Příprava pod lak

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrik
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 16:18
Bydliště: Pelhřimov

Příprava pod lak

Příspěvek od Petrik » 11 bře 2007, 09:42

Moudré hlavy poraďte! Na autě mám křídlo po původním majiteli, ale nelíbí se mi, jak je udělaný kit pod barvou (je hrbolatý). Potřebuji vědět fígl, čim dosáhnout při broušení pěkné roviny. Díky!
Astra G 100 edition, 1.6 16V

Reklama
 

Uživatelský avatar
MARŤAS
Příspěvky: 9
Registrován: 04 bře 2007, 17:37
Bydliště: Rudník u Vrchlabí

Příspěvek od MARŤAS » 11 bře 2007, 10:00

to by se muselo vidět ,ale na malé nerovnosti stačí stříkací tmel nejlépe dvousložkový tkz. plnič a na větší díry dvousložkový tmel, potom brousit gumovým blokem a papírem zr.240 na tmel,800 na plnič vše pod vodou. když už budeš tmelit tak je potřeba po obroušení stříkat plnič pak už jen lak hodně úspěchů čus :)
ASTRA G CB112 1.4 16V ČERVENÝ HATCHBACK r.v. 1998

Uživatelský avatar
Radek.km
Příspěvky: 262
Registrován: 16 bře 2006, 13:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek.km » 12 bře 2007, 18:11

a já do té vody dávám trochu jaru je to pak takový hezky odmaštěný :wink:
Astra G 1,8 16V caravan, automat

Uživatelský avatar
MARŤAS
Příspěvky: 9
Registrován: 04 bře 2007, 17:37
Bydliště: Rudník u Vrchlabí

Příspěvek od MARŤAS » 12 bře 2007, 19:36

my to máme v práci radši bez bublin :lol:
ASTRA G CB112 1.4 16V ČERVENÝ HATCHBACK r.v. 1998

Odpovědět