servo klapky vnitřní cirkulace
servo klapky vnitřní cirkulace
Nemá náhodou neko zkusenost s vymenou serva, ktery ovlada klapku vnitrni cirkulace vzduchu? Da se to vytahnout jen kdyz mam vyhozenou prihradku, nebo se nejak musi vytahnout i ventilator?
- Reklama
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: 31 led 2006, 12:13
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Kontaktovat uživatele:
Zalezi jaky mas provedeni, existuji dve, Behr a Delphi. Ja mam Behr, je to na trech samoreznejch sroubech a je tam fakt pristup jak k penezum, staci dat dolu schranku pred spolujezdcem a pak uz jen pul hodinky trpet s krizovym bitem a stranovym klicem v ruce ...., das novy nebo z vrakace a za mesic to treba muzes delat zase.
Astra G 5dv X17DTL --> Z18XE
tak uz ho mam venku-to byl ale porod. ted jsem zjistil, ze to novy servo co jsem koupil ma jinou spojku pro kulovej kloub.
no nic, nezbyva nez ze je oba rozdelam a prehodim ze staryho do novyho posledni ozub. kolecko. Kdo by to byl rekl, ze s takovou blbosti se da bavit 2 dny.
Dikes za pomoc a zdar
PS nestras s tou dalsi vymenou, to radsi prodam cely auto. ..... Kecam, to NIKDY.
no nic, nezbyva nez ze je oba rozdelam a prehodim ze staryho do novyho posledni ozub. kolecko. Kdo by to byl rekl, ze s takovou blbosti se da bavit 2 dny.
Dikes za pomoc a zdar
PS nestras s tou dalsi vymenou, to radsi prodam cely auto. ..... Kecam, to NIKDY.
Ja jsem za nej dal 600,- na vrakacu v Olomouci a mam na nej 1 rok zaruku. Proud do serva vypina elektronika primo v servu-tam nemuze jit porad proud, to by to shorelo behem 5 minut. Ale ta vychytavka s koncakama.....dost dobry. Ja si ale osobne myslim, ze je to fakt zbytecny, ale muzu se mylit.
1.6 8V X16SZR
delphi - servo
V prevedeni DELPHI v serve elektronika nie je vid.foto je to iba motorcek
s prevodovkou
s prevodovkou
tak tam musi nekde byt prepetovy rele. Je prece blbost aby ten motorek tlacil porad. To by nemel sanci tam byt ani chvilku. Mam tam ten novej uz nejakej ten patek a zatim (tuk tuk) bezi bez sebemensiho zavahani. Kdyby jste nahodou nekdo menili i pilovej filt doporucuji ho s citem polit vonavkou. Pak staci zapnout topeni a v auticku je prijemna vune. Udelal jsem to kdyz jsem menil to servo a do ted tam ta vonavka jde porad citit. Aspon si nemusim kazit interier skaredyma stromeckama a podobne.
1.6 8V X16SZR
Nějak mi uniklo jak máte ty serva nefunkční. To vám vůbec netočí a nebo máte problém jako já že točí pořád ? Cestou když jsem jel jsem nic neslyšel, ale když jsem zastavil na šraňkách slyšel jsem pod přístrojovkou pořád zvuk jak se něco točí a ono servo od cirkulace vzduchu. Nemáte s tím někdo zkušenost ?Když se točí pořád není špatný jen nějaký kontakt ?
Díky Milan
Díky Milan
<b>Ve víně je pravda ...ale ve kterém</b> P.S. Když koštuju - neřídím <a href="http://www.spunty.com">www.spunty.com</a>
Aha teď si vzpomínám, že to vždycky tak divně klaplo když se to mělo zastavit. Jako když je to stržený a protáčí se to. A je mi divný, že by to furt točilo, ale když tady čtu o tom koncáku - možný je všechno. Je to už asi dva roky. Já jen vlezl pod přístrojovku a vysunul konektor.
Milan
Milan
<b>Ve víně je pravda ...ale ve kterém</b> P.S. Když koštuju - neřídím <a href="http://www.spunty.com">www.spunty.com</a>