Opel Insignia OPC Line
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
Gratulacia, pekna farba, ale napiš svoje prve dojmy a hlavne jak to jede?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
podle ty nerezový trubby to bude mít intercooler pod mřížkou předního nárazníku, druhá vrtule na chladiči bude přidaná takže ihmo to bude mít i nějakej chip a nebude to mít origo 147kw....
To ze ma upraveny intercooler neznamena ze musi byt chipnute. Uz seriovy cooler je pocas letneho horka brzda tak preco ho nevymenit za nejaky iny s lepsou ucinnostou manli? Inak az vymenis tie prahy a dorobis tam xenony bude to kraska...
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
Hardy píše:To ze ma upraveny intercooler neznamena ze musi byt chipnute. Uz seriovy cooler je pocas letneho horka brzda tak preco ho nevymenit za nejaky iny s lepsou ucinnostou manli?
samozřejmě že to neznamená....ale jimnej intercooler a dvojí chalzení sahary by odpovídalo že si s tim belgičan pohrál...... taky jsem tam psal ihmo....
Zitra nechávám udělat těsnění na svodech + uz mam doma koupeny blow off který tam budu dávat .Jinak zatim v plánu nic nemám zatim se mi líbí tak jak to je časem možná origo Prahy a zrcátka z normální astry tyhle se mi moc nelíbí
pri vymene tesnenia treba dodrzat utahovaci moment postupnost pri dotahovani srobou. a ked uz bude vonku tak daj pozret aj ci nejsu prasknute vyfukove zvody pri vyfukovej vrtulke..... tie momenty a postupnost je dost dolezita lebo je tu moznost ze ti prasknu zvody..... a podla TISu treba davat nove stifty aj matice...
utahovaci moment je 8NM a postupnost treba vyzistit v Opli lebo si ju presne napamatam.....
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
brian29 píše:pri vymene tesnenia treba dodrzat utahovaci moment postupnost pri dotahovani srobou. a ked uz bude vonku tak daj pozret aj ci nejsu prasknute vyfukove zvody pri vyfukovej vrtulke..... tie momenty a postupnost je dost dolezita lebo je tu moznost ze ti prasknu zvody..... a podla TISu treba davat nove stifty aj matice...
utahovaci moment je 8NM a postupnost treba vyzistit v Opli lebo si ju presne napamatam.....