Vypínání motoru při zařazení neutrálu.
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Vypínání motoru při zařazení neutrálu.
Zdravím.Bylo tu podobné téma se škubáním.Mě to ani tak neškube,ale při zahřátí a zařazení neutrálu,či sešlápnutí spojky,mi pokaždé zdechne motor.Musím znovu startovat.Někdy to nejde na poprvé.Po nastartování mi 2x zakolísají otáčky a pak dobré do dalšího neutrálu.Při studeném vše OK.Na poprvé a otáčky OK.
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Zkus vyjet zbytek benzínu a natankovat a vyjet tak 2 nádrže od Shellky, někdy to pomůže. Mně to začlo chcípat po zahřátí na křižovatkách (jen někdy) a tak jsem vyjel nádrž ,natankoval plnou u Shellu a mám klid. teď už dojíždím druhou plnou od nich a zatím to ani jednou nezdechlo.Zigi píše:Pridam se,mam stejny problem.Chcipne vzdy hlavne za hodne vlhka,neni to tim sportovnim filtrem?
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ten samej priznak. jo jinak s tankovan jsem to take zkousekl zmenil jsem cerpacku a mam uz treti nadrz a porad stejne. (ted tankuju na Essu)Zigi píše:Me se vzdycky po vyrazeni na neutral zhoupnou otacky a obcas uz se nezvednou a zdechne to!Pak se to spatne startuje.Nebude to vahou vzduchu?
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
tak se ho neptej. mas to dobre ja to nevyzkousim kdyz nikdo v okoli nema ten muj motorZigi píše:Bracha ma taky X18XE1 a kdyz jsem mu rikal,at mi ji (vahu vzduchu) na chvili pujci,ze vyzkousim zda to je tim,tak NE!![]()
Nevim jak to teda zjistit,ze zrovna v tom je chyba
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
to nevim kolik stoji (resim to az to potrebnuju). ja bych to rekl asi takto pokud si starsi tak mas pravo starsiho (tak to praktikuju jaZigi píše:A nevis jak ho mam ukecat?Ma ho ani ne mesic a je na nej pysnej,ze nechce do nej vrtat.No uvidim jak to pujde
PS:nevis kolik priblizne stoji ta vaha vzduchu?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ja mam tip na tyto soucastky
1. AGR
2. krokac
3. vaha
mozna
4. zapalovaci lista
co je spatne nevim
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
kolísaní otáček
přidal bych taky něco do diskuze.Když jsem si přivezl svou astru 1,8 16V, caravan 7/98 v plné palbě z němec, tak cca 3 týdny jezdila úplně bez problému, potom se začala objevovat závada, která spočívala v tom, že po vyřazení rychlosti, otáčky spadly prudce vzrostly a auto prostě zdechlo muselo se znovu nastartovat. Když jsem to diskutoval s kamarády co dělají Oply tak se mně prvně ptali, za jsem, čistil klapu vzduchu a když jsem jím řekl že ano, tak se vesměs shodli, že to byla chyba, že pokud auto jede tak raději na tuto vubec nešahat. Čistil jsem to nějakým spreyem, soubežně s tím když jsem měnil rozvody a vodní pumpu, řekli mi, že se to po čase zase zanese a bude to těsnit, neboť tím, že auto již mělo najeto cca 145.000 km nebyla klapa již ideálně " těsná " a tím vyčištěním docházelo k tomu, že prostě netěsnila. Je pravdou, že po nějaké době se opět klapa zanesla, vyčistil jsem i AGR ventil, který byl pořádně zasranej a od té doby v pohodě. proto na závěr, podle mých zkušeností, pokud se nemusí nezsahovat do klapy vzduchu, a v každém případě vyčistit AGR ventil.
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
sice dobra rada ale me to jede jak das i do kopce. tento problem se objevuje jen obcas a to v rozmezi otacek 2000-3000. problem se chcipanim mam tez jen obcas. proste nekdy vyradim a otacky se zhoupnou. nekdy to zhasne a nekdy se to zvedne a je to ok.MatoSK píše:ja som mal v kely vahu vzduchu, ale take priznaky to nemalo. nikdy nezdochla ani nestartovala tazko, len do kopceka som radil takmer dvojku a obiehali ma bycikle. myslim ze to nebude vahu vzduchu, ale jeden nikdy nevie.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Princ William píše:to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
Tak je to správné
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Možná na tom něco bude.V den kdy jsem to psal,mi to udělalo úplně vždy po vyřazení.Teď mi to udělá málokdy a většinou se zhoupne.Dnes jsem zkusil,co to dá,snad se něco pročistilo.Jirka D.. píše:Princ William píše:to si pis ze ja ji nekdy davam peknou sodu. treba pred 14 dni jsem byl v nemecku a daval jsem ji celou cestu sodu. takovejch 80% v nemecku (coz cini asi tak 450km) jsme to praskal vic jak 180. v nekterej usekach jsem dal i max. tak si myslim ze by to melo bejt ok. ale objevuje se to stejne.Jirka D.. píše:Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
Tak je to správnétočit točit
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)