vycistenie motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Cabuko
Příspěvky: 104
Registrován: 30 dub 2007, 16:16
Bydliště: Praha

vycistenie motoru

Příspěvek od Cabuko » 30 zář 2007, 20:40

nazdar, mam najzdenych uz viac ako 200 tis. cital som tu nieco a precisteni sania a agr... myslite ze je to dobry napad? samzrejme sam si nato netrufam.. nechal by som to v servise.. co to asi stoji? a pomoze to vobec niecomu?

naviac mi v poslednej dobe pomerne cast ozacina svietit kontrolka emisii, najma ked motor musi zabrat, napriklad do kopca...

Reklama
 

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 30 zář 2007, 20:43

Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete :)
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
Cabuko
Příspěvky: 104
Registrován: 30 dub 2007, 16:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Cabuko » 01 říj 2007, 16:08

Majklus píše:Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete :)
fuha tak to je dost ze vel.. aj ked do origo nechodim.. ale tak asi potom aj v neorigo by to bolo okolo 15?? a to co akoze len precistia a zato si tolko zauctuju?

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 01 říj 2007, 17:03

Cabuko píše:
Majklus píše:Jasi mysli ze v origo servisu takova kompletni udrzba bude tak za 20 tis.ale sevsim vsudy commplete :)
fuha tak to je dost ze vel.. aj ked do origo nechodim.. ale tak asi potom aj v neorigo by to bolo okolo 15?? a to co akoze len precistia a zato si tolko zauctuju?
Jeto autorizovany servis,treba ne tolik ale pocitam jo,kdyz jsem sel do Oplu pro novej EGR ventil tak mi rekli 7500.kc :shock: a kompletni svetla z origo xenonama 28.000 :shock: :shock: :shock:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 01 říj 2007, 17:21

Jo jo jsou to zloději,asi si myslí že každý kdo má Opel má doma tiskárnu na prachy. :lol:
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
Cabuko
Příspěvky: 104
Registrován: 30 dub 2007, 16:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Cabuko » 02 říj 2007, 10:06

a neorigo to kolko vide potom?

Capoo
Příspěvky: 10
Registrován: 18 čer 2007, 13:28
Kontaktovat uživatele:

vycisteni

Příspěvek od Capoo » 05 říj 2007, 19:13

zdravim,

vycisteni je super vec sam jsem aplikoval a kdyz sem videl to ...... sani tak jsem nemohl pochopit jak to muze jezdit te mam vycisteno a je to znat hlavne na jizde je to zivejsi rychlejsi nastup turba atd.

akorat jste cerny od prstu az po lokty :-( a je to cisteni tak na pul dne

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 05 říj 2007, 20:25

Mužu doporučit.http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -oleju.htm Stojí to za to to dobře pročíst.
Naposledy upravil(a) Saša dne 06 říj 2007, 18:07, celkem upraveno 4 x.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
Petrik
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 16:18
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Petrik » 05 říj 2007, 21:00

Zdar chlapi, pokud mluvíte o sání a jiných nemechanických nebo málo mechanických částí,pak je to O.K.
Ale před nějakým časem jsem mluvil shodou okolností s jedním automechanikem o výplachu motorů a ten tvrdil, že to je pěkná hloupost. Každý motor a zvlášť ty jetější mají v sobě přirozenou míru karbonu, i když se používá syntetika apod. Ten karbon vymezuje do určité míry vůle vzniklé optřebením a výplach ho odstraní. Takže sice je motor "čistý", ale opotřebení se naopak uvolněním vůlí zvětší a pak se sype. Prý je pro vyčištění nejúčnější jediná věc. Prohnat ho na vysoké otáčky.
Myslím si, že každý zná ten pocit, když sjede z dálnice, že to auto jede jak "drak", což jen tuto teorii potvrzuje. A nemusíte na dálnici. Stačí volnější silnička a kvedlat 1-2-3-4-3-2-3-4-......5-6000/min :-)
Astra G 100 edition, 1.6 16V

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 05 říj 2007, 21:09

To čistění sání mě taky zajímá. Mám najeto cca 100t. a uvažuji o tom. Máte s tím ještě někdo skušenosti?
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001

Capoo
Příspěvky: 10
Registrován: 18 čer 2007, 13:28
Kontaktovat uživatele:

cisteni sani

Příspěvek od Capoo » 05 říj 2007, 21:12

jak jiz jsem vise psal ja cistil cele to saci potrubi od AGR k hlave vcetne ovladacich klapek a opravdu je to znat! je to prace ale vyplati se to

Zamčeno