Zdarec, asi měsíc z5 se na mojí Bertonku (X18XE1) narval polský katalyzátor (od svodů i s vlnovcem)... dělali to v autoservise. Když to dělali nastal první problém, ten díl vůbec nepasoval, byl blbě navařený, vlnovec mlátil o vanu a šli natočit 2/4 šroubů
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Takže se to u vlnovce muselo rozříznout a trochu to pootočit. Super, drželo to... Jenže jsem trochu "prorval" , vlastní blbostí, vlnovec... + Dneska tam začalo něco rachotit, rezonovalo to a tak, celý týden jinak OK....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Když jsme to sundali, katík v hajzlu... Vybrakovali jsme ho, všechno z toho šlo ven... tak ty otvůrky byli jakoby černé, spálené. To dělá to, že motor žere olej ne? Pak se tím ničí ty "proEKOšmejdy" co dusí motor
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Teď to jede jinak to auto, zvuk se jenom nepatrně změnil, táhne to snad aj lépe, je to živější
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Takže polsko končí... to mi nabízel polský kulový čepy, tak jsem změnil prodejnu autodílů a mám čepy z TRW, zrovna z fabriky, kde jsem byl na praxi, vedle mám školu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ty zatím drží na tich naších silnicích
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)