historie vaší astry
historie vaší astry
Zdravím,
v současné době mě napdalo vypsat historii závad vozu spřibližnými cenami oprav. Důvodu, vyskytlase mi další závada a teď jsem to odvezl k doktorovi.
Tož nevím jaké budou vaše ohlasy,ale já by jsem začal:
1,6 16V 2001
koupena 11/2005 najeto cca 77000km
jaro 2006:
najeto cca 83 000km, při prohlídce v oplu jištěny tyto závady.
- prasklé svody
- nefukční klimatizace
(pozn. tyto závady už na uatě byly při prodeji)
- také mě upozornily, že rozvody měnit po 60000
-svody jsem zařil - cena 0+ cca 200 zasundání a nasazení
- klimatizace - cca 7000 výměna chladiče, cena včetně doplnění
- rozvody včetně výměny oleje a filtrů (olejový, vzduchový) cca 6500
najeto cca 94 000km
- rozsypaný katalizátor - repasovaný 12000
najeto cca 95 000km
- něco divně rachotí v zadní nápravě, při sešlápnutí brzdy se to zhoršuje (jen upozorňuji, že to destičky nejsou)
- takémárné klepání v přední nápravě, projevuje se to při přejíždění nerovností
- teď jsem to odvezl k dokotorovi, jsem zvědavej co mi řekně
update 18.2.2007:
No už jsem to přvezl domů. Tak měl jsem vytučený kulový čepy a zatuhlý zadní brzdiče. Ještě mi taky vyměnil přední brzdový destičky.
myslým, že po sepsání alespoň hrubé historie si můžeme udělat představu co se dá očekávat a kdy
v současné době mě napdalo vypsat historii závad vozu spřibližnými cenami oprav. Důvodu, vyskytlase mi další závada a teď jsem to odvezl k doktorovi.
Tož nevím jaké budou vaše ohlasy,ale já by jsem začal:
1,6 16V 2001
koupena 11/2005 najeto cca 77000km
jaro 2006:
najeto cca 83 000km, při prohlídce v oplu jištěny tyto závady.
- prasklé svody
- nefukční klimatizace
(pozn. tyto závady už na uatě byly při prodeji)
- také mě upozornily, že rozvody měnit po 60000
-svody jsem zařil - cena 0+ cca 200 zasundání a nasazení
- klimatizace - cca 7000 výměna chladiče, cena včetně doplnění
- rozvody včetně výměny oleje a filtrů (olejový, vzduchový) cca 6500
najeto cca 94 000km
- rozsypaný katalizátor - repasovaný 12000
najeto cca 95 000km
- něco divně rachotí v zadní nápravě, při sešlápnutí brzdy se to zhoršuje (jen upozorňuji, že to destičky nejsou)
- takémárné klepání v přední nápravě, projevuje se to při přejíždění nerovností
- teď jsem to odvezl k dokotorovi, jsem zvědavej co mi řekně
update 18.2.2007:
No už jsem to přvezl domů. Tak měl jsem vytučený kulový čepy a zatuhlý zadní brzdiče. Ještě mi taky vyměnil přední brzdový destičky.
myslým, že po sepsání alespoň hrubé historie si můžeme udělat představu co se dá očekávat a kdy
Naposledy upravil(a) jandibi dne 18 úno 2007, 16:15, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
1.6 16V rok 1998
Auto mám od 4/2006, najeto cca 120tis km... nyní 134tis
6/2006 - Nový středový výfuk Bosall, cena 3000Kč
7/2006 - Doplnění klimatizace, bohužel už zase ušla... 900Kč
8/2006 - Olej, filtry a svíčky, cena cca 1500 Kč
1/2007 - rozvody komplet i s kladkami, klínový řemen 5000Kč
násedně zjistěno poškození napínací klaky klínového řemene, cena 2000kč
stočení kotoučů a přední brzové destičky cca 1500Kč
Auto mám od 4/2006, najeto cca 120tis km... nyní 134tis
6/2006 - Nový středový výfuk Bosall, cena 3000Kč
7/2006 - Doplnění klimatizace, bohužel už zase ušla... 900Kč
8/2006 - Olej, filtry a svíčky, cena cca 1500 Kč
1/2007 - rozvody komplet i s kladkami, klínový řemen 5000Kč
násedně zjistěno poškození napínací klaky klínového řemene, cena 2000kč
stočení kotoučů a přední brzové destičky cca 1500Kč
Naposledy upravil(a) Broky dne 13 úno 2007, 18:24, celkem upraveno 1 x.
--------------------------------------------------
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... t=0">Astra G Caravan 1.6 16V comfort</a>, <a href="https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 0">Vlastní úprava masky</a>
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... t=0">Astra G Caravan 1.6 16V comfort</a>, <a href="https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 0">Vlastní úprava masky</a>
No není toho zrovna málo čím Tě astřička "potěšila" . Určité věci je běžná spotřeba, např. ten chladič mi také už měnili, naštěstí to zaplatil předchozí majitel. V servise mi řekli, že ten chladič dost trpí díky solení silnic, sůl pak rozežírá chladič . Rozvody je jasné ty měnit musíš jen ten katalizator je taková podpásovka.
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
auto mam od 08/2004, porizovaci cena 180.000 sakumpikum - tedy dovoz svycarsko + oprava (bourane na predek) + stk + me + spz, tedy jen sednout a jezdit
stav km pri koupi: 78tkm
stav km aktualni: 113tkm
mimoradne investice vlastne zadne, jen leju benzin a servis navstevuju jen kdyz je potreba menit olej nebo prezout gumy. prkotinky typu vymena cidla vnejsi teploty a obcasne vymeny zarovek nepocitam. a treba gumy jsem nemusem dofukovat jeste ani jednou, zajimave... defekt: 1x
90tkm
* novy pylovy filtr (cca 500,-) + zjistena nefunkcnost serva ovladani klapky vnitni cirkulace (cena opravy tehdy odhadnuta mechanikem kolem 2000, tak jsem to nechal bejt jak to je)
105tkm:
* novy termostat (500,-)
* nove predni cepy (vcetne geometrie asi 1500 s praci)
110tkm:
* novy zadni a stredni dil vyfuku (matne si vzpominam cena kolem 4.000 vcetne prace)
* nove rozvody + brzdova kapalina 11.000 vcetne prace v Oplu
* nove zadni desky + kotouce + predni desky + pretazeni kotoucu (5.000 s praci)
* novy agr ventil + sterace (5500 s praci)
stav km pri koupi: 78tkm
stav km aktualni: 113tkm
mimoradne investice vlastne zadne, jen leju benzin a servis navstevuju jen kdyz je potreba menit olej nebo prezout gumy. prkotinky typu vymena cidla vnejsi teploty a obcasne vymeny zarovek nepocitam. a treba gumy jsem nemusem dofukovat jeste ani jednou, zajimave... defekt: 1x
90tkm
* novy pylovy filtr (cca 500,-) + zjistena nefunkcnost serva ovladani klapky vnitni cirkulace (cena opravy tehdy odhadnuta mechanikem kolem 2000, tak jsem to nechal bejt jak to je)
105tkm:
* novy termostat (500,-)
* nove predni cepy (vcetne geometrie asi 1500 s praci)
110tkm:
* novy zadni a stredni dil vyfuku (matne si vzpominam cena kolem 4.000 vcetne prace)
* nove rozvody + brzdova kapalina 11.000 vcetne prace v Oplu
* nove zadni desky + kotouce + predni desky + pretazeni kotoucu (5.000 s praci)
* novy agr ventil + sterace (5500 s praci)
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze by nebylo od veci ozivit toto tema
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Mam 1.6 16V Z16XE RV.2003 zatim nic nemeneno,najeto cca.25,800 km.koupeno 7 mesicu zpet od dneska.2 majitel puvod CR.
Sice obcas neco zazlobi ale pak zase nic,tak nic vazneho neresim,meneno teda Lista,svicky,palivovej filtr, ale jsou OK.meneno jen za duvodem nactene chyby na diagnostice.
Sice obcas neco zazlobi ale pak zase nic,tak nic vazneho neresim,meneno teda Lista,svicky,palivovej filtr, ale jsou OK.meneno jen za duvodem nactene chyby na diagnostice.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Astra 1,7dti r.v 2000 3dv
koupeno 9.2004 najeto 74tis jsem druhý majitel dnes najeto 133tis
Nepamatuji si datumy kdy co bylo...
Vadný regulátor dobíjení (záruční výměna) 0kč
Vadný snímač otáček motoru:cena 2200, výměna doma
Výměna všech čepů a tyček stabilizátoru řízení cena 9000 , výměna doma(včetně seřízení sbíhavosti)
Výměna předních destiček, cena 900, výměna doma
Vadná žhavící svíčka, dostal jsem použitou ale funkční od známého zdarma:), výměna doma
Zatuhlé lanovody zadní brzdy, promazání vyčištění, oprava doma
výměna termostatu cena 210kč, výměna doma
No a samozřejmě pravidelná výměna oleje, filtrů, nějaké ty pneumatiky, žárovky za tu dobu měněny jen jednou.
Zatím mi to přijde jako dost nenáročné auto.
SERVISU HO NESVĚŘÍM ANI ZANIC!
koupeno 9.2004 najeto 74tis jsem druhý majitel dnes najeto 133tis
Nepamatuji si datumy kdy co bylo...
Vadný regulátor dobíjení (záruční výměna) 0kč
Vadný snímač otáček motoru:cena 2200, výměna doma
Výměna všech čepů a tyček stabilizátoru řízení cena 9000 , výměna doma(včetně seřízení sbíhavosti)
Výměna předních destiček, cena 900, výměna doma
Vadná žhavící svíčka, dostal jsem použitou ale funkční od známého zdarma:), výměna doma
Zatuhlé lanovody zadní brzdy, promazání vyčištění, oprava doma
výměna termostatu cena 210kč, výměna doma
No a samozřejmě pravidelná výměna oleje, filtrů, nějaké ty pneumatiky, žárovky za tu dobu měněny jen jednou.
Zatím mi to přijde jako dost nenáročné auto.
SERVISU HO NESVĚŘÍM ANI ZANIC!
Již bývalá Astřila....
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
oupeno dne 17. června 2006 - Najeto 94 780Km
Aktuální ke dni 21. ledna 2008 - Najeto 120001 Km
Servis a poruchy:
Při 97tis Km
- výměna komplet rozvody + kladky (6/06)
- výměna oleje, filtrů(vzduchový, kabinový, palivový)+svíčky(opel) (6/06)
Při 100tis Km
- výměna čelního skla (7/06) (za to astřička nemohla, ale ten náklaďák)
Při 108tis Km
- výměna termostatu (Wahler) (01/07) 1500,- i s montáží
- výměna el. mechanismu stahováni okna LZ (06/07) originál Opel (zjištěno při koupi) - jen 500,- Kč za montáž
- oprava vyhřívané sedačky-spolujezdec 9/2007 (oprava 100,-Kč)(zjištěno při koupi)
Při 117tis Km
- výměna předních/zadních kotoučů + destičky
zn. ABS + Roudhouse (10/07); výměna oleje, filtrů(vzduchový,palivový)
- výměna brzdové kapaliny, chladící kapaliny (10/07)
Při 130tis Km
- výměna pravého čepu (origo opel) + seřízení geometrie 700,- Kč
takže sumasumárum to musím zaklepat na dřevo, zatím nic vážného, pouhá výměna spotřebního materiálu...
Aktuální ke dni 21. ledna 2008 - Najeto 120001 Km
Servis a poruchy:
Při 97tis Km
- výměna komplet rozvody + kladky (6/06)
- výměna oleje, filtrů(vzduchový, kabinový, palivový)+svíčky(opel) (6/06)
Při 100tis Km
- výměna čelního skla (7/06) (za to astřička nemohla, ale ten náklaďák)
Při 108tis Km
- výměna termostatu (Wahler) (01/07) 1500,- i s montáží
- výměna el. mechanismu stahováni okna LZ (06/07) originál Opel (zjištěno při koupi) - jen 500,- Kč za montáž
- oprava vyhřívané sedačky-spolujezdec 9/2007 (oprava 100,-Kč)(zjištěno při koupi)
Při 117tis Km
- výměna předních/zadních kotoučů + destičky
zn. ABS + Roudhouse (10/07); výměna oleje, filtrů(vzduchový,palivový)
- výměna brzdové kapaliny, chladící kapaliny (10/07)
Při 130tis Km
- výměna pravého čepu (origo opel) + seřízení geometrie 700,- Kč
takže sumasumárum to musím zaklepat na dřevo, zatím nic vážného, pouhá výměna spotřebního materiálu...
Naposledy upravil(a) rychlyradim dne 14 srp 2008, 09:49, celkem upraveno 3 x.
Astra karavan 99 / 1,6 16V / X16XEL
koupeno (z Itálie) se 125tkm - mám jí třetí týden
okamžitě:
nová baterie (platil prodávající)
komplet rozvody (vodní pumpu platil ještě prodávající) + kompl. olej + kontrola podvozku a výměna H7 v mlhovce ... 6100,-
vzduch. filtr + svíčky ... tuším 1100,-
roletka do kufru ... 2000,- (levnějc jsem jí fakt nesehnal)
žárovička podsvětlení 1 ks ... pár kaček
vymazání sporadické chyby airbagů ... 800,- a to mě na****o úplně nejvíc
koupeno (z Itálie) se 125tkm - mám jí třetí týden
okamžitě:
nová baterie (platil prodávající)
komplet rozvody (vodní pumpu platil ještě prodávající) + kompl. olej + kontrola podvozku a výměna H7 v mlhovce ... 6100,-
vzduch. filtr + svíčky ... tuším 1100,-
roletka do kufru ... 2000,- (levnějc jsem jí fakt nesehnal)
žárovička podsvětlení 1 ks ... pár kaček
vymazání sporadické chyby airbagů ... 800,- a to mě na****o úplně nejvíc
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Koupeno roku 2006 s 140 000km ( rok 01 1.7.DTI )
rok 2006 ruplo olejové čerpadlo-cca 6 000,- + měněné rozvody atd - cca 8 000,-
rok 2007 odešla baterka,ale viník byl altík-cca 4 000,- + komplet výměna předních a zadních drzd-cca 8 000,-
rok 2008 "zatím odešel" startér-cca 5 000,- 2x jsem měl problém s talkem turba-cca po 1 500,- "děláno u Staigera" jooo a málem bych zapoměl,2xdoplnení klimošky po cca 1 000,- a jak jsem si dneska všimnul,už nějak moc nechladí.Asi to někde uniká,to zase bude peněz za opravu
suma sumárum cca 36 tisíc "náklady za 2 roky"
rok 2006 ruplo olejové čerpadlo-cca 6 000,- + měněné rozvody atd - cca 8 000,-
rok 2007 odešla baterka,ale viník byl altík-cca 4 000,- + komplet výměna předních a zadních drzd-cca 8 000,-
rok 2008 "zatím odešel" startér-cca 5 000,- 2x jsem měl problém s talkem turba-cca po 1 500,- "děláno u Staigera" jooo a málem bych zapoměl,2xdoplnení klimošky po cca 1 000,- a jak jsem si dneska všimnul,už nějak moc nechladí.Asi to někde uniká,to zase bude peněz za opravu
suma sumárum cca 36 tisíc "náklady za 2 roky"
Naposledy upravil(a) Capone dne 14 srp 2008, 16:33, celkem upraveno 1 x.
X 17DTL
koupeno 2006 najeto 135 tisic
2007 - odesel alternator 3500kc, výměna světel kvůli špatné viditenosti( svetla nemeli pacicky na pridelani=klepali se za jizdy....) chladič 5500kc
2008 - baterie 3000 kč, vymena oleje a filtrů, pred mesicem výmena desticek a kotoucu zadnich a prednich
koupeno 2006 najeto 135 tisic
2007 - odesel alternator 3500kc, výměna světel kvůli špatné viditenosti( svetla nemeli pacicky na pridelani=klepali se za jizdy....) chladič 5500kc
2008 - baterie 3000 kč, vymena oleje a filtrů, pred mesicem výmena desticek a kotoucu zadnich a prednich
Naposledy upravil(a) duphy dne 14 srp 2008, 13:00, celkem upraveno 1 x.
duphy
Opel Astra G Caravan 1.7 - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=7689
Opel Astra G Caravan 1.7 - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=7689
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak to čtu, tak aspoň budu vědět co mě bude čekat při tolika km.
Mám 1.4 16v Twinport 2006 / 12 měs.
Při koupi najeto 5 km ( koupeno zbrusu nové )
Rok 2007
- vrzaní předního sedadla řidiče ( vyřešeno v záruce - prostříknuto WD40 )
- při 15 000 km nehoda ( přehléfnutý betonový ulomený sloupek na parkovišti za špatného počasí ) , výmena předních světel + předního nárazníku + uchycení kladiče + k vůli ohnutému rožku výměna přední kapoty. V še s pojístky a měněno v OPELU i slakem 60 000 kč ( podle mě přední kapota se nemusela měnit, jen chtěli vydělat na pojišťovně ).
- 16 908 km výměna oleje a filtru.
Tak to je prozatím zcela všechno.
Mám 1.4 16v Twinport 2006 / 12 měs.
Při koupi najeto 5 km ( koupeno zbrusu nové )
Rok 2007
- vrzaní předního sedadla řidiče ( vyřešeno v záruce - prostříknuto WD40 )
- při 15 000 km nehoda ( přehléfnutý betonový ulomený sloupek na parkovišti za špatného počasí ) , výmena předních světel + předního nárazníku + uchycení kladiče + k vůli ohnutému rožku výměna přední kapoty. V še s pojístky a měněno v OPELU i slakem 60 000 kč ( podle mě přední kapota se nemusela měnit, jen chtěli vydělat na pojišťovně ).
- 16 908 km výměna oleje a filtru.
Tak to je prozatím zcela všechno.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Astra kúpená nová 11/2007
500 km začala vŕzgať sedačka vodiča v bedernej časti operadla. Keď sa oteplilo mierne zlepšenie. Úplné odstránenie pootočením regulácie sklolu opreradla.
4.500 km - začala rezonovať palubka, asi lišta pod čelným sklom - zatiaľ nevyriešené, prvá garančka predomnou.
6500 km - začalo vŕzgať operadlo vodiča ale vyššie ako predtým, približne v strede. Skúsil som cez tapacír vstreknúť WD 40, tak ešte uvidím, či to pomohlo.
2 x krát nezhasla po zapnutí zapaľovania kontrolka emisií. Reset v Opli - údajne hlásenie brzdového spínača. Pri ďalšom nezhasnutí výmena v rámci záruky.
500 km začala vŕzgať sedačka vodiča v bedernej časti operadla. Keď sa oteplilo mierne zlepšenie. Úplné odstránenie pootočením regulácie sklolu opreradla.
4.500 km - začala rezonovať palubka, asi lišta pod čelným sklom - zatiaľ nevyriešené, prvá garančka predomnou.
6500 km - začalo vŕzgať operadlo vodiča ale vyššie ako predtým, približne v strede. Skúsil som cez tapacír vstreknúť WD 40, tak ešte uvidím, či to pomohlo.
2 x krát nezhasla po zapnutí zapaľovania kontrolka emisií. Reset v Opli - údajne hlásenie brzdového spínača. Pri ďalšom nezhasnutí výmena v rámci záruky.
Astra II
auto kúpené v roku 2005 ako 4-ročné, najazdené zhruba 87 tis
je to 1,4 16v kombi
pravidelná výmena oleja je bežná vec...
dorábané predné hmlovky, predné svetlá za NJOY - pôvodné svietili ale nedali sa nastavovať, výmena volantu za OPC, výmena masky z coupé, dorábané vyhrievanie predných sedačiek, dorobené el. ovládanie predných okien a lakťovej opierky nebolo vôbec potrebné ale keď som to tak chcel + 15-ky hliníky s novými pneu
nutné opravy: tlmiče asi pri 150 tisícoch... nebolo to ešte také zlé, ale teraz je to lepšie, komplet predné brzdy asi pri 145 tis, 2x EGR ventil, prvý krát kúpený starší teraz je to zatím OK, zlomený rám šoferovej sedačky výmena škrtiacej klapky asi po 120 tis, zrejme nebolo nutné, ale servis doporučil výmenu nepočítam zrazeného zajaca, výmena nárazníka, hmlovky a chladiča, našťastie bola poistka
teraz má astrulka asi 175 tis... motoricky je super, spotreba okolo 7l
je to 1,4 16v kombi
pravidelná výmena oleja je bežná vec...
dorábané predné hmlovky, predné svetlá za NJOY - pôvodné svietili ale nedali sa nastavovať, výmena volantu za OPC, výmena masky z coupé, dorábané vyhrievanie predných sedačiek, dorobené el. ovládanie predných okien a lakťovej opierky nebolo vôbec potrebné ale keď som to tak chcel + 15-ky hliníky s novými pneu
nutné opravy: tlmiče asi pri 150 tisícoch... nebolo to ešte také zlé, ale teraz je to lepšie, komplet predné brzdy asi pri 145 tis, 2x EGR ventil, prvý krát kúpený starší teraz je to zatím OK, zlomený rám šoferovej sedačky výmena škrtiacej klapky asi po 120 tis, zrejme nebolo nutné, ale servis doporučil výmenu nepočítam zrazeného zajaca, výmena nárazníka, hmlovky a chladiča, našťastie bola poistka
teraz má astrulka asi 175 tis... motoricky je super, spotreba okolo 7l