zdravim vsetkych nadsencov opel.
po prejdeni asi sto kilometrov dialnice som zastal na semafore a zistil som ze mi motor trha a otacky motora na volnobeh kolisaju. po par kilometroch mi uz sem tam motor aj zdohne. a teraz po novom mi cuka s motorom aj ked mam zaradenu rychlost ale motor nieje v tahu to je ze nemam zasliapnuty pedal plynu pripadne len tak udrziavam. ked zasliapnem plynovy pedal vsetko je OK. motor ma tah. nechapem co by to mohlo byt. poradte. mohol by to robit EGR ventil? ked som vytiahol podtlakovu trubky s EGR tak motor zacal dymit s toho usudzujem ze ventil predsa len otvara a zatvara ale mozno sa mylim.
Dakujem za kazdy podnet v tejto mojej zufalej sytuacii
na volnobeh cuka motor a blika chyba elektroniky
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
na volnobeh cuka motor a blika chyba elektroniky
Astra G Caravan Comfort 2.0 Di 16V, 60kW, '98
- Reklama
... nevynechava ti servo alebo elektronika ? je mozne ze sa ti poruca usmernovac na altiku.. v kazdom pripade s tym chod co najskor na diagnostiku,predides tak vacsim skodam, ja som to raz podcenil a v mojom pripade to schytal alternator
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
to MatoSK
AK to bola jednorazovka tak mozno nejaky problem v palivovej sustave..
Inak ja som mal tiez priznaky ktore som ignoroval, zacalo mi najprv blbnut servo lebo to spotrebuje dost elektriky tak som tomu trosku pridal otacok ale to problem neodstranilo,bol to signal ze odchadza altik...
na tvojom mieste by som tych par stoviek za diagnostiku obetoval a radsej to dal premerat.
Inak dufam ze nic vazne to nebude a je to len take jesenne prechladnutie
Inak ja som mal tiez priznaky ktore som ignoroval, zacalo mi najprv blbnut servo lebo to spotrebuje dost elektriky tak som tomu trosku pridal otacok ale to problem neodstranilo,bol to signal ze odchadza altik...
na tvojom mieste by som tych par stoviek za diagnostiku obetoval a radsej to dal premerat.
Inak dufam ze nic vazne to nebude a je to len take jesenne prechladnutie
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima