CDR500 Utržený hlavní knoflík
CDR500 Utržený hlavní knoflík
Zdravím astráci.
Mám takový menší problém. Na mém rádiu CDR500 se mi podařilo ukroutit ten hlavní knoflík, ten co ovládá hlasitost a zapnutí/vypnutí autorádia. Spínač pod ním byl od vždycky problémový, vyžadoval hodně cviku (a bohužel i hodně síly) abych vůbec dokázal rádio zapnout a teď už je konečně úplně mrtvý, knoflík se na něm jen volně protáčí. Neřešil tu někdo stejný problém? Prozatím nebudu rádio vypínat a hlasitost vyřeším z volantu, ale rozhodně to chci opravit.
Říkám si, že nejjednodušší řešení je vyndat rádio, rozebrat a vyměnit ten spínač. Nějaký návod k vnitřku rádia by se nenašel? Taky netuším, jestli se ten bazmek dá vůbec samotný sehnat a kolik by to cca stálo.
Mám takový menší problém. Na mém rádiu CDR500 se mi podařilo ukroutit ten hlavní knoflík, ten co ovládá hlasitost a zapnutí/vypnutí autorádia. Spínač pod ním byl od vždycky problémový, vyžadoval hodně cviku (a bohužel i hodně síly) abych vůbec dokázal rádio zapnout a teď už je konečně úplně mrtvý, knoflík se na něm jen volně protáčí. Neřešil tu někdo stejný problém? Prozatím nebudu rádio vypínat a hlasitost vyřeším z volantu, ale rozhodně to chci opravit.
Říkám si, že nejjednodušší řešení je vyndat rádio, rozebrat a vyměnit ten spínač. Nějaký návod k vnitřku rádia by se nenašel? Taky netuším, jestli se ten bazmek dá vůbec samotný sehnat a kolik by to cca stálo.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
- Reklama
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
vymena cudliku by me taky zajimala..
Opel Meriva A 1,4 16v Twinport
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
a ktory typ VDO alebo DELCO .
lebo jedno pokazede DELCO na ND mam doma tak by som ti ten knoflik (popripade cely plosak s tim knoflikom)pustil za rozumnu cenu.
lebo jedno pokazede DELCO na ND mam doma tak by som ti ten knoflik (popripade cely plosak s tim knoflikom)pustil za rozumnu cenu.
_ _ _ Zafira 2.0 Di 16 V 2000 _ X20DTL _s CHIPOM
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
_ _ _ Citroen C15 D_ _ _
_ _ _ Suzuki Samurai SJ 410_ _ _
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Cau mám doma jedno rozebráne radio jestli chceš mužů poslat
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Je to asi VDOmarko100le píše:a ktory typ VDO alebo DELCO .
lebo jedno pokazede DELCO na ND mam doma tak by som ti ten knoflik (popripade cely plosak s tim knoflikom)pustil za rozumnu cenu.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Ztroskotal jsem na tom, že to rádio z toho auta prostě nevytáhnu. Zkoušel jsem to podle návodů nalezených tady na fóru, ale nehne se ani o milimetr. A že bych kvůli tomu nějak rozebíral kryty kolem palubky, tak to mě ani nehne. Takže se s tím holt smířím. ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
tak se s nekym domluv co jsou s prahy napr,defender tomu sem to vyndaval a umel by ti poradit nebo pomoct jak nato
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
v těch dirkách jak se strkají ty vyhazováky bejvaj imbusáky, ty musí ven a pak by přece neměl být problem.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
-
- Příspěvky: 730
- Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
- Bydliště: Frýdecko-místecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
když jsem já vytahoval rádio, tak mi to tež nešlo.. ty bazmeky byly nepatrně volné a tak jsem si našel doma trubičky které se zasunovaly trochu ztuha a s použitím velké síly se rádio pohlo.. možná podobný problém...
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Už jsem pár rádií vytahoval, princip je stejný, zepředu 4 imbusy, pak nějaký porichtuňk zastrčit a vytáhnout. Vždy to šlo, až jsem narazil právě na pětistovku
. I když jsem vyndal kastlík před spolujezdcem, nepohnul jsem s rádiem ani o fous. Bohužel pro nedostatek času jsem to vzdal. Jednalo se zrovna o tu pětistovku a taky zlomený čudl
Skoro podezřívám konstrukci, že je to rádio vzadu chycené maticí, jak se kdysi dělávalo![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Skoro podezřívám konstrukci, že je to rádio vzadu chycené maticí, jak se kdysi dělávalo
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
je pravda že přípravek na uchycení matkou tam je. Já koupil Sony a v balení je i na tohle pamatováno. Tak jenom nevím jestli eje to uchycení matkou vzadu praktický. Sice to zloděje asi odradí a rádio nedostane ( většinou) ale zničí půl auta a nadělá spoustu škod. Jinak když jsem neměl vytahováky rádia tak uplně v pohodě oklepanou svářcí elektrodou a nebo hřebíky. Sice to zní asi hrozně ale pomůže to.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Kdysi se tou maticí řešila kostra.Že chmatouni kvůli tomu zničí půl auta je taky fakt. Já to vytahuju 2,5Cu drátem, ale u té pětistovky se to ani nehlo ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Já jsem použil nějaký drát co jsem našel v dílně, tloušťkou takový že se skoro přesně vejde do těch dírek po imbusových krytkách. A na všech dírkách stejná situace. Drát šel zasunout cca 4 až 5 cm, pak na něco narazil. Vrtěním a šťouráním jsem sice slyšel, že tam něco přeskakuje, ale vytáhnout jsem to nedokázal. Pak se mi povedlo tímhle místem dráty prorazit a zalezly aspoň 20cm, až mi drát už nestačil. Zkusil jsem to přitom vzít i zevnitř za slot na CD, ale ani se nehne. Teď jedu na dovolenou a budu bez auta, ale možná to ještě zkusím až se vrátím.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Hlásím úspěch
Chtělo to změnit nástroj a víc času. Místo 2,5 Cu drátu jsem použil napínací ocelový drát na ploty ( cca něco přes 3 mm). Troška zlodějského cviku a šlo to ven jak po másle.
Za chvíli jdu rádio otevřít, tak jsem zvědav na ten knoflík
.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Chtělo to změnit nástroj a víc času. Místo 2,5 Cu drátu jsem použil napínací ocelový drát na ploty ( cca něco přes 3 mm). Troška zlodějského cviku a šlo to ven jak po másle.
Za chvíli jdu rádio otevřít, tak jsem zvědav na ten knoflík
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: CDR500 Utržený hlavní knoflík
Tak jsem se k tomu rádiu o víkendu vrátil a povedlo se. Podle obrázků originálního vytahovače rádií jsem si na tom vytahovacím drátu udělal zářezy a pak už to šlo ven. Rozebral jsem ten panel a ten čudl (totiž, rotační enkodér s tlačítkem, tak se ten bazmek jmenuje) je definitivně rozlámaný. Navíc jsem zjistil, že to nikde neseženu a při odpájení se mi povedlo utrhnout jednu diodu.
Takže, kdo máte nefunkční CDR500 na náhradní díly, tak koupím plošňák z čelního panelu s funkčním ovladačem hlasitosti.
Takže, kdo máte nefunkční CDR500 na náhradní díly, tak koupím plošňák z čelního panelu s funkčním ovladačem hlasitosti.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003