevim :!: :cry: bohuzel
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 lis 2006, 11:36

tak to si nahranej. no uvidis jak te to pomuze. urcite napis jestli se neco zmenilo nebo ne.

uz jste nekdo cistil AGR ventil :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Skindr
Příspěvky: 48
Registrován: 20 říj 2006, 20:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skindr » 07 lis 2006, 18:37

Sleduji,že je to docela velká nemoc Astřiček.Snad na to někdo už přišel.Není možné,aby při tak hojném výskytu nemoci to už někdo neřešil.

majkl
Příspěvky: 89
Registrován: 05 črc 2006, 18:49
Bydliště: opava

kolísaní otáček

Příspěvek od majkl » 07 lis 2006, 19:40

přidal bych taky něco do diskuze.Když jsem si přivezl svou astru 1,8 16V, caravan 7/98 v plné palbě z němec, tak cca 3 týdny jezdila úplně bez problému, potom se začala objevovat závada, která spočívala v tom, že po vyřazení rychlosti, otáčky spadly prudce vzrostly a auto prostě zdechlo muselo se znovu nastartovat. Když jsem to diskutoval s kamarády co dělají Oply tak se mně prvně ptali, za jsem, čistil klapu vzduchu a když jsem jím řekl že ano, tak se vesměs shodli, že to byla chyba, že pokud auto jede tak raději na tuto vubec nešahat. Čistil jsem to nějakým spreyem, soubežně s tím když jsem měnil rozvody a vodní pumpu, řekli mi, že se to po čase zase zanese a bude to těsnit, neboť tím, že auto již mělo najeto cca 145.000 km nebyla klapa již ideálně " těsná " a tím vyčištěním docházelo k tomu, že prostě netěsnila. Je pravdou, že po nějaké době se opět klapa zanesla, vyčistil jsem i AGR ventil, který byl pořádně zasranej a od té doby v pohodě. proto na závěr, podle mých zkušeností, pokud se nemusí nezsahovat do klapy vzduchu, a v každém případě vyčistit AGR ventil.

MatoSK
Příspěvky: 17
Registrován: 28 čer 2006, 06:37

Příspěvek od MatoSK » 07 lis 2006, 19:43

ja som mal v kely vahu vzduchu, ale take priznaky to nemalo. nikdy nezdochla ani nestartovala tazko, len do kopceka som radil takmer dvojku a obiehali ma bycikle. myslim ze to nebude vahu vzduchu, ale jeden nikdy nevie.
Astra G Caravan Comfort 2.0 Di 16V, 60kW, '98

Jirka D..
Příspěvky: 188
Registrován: 27 čer 2006, 15:06
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Jirka D.. » 08 lis 2006, 08:25

Taky se přidám,
nyní jsem to řešil se sousedem a chcípá mu to a po výměmě AGR ventilu vše ok. Byl zanešenej a důvod: auto nevytáčel jak měl, jezdíl moc ekonomicky :lol: :lol: dal za to cca 7000 Kč

Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re :wink:

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 08 lis 2006, 10:19

MatoSK píše:ja som mal v kely vahu vzduchu, ale take priznaky to nemalo. nikdy nezdochla ani nestartovala tazko, len do kopceka som radil takmer dvojku a obiehali ma bycikle. myslim ze to nebude vahu vzduchu, ale jeden nikdy nevie.
sice dobra rada ale me to jede jak das i do kopce. tento problem se objevuje jen obcas a to v rozmezi otacek 2000-3000. problem se chcipanim mam tez jen obcas. proste nekdy vyradim a otacky se zhoupnou. nekdy to zhasne a nekdy se to zvedne a je to ok.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 08 lis 2006, 10:24

Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re :wink:
to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.

vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Jirka D..
Příspěvky: 188
Registrován: 27 čer 2006, 15:06
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Jirka D.. » 08 lis 2006, 15:39

Princ William píše:
Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re :wink:
to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.

vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti :?:

Tak je to správné :wink: točit točit

Skindr
Příspěvky: 48
Registrován: 20 říj 2006, 20:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skindr » 08 lis 2006, 20:38

Jirka D.. píše:
Princ William píše:
Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re :wink:
to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.

vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti :?:

Tak je to správné :wink: točit točit
Možná na tom něco bude.V den kdy jsem to psal,mi to udělalo úplně vždy po vyřazení.Teď mi to udělá málokdy a většinou se zhoupne.Dnes jsem zkusil,co to dá,snad se něco pročistilo. :twisted:

Zamčeno