žhaviče 1,7DTI ISUZU

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
jozo
Příspěvky: 4
Registrován: 25 úno 2008, 20:21

žhaviče 1,7DTI ISUZU

Příspěvek od jozo » 11 bře 2008, 19:17

Má niekto zistené ako presne pracujú žhaviče na 1.7 DTI ISUZU.Mne sa správaju následovne: Vonku bolo asi +2 stupne celzia.Na kábel žhaviča som napojil voltmeter.Po zapnuti zapaľovania tam prišlo napätie 12V na dobu asi 8-10 sek.Natočil som motor a opäť tam prišlo napätie 12 V,ale prerušované /ako keby impulzné/ na dou asi 4km. jazdy.Po tejto dobe napätie vypne.Pri zohriatom motore už žhaviče asi nežhavia.Pýtam sa preto,lebo už mám starši akumulátor a pri krátkych jazdách sa my nestiha dobijať.Počas doby žhavenia nameram len 12,5-13,5V,záleži od otáčok motora.Čo myslite,mám problém v riadeni žhavenia,alebo je to OK?

Reklama
 

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 11 bře 2008, 20:38

Vždyť ses na to samé ptal včera tady ... tak proč zakládáš nové stejné téma :?: :?: :?:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět