Auto neštartuje
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Auto neštartuje
Prosím vás o radu. Som už zúfalý. Pri odchode z parkoviska mi začala blikať kontrolka paliva. Asi po 500 m jazdy mi auto zhaslo. Dotankoval som a auto po naštartovaní ide asi 5 - 10 sekúnd a zhasne. Pri pootočení kľúčika neide palivové čerpadlo. Po premeraní napätia nemám na ňom kostru. Keď som ju tam pritiahol, čerpadlo bežalo ale auto asi po 15 sekundách zhaslo. V autorizáku to napichli na diagnostiku ale tá nič neukázala. Nie je to čerpadlo neako blokované? Mám 1,6 8V 55kW. Vďaka za radu. Odporúčam nenavštevovať autorizovaný servis v Nitre. Nemajú tam totiž žiadneho elektrikára a ochota na bode mrazu.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999
- Reklama
Čerpadlo som mal vonku a na zdroji išlo v pohode. Relé som skúšal iné ale bez kostry nezopínalo. Až keď som na neho priviedol kostru. To vedenie do RJ som nemeral, auto som dal do servisu tak dúfam, že na niečo prídu. Tá elektronika ma dosť hnevá. Posr...la sa mi klimatizácia a doteraz nevedia v čom je chyba. Na diagnostike hlási chybu chladenia motora a ešte niečo s chladením. Prísť na závadu elektroniky je riadna ducharina.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24 bře 2006, 17:08
- Bydliště: České Libchavy, U.n.O.
- Kontaktovat uživatele:
????????????
Co máš s tou klimatizací a co přesně ti hlásí řídící jednotka dochlazování
v práci klimatizace opravuju a opli znám slušně
v práci klimatizace opravuju a opli znám slušně
Určite to bola chyba chladenia motora a pokles tlaku klimatizácie. S tým poklesom to všetko začalo. Po naplnení klímy to stále signalizuje. Cievka cvaká lebo to teraz momentálne nám prepojené napriamo. Čidlo tlaku klímy je nové. V servise pri kontrole skončili až pri RJ lebo od toho nemali schému.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24 bře 2006, 17:08
- Bydliště: České Libchavy, U.n.O.
- Kontaktovat uživatele:
klima
to co tu popisuješ jsem řešil již několikrát ale pokaždé je to jiná blbost :
1 chladivo v klimatizaci - není důležitý tlak ale množství !!
jestliže bylo v systému málo chladiva má to nějaký důvod -únik
málo chladiva by mohlo nutit spínač tlaku spínat a rozpínat spojku
kompresoru mohl by být i v závadách ( zbláznil se )
2 elektrika
Kdyby se nezadařilo použij Bosch car servis: jsme na takovéhle blbosti školený. Na západě platí, když ti v servisu nepomohli opravíme to my,ale i my jsme jen lidi
1 chladivo v klimatizaci - není důležitý tlak ale množství !!
jestliže bylo v systému málo chladiva má to nějaký důvod -únik
málo chladiva by mohlo nutit spínač tlaku spínat a rozpínat spojku
kompresoru mohl by být i v závadách ( zbláznil se )
2 elektrika
Kdyby se nezadařilo použij Bosch car servis: jsme na takovéhle blbosti školený. Na západě platí, když ti v servisu nepomohli opravíme to my,ale i my jsme jen lidi
v Nitre je Peterson na Bratislavskej v objekte za Avanti pumpou.
http://peterson-technik.w.ui42.sk/kontakt
Je to zastupenie Bosch-u
http://peterson-technik.w.ui42.sk/kontakt
Je to zastupenie Bosch-u
ASTRA G 17DTI 2001