Chtěl jsem se zeptat znalých členů,jaké mají být hodnoty při testu egr ventilu. Při začátku testu motor má tendenci zhasnout,ale nezhasne a ustálí se na těchto hodnotách. Můj dojem je že by měl zhasnout docela,ale možná je to jinak a nebo už není 100%.
Jinak motor běží ve všech režimech bez sebemenších problémů
Test EGR
Test EGR
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
- Reklama
Re: Test EGR
Tak si odpovím sám, ten pokles otáček po začátku testu a po otevření ventilu ve volnoběhu je asi normální, a jelikož se hodnoty skutečné polohy rovnají poloze požadované tak to bude co no přeci O.K. a ne K.O.
Naposledy upravil(a) Mirďa dne 13 bře 2011, 23:44, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Re: Test EGR
s takovýma věcma bych bejt tebou počkal na Dennyho. Ten má takový věci v malíku.
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: Test EGR
No já bych řek, že to je jak má. Požadované hodnoty se kryjí se skutečnýma.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor