Z18XE par problemu ale zatim jezdi ...
Z18XE par problemu ale zatim jezdi ...
Kde zacit-po vypnuti klicku je slyset dotacivy zvuk jak kdyz dotaci nejaky kolo hukot.volnobezka na altiku????nevim...obcas je sliset z mista klapky cvakajici vzuk podle ot.motoru nekdy jo nekdy nee.Kdyz ji vic protahnu rekneme nekde kolem 5000 ot/min. tak mi vyskoci servisni klice a po chvily zase zhasne..op-com nic neukazuje ..jinac je truchu lina ale to uz je snad od zacatku co sem ji koupil....Nemate nekdo nahodou data z opcomu kolik by meli ukazovat lambdasondy,ukazujou bank 1 0,160V. a bank 2 0,135V. a moc to nelita nahoru dolu...chybu to ukazuje P0170 chudou smes...
- Reklama
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z18XE par problemu ale zatim jezdi ...
ten dotáčivý zvuk dělá i mě - taky nevím co to je - servo od řízení? Neřeším to,
Lambády -
1 v parohách je hlavní ta by měla "laicky řečeno" lítat zároveň s otáčkama kolem těch 400... neměla by klesat až na 0 nebo k 1000.
2 na spodku už ve výfuku ta doseřizuje směs v závislosti na té první měla by být kolem 400 na opcomu a její pohyb je sporadický. Zase neměla by být na 0 - 1000
Chudá směs - právě tohle bych viděl na to, že jsou ty lambdy KO. nekupuj bosch kup delphy!
Auto je liný:
1, vyčisti klapku (návod tady na to je) hlavně ten malí otvůrek v boku + nové těsnění pod klapku ( myslím že stojí 45kč v oplu)
2, nové svíčky, filtr vzduchu a hlavně na to se zapomíná palivový filtr co je na spodku vozu za řidičem pod sedadlem spolujezdce!! - nekupuj starline sračky! zkontroluj gumy na zapalovací liště zda nejsou KO popraskané!
3, silně doporučuji nechat udělat vyčištění ultrazvukem vstřikovače - to dělá strašně moc! cca 1ks/400kč
Mě je čistili 2 jelikož byly zasraný festovně - auto jede jak raketa a má o 1L menší spotřebu - je to strašně moc poznat!! Fedor auto Prostějov.
Doufám, že jsem to vše napsal více méně správně hlavně ty lambády
Lambády -
1 v parohách je hlavní ta by měla "laicky řečeno" lítat zároveň s otáčkama kolem těch 400... neměla by klesat až na 0 nebo k 1000.
2 na spodku už ve výfuku ta doseřizuje směs v závislosti na té první měla by být kolem 400 na opcomu a její pohyb je sporadický. Zase neměla by být na 0 - 1000
Chudá směs - právě tohle bych viděl na to, že jsou ty lambdy KO. nekupuj bosch kup delphy!
Auto je liný:
1, vyčisti klapku (návod tady na to je) hlavně ten malí otvůrek v boku + nové těsnění pod klapku ( myslím že stojí 45kč v oplu)
2, nové svíčky, filtr vzduchu a hlavně na to se zapomíná palivový filtr co je na spodku vozu za řidičem pod sedadlem spolujezdce!! - nekupuj starline sračky! zkontroluj gumy na zapalovací liště zda nejsou KO popraskané!
3, silně doporučuji nechat udělat vyčištění ultrazvukem vstřikovače - to dělá strašně moc! cca 1ks/400kč
Mě je čistili 2 jelikož byly zasraný festovně - auto jede jak raketa a má o 1L menší spotřebu - je to strašně moc poznat!! Fedor auto Prostějov.
Doufám, že jsem to vše napsal více méně správně hlavně ty lambády
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504