Chcel by som sa podelit s problemom ktory som mal a ktory som si vdaka tomuto webu odstranil, snad to tiez niekomu pomoze
Zacalo to tak ze motor zacal nejako silnejsie vybrovat, potom som si vsimol ze vodu mam na 100 a teplota stupa, odstavil som a zistil ze voda v nadrzke nie je dolial som asi 2 litre a myslel som ze bude vsetko ok ale houby, teplota mi skakala medzi 100 a 90 stupnou v podstate v desiatich sekundach hore dole hore dole a taktiez sa mi voda niekde stracala dost rychlo ale netiekla nikde, z vyfuku mi sla v podstate para a ked som uvolnil veko na nadobke tak tam bol obrovsky tlak. Tak som v podstate jazdil den a pripravoval sa na najhorsie-servis- co v irsku lacna zalezitost teda nie je. Presiel som takmer vsetky clanky v tejto sekcii s problematikou chladenia a az mi z toho behal mraz po chrbte, vyzeralo to tak ze mam prasknutu hlavu aspon opisy tomu nasvedcovali. Az som narazil na jeden clanok od Vojta kde radi skusit skontrolovat pretlakovy ventil na veku nadrzky https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=103
tak som to skusil a vuala ventil bol nefunkcny tak som ho opravil a astricka ide ako predtym
Odkaz pre Vojtu a cely tento web: usetrili ste mi stovky eur----VDAKA----
----------------------GOD BLESS ASTRA-G.CZ----------------------------
Problem s chladenim
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Problem s chladenim
Ked po niecom tuzis a nemas to, zamysli sa preco a ukludni sa
- Reklama
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24 bře 2006, 17:08
- Bydliště: České Libchavy, U.n.O.
- Kontaktovat uživatele:
Pára z výfuku
vadné těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava.
Spíše se přikláním k první možnosti
Doporučuji srovnat hlavu a zkontrolovat rovinnost bloku motoru
pokud jsi neměnil rozvodový řemen vyměnit !
Spíše se přikláním k první možnosti
Doporučuji srovnat hlavu a zkontrolovat rovinnost bloku motoru
pokud jsi neměnil rozvodový řemen vyměnit !