Dotázek

Odpovědět
JardaB

Dotázek

Příspěvek od JardaB » 26 úno 2006, 00:42

Ahoj vespolek,
právě jsem se registroval, takže jsem tu nováček. Koupil jsem si již téměř před měsícem Astru s motorem, o kterém nemůžu nikde nic najít. Jenom v servisní knížce nebo "Péče a údržba" jsem naleznul pár údajů. Teď má najeto 57tkm a měla by být ještě rok v záruce u Staigera. Existuje něco, čeho bych se měl vyvarovat, čím moje auto může trpět??? Prosím nepsat takové ty běžné provozní záležitosti, jako například nebrat za studený motor, apod. Něco málo už mám najeto. Zajímají mě spíše takové věci, jestli po dojetí to cíle ještě nechat běžet motor pro dochlazení turba, nebo čím mě může pan Staiger překvapit - zkušenosti. Už jsem pročetl půlku tohoto fóra a bojím se, že si hned tak nenajdu čas na tu druhou.

Díky za info
Jarda B

Astra G 1.8

Reklama

Vojta
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotázek

Příspěvek od Vojta » 26 úno 2006, 09:21

JardaB píše:Ahoj vespolek,
právě jsem se registroval, takže jsem tu nováček. Koupil jsem si již téměř před měsícem Astru s motorem, o kterém nemůžu nikde nic najít. Jenom v servisní knížce nebo "Péče a údržba" jsem naleznul pár údajů. Teď má najeto 57tkm a měla by být ještě rok v záruce u Staigera. Existuje něco, čeho bych se měl vyvarovat, čím moje auto může trpět??? Prosím nepsat takové ty běžné provozní záležitosti, jako například nebrat za studený motor, apod. Něco málo už mám najeto. Zajímají mě spíše takové věci, jestli po dojetí to cíle ještě nechat běžet motor pro dochlazení turba, nebo čím mě může pan Staiger překvapit - zkušenosti. Už jsem pročetl půlku tohoto fóra a bojím se, že si hned tak nenajdu čas na tu druhou.

Díky za info
tak to ti gratuluju 2,2Dti je nejlepší diesel co můžeš v astře mít! jinak nic mě nenapadá akorát to turbo jaksi psal tak když sjedeš někde z dálnmice na pumpu tak to fakt nechat chvíli odpočinout, ve městě to většinou neni nutný
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz