denny píše:To na hoře je víko ventilů,ten hliník pod tím je držák vačkového hřídele.
Ventilové víko má těsnění,držák vačky se lepí buď origo tmelem GM nebo lze použít REINZOPLAST.
Tak ,jak ti to někdo zalepil červeným lukoprenem ,je vyloženě zakázaná operace,hrozí tam nebezpečí zanesení kousku lukoprenu do mazacího kanálku a tím dochází k nedostatečnému mazání vačkového hřídele.
Bohužel u tvého motoru,pokud je nutno toto přetěsnit,tak se povolí hlava válců/je to chyceno stejnými šrouby.Pokud to někdo udělá,musí hlavu demontovat,určitě ji nechat srovnat/bez toho si koleduješ o průšvih/,pak dát i nové těsnění hlavy.
Pokud to chce někdo udělat zodpovědně,tak se i s materiálem do 2000 nemůže vejít,něco musí ojebat.Do 2700 se to dá,dělám to tak.
Naprosty suhlas ..
Ten patlal, co tam napatlal ten "cerveny silikon" by mal dostat po prstoch..
ked to tak ratam, tesnenie hlavy 300-500, tesnenie vika 150-350, predpokladam ze treba aj tesnenie pod drzak modulu zapalovania...
ktovie, jak na tom bude tes. vyfuku a sania .. ..
zrovnanie hlavy tu stoji cca 20euro ...
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)