Problem pri studenom starte
Problem pri studenom starte
Ahojte, chcel by som vas poprosit o radu. Mam problem pri studenom starte. Konkretne pri starte ked je vonku teplota pod nulou. Mam Astru 2.0 DTL.
Tyka sa to toho prveho startovania. Starter sa trapi a ma problémy roztocit motor, ale v baterke to nie je. Skusal som vymenit druhu novu baterku a bolo to to iste. Zaujmave je, ze ked ho konecne nastartujem a necham ho pobezat cca 1 min a vypnem ho, nemam problem ho potom nastartovat. potom startuje ako gula. Len ten prvy je problemovy. Mne to pripada ako keby tam nieco stuhlo a potom to je problem pri prvom starte roztocit.
Dakujem za rady
Tyka sa to toho prveho startovania. Starter sa trapi a ma problémy roztocit motor, ale v baterke to nie je. Skusal som vymenit druhu novu baterku a bolo to to iste. Zaujmave je, ze ked ho konecne nastartujem a necham ho pobezat cca 1 min a vypnem ho, nemam problem ho potom nastartovat. potom startuje ako gula. Len ten prvy je problemovy. Mne to pripada ako keby tam nieco stuhlo a potom to je problem pri prvom starte roztocit.
Dakujem za rady
- Reklama
Vyměň kroužky mezi vstřiky a rampou. Padá nafta.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Podle toho co píše:---Ahojte, chcel by som vas poprosit o radu. Mam problem pri studenom starte. Konkretne pri starte ked je vonku teplota pod nulou. Mam Astru 2.0 DTL. ---Bych padání nafty vyloučil,protože ta by padala i při teplotách nad nulou a pokud mu to jindy startuje normálně(nicméně to můžeš zkusit ráno nastartovat přes rychlost,pokud to chytne hned nafta nepadá...Má to řetěz tak se neboj,ale pomalu pouštěj spojku) šel bych po žhavení...Zkus odpojit čidlo teploty chlad kapaliny(roztočí se ti větráky a bude to žhavit max možnou dobu)Pokud to chytne je problém ve žhavení... Jestli ti motor točí líně změř si o kolik klesne napětí na baterce při pokusu o start. Nesmí to být pod 9,5V Protože to už neotevře čerpadlo a motor nenastartuješ.Hlavně to musíš měřit,když ti to ráno nejde natočit,protože jak to jednou nastartuje,už nic nezjistíš.Pokud to klesne pod těch 9,5V šel bych po baterce(já měl půjčenou novou z obchodu a ráno to stejně nenatočil protože nebyla pořádně nabitá),nebo startéru(může být přidřený a má velký odběr),nebo dobíjení(mělo by to dávat asi 14,5V... Mluvím z vlastní zkušenosti,protože tohle jsem řešil před koncem roku a nakonec to bylo vadným akumulátorem......
Ahojte, opet sa k tomu vratim. Zacalo sa schladzovat a problem sa mi vratil. Opet mam problem pri startovani. Len sa mi jedna vec nezda. Dnes rano bolo 0° a vobec sa mi nepustilo zhavenie. Moze to byt nejakym tym snimacom teploty, ktory vyhodnocuje ci ma spustit zhavenie alebi nie? zhavit mi zacne az okolo -3°. Nemyslite, ze to je dost neskoro?
Dakujem za pomoc
Dakujem za pomoc
Ahojte,
vcera rano som nahodil novy akumulator. Myslel som si, ze problem pri studenom (prvom) starte bude prave v baterke. Ale dnes som startoval asi zhruba po 24 hod. odstupe od posledneho startovania a opet som mal problem. Starter dlho pretacal motorom, az mi zacalo blinkat kontrolkou ABS. Potom to len tak tak naskocilo. Skutocne netusim cim to moze byt, ked ani novy akumulator mi nepohol. Uz ten druhy start, kratko po prvom, studeny je bezproblemovy a to stale je motor studeny. Moze to byt starterom?
Dakujem za pomoc
vcera rano som nahodil novy akumulator. Myslel som si, ze problem pri studenom (prvom) starte bude prave v baterke. Ale dnes som startoval asi zhruba po 24 hod. odstupe od posledneho startovania a opet som mal problem. Starter dlho pretacal motorom, az mi zacalo blinkat kontrolkou ABS. Potom to len tak tak naskocilo. Skutocne netusim cim to moze byt, ked ani novy akumulator mi nepohol. Uz ten druhy start, kratko po prvom, studeny je bezproblemovy a to stale je motor studeny. Moze to byt starterom?
Dakujem za pomoc
Krátce. Ve firmě máme dyzly, které žhaví i při 20 °C. (Partnera a ten žhaví pořád a nemá problém se STARTEM)
Toto dělal i blbý MULTICAR. Na ropu opravdu nejsem odborník, ale snad upřesní i jiní ASTRÁCI. je dobré hledat
krátce a rychle i jinde.
leda že by opláci byly vyjímka, tak teda nevím
http://www.opelastra.cz/forum/read.php?3,56403,56440
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 794b878f46
Toto dělal i blbý MULTICAR. Na ropu opravdu nejsem odborník, ale snad upřesní i jiní ASTRÁCI. je dobré hledat
krátce a rychle i jinde.
leda že by opláci byly vyjímka, tak teda nevím
http://www.opelastra.cz/forum/read.php?3,56403,56440
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 794b878f46
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic