Motor 2.2DTI nešel natočit
Motor 2.2DTI nešel natočit
Stál jsem celou noc ve výjezdu čumákem nahoru a po nastartovaní to párkrát škytlo a dost.Už to jenom točilo,bez známek naskočení.V nádrži bylo tak 2/3 nafty. Pustil jsem auto na rovinu a startoval,docela dlouho jsem s tím točil,ale nakonec to chytlo a jede to.Co to je za blbost,mám někde něco v háji,že se tohle stalo? Díky za rady.
- Reklama
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Myslím že netěsnost palivové soustavy,už se to tady řešilo.
www.astradily.cz
Prodej nových autodílů za výhodne ceny, na Oply i ostatní značky, slevy z cen Autokelly 40%, plnění klimatizací, výměna čelních skel, montáž tažných zařízení
tel. 603 734 474
Prodej nových autodílů za výhodne ceny, na Oply i ostatní značky, slevy z cen Autokelly 40%, plnění klimatizací, výměna čelních skel, montáž tažných zařízení
tel. 603 734 474
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Neriskuj s tím startováním , máš čerpadlo VP44 a to se chladí naftou. Jestli tam máš vzduch, a podle toho co píšeš tak jo, zaděláváš si na průšvih!!
Když budeš stát rovně nebo čumákem dolů, tak asi nastartuješ, ale je to jen dočasné, bude se to zhoršovat a jestli Ti to takhle vydrží do podzimu, tak to bude konečná. Tou dobou se tyhle problémy objevují nejčastěji.
Vyměň přepady a jestli máš nalítáno kolem 120k, tak nech přetěsnit vstřiky.
A hlavně HLEDAT
Když budeš stát rovně nebo čumákem dolů, tak asi nastartuješ, ale je to jen dočasné, bude se to zhoršovat a jestli Ti to takhle vydrží do podzimu, tak to bude konečná. Tou dobou se tyhle problémy objevují nejčastěji.
Vyměň přepady a jestli máš nalítáno kolem 120k, tak nech přetěsnit vstřiky.
A hlavně HLEDAT
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Chlapi,vy mě děsíte! Nalítáno bude za chvíli opravdu těch 120k a ty přepady dělají tohle? Naftu nikde necítím.....
- DaveRR
- Příspěvky: 471
- Registrován: 04 lis 2008, 22:13
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Mám Astru 2.0DTi 74kw a teď jsem řešil stejný problém, trvalo mi 2minuty než jsem nastartoval a to se to jentak tak chytlo, zjistilo se, že přepadový hadičky už nejsou ve stoprocentním stavu a připouštějí vzduch, takže výměna a nakonec se dotáhli vstřiky a vše běhá jak má
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Další, co si zadělává na malér s čerpadlem. Když ho trápíte bez nafty, tak není chlazené!!
Mirek MH: naftu neucítíš ( neteče ven, motor si naopak natahuje vzduch), hadičky vyměň preventivně, materiál vyjde do stovky a podložky pod vstřikama doporučuju vyměnit, je to slabé místo těhle motorů.
Ale nemusí to být zrovna tímto, ještě se to může zavzdušňovat přes víčko palivového filtru ( neměnil jsi filtr??) nebo na vyústění toho filtru, spoj na trubkách mezi nádrží , filtrem, čerpadlem.
První a druhá varianta je nejpravděpodobnější.
Mirek MH: naftu neucítíš ( neteče ven, motor si naopak natahuje vzduch), hadičky vyměň preventivně, materiál vyjde do stovky a podložky pod vstřikama doporučuju vyměnit, je to slabé místo těhle motorů.
Ale nemusí to být zrovna tímto, ještě se to může zavzdušňovat přes víčko palivového filtru ( neměnil jsi filtr??) nebo na vyústění toho filtru, spoj na trubkách mezi nádrží , filtrem, čerpadlem.
První a druhá varianta je nejpravděpodobnější.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Filtr zatím neměněn,ale už musím po roce na výměnu,tak asi vše spojím do jednoho.....plus asi doplnění klimy.....najednou jsem zjistil,že nic....njn,budu muset udělat údržbu. Díky za reakce,pak dám vědět,jak to dopadlo.Alzafir píše: Mirek MH: naftu neucítíš ( neteče ven, motor si naopak natahuje vzduch), hadičky vyměň preventivně, materiál vyjde do stovky a podložky pod vstřikama doporučuju vyměnit, je to slabé místo těhle motorů.
Ale nemusí to být zrovna tímto, ještě se to může zavzdušňovat přes víčko palivového filtru ( neměnil jsi filtr??) nebo na vyústění toho filtru, spoj na trubkách mezi nádrží , filtrem, čerpadlem.
První a druhá varianta je nejpravděpodobnější.
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
Měl bych dotaz na nějakého vědce z vás tady na fóru.
Zavzdušňuje se mi motor, ale s tím si poradím. Co mě ale udivilo a na co se chci zeptat, je tohle.
Než jsem začal odvzdušňovat motor, podíval jsem se do nádobky filtru paliva. A co nevidím, hladina nafty je tak v polovině!! Vyndal jsem celou nádobu ven, zkontroloval filtr ( měněn před měsícem , značka Champion), všechno otřel a postupně znova zalíval filtr naftou. Měl jsem podezření, že třeba nestíhá pouštět naftu dál, ale nafta se se hned tlačila dál, do středu filtru. Motor jsem nastartoval, nechal ho chvíli bublat na volnoběh, trochu protočil a vypnul. Znovu jsem pro zajímavost otevřel víko filtru ( po povolení šroubu fouknul podtlak) a zase nafta jen v polovině.
Je toto normální??? Očekával bych, že když je přívod i odvod nafty ve víku, musí být nafta až po okraj filtru.
Zavzdušňuje se mi motor, ale s tím si poradím. Co mě ale udivilo a na co se chci zeptat, je tohle.
Než jsem začal odvzdušňovat motor, podíval jsem se do nádobky filtru paliva. A co nevidím, hladina nafty je tak v polovině!! Vyndal jsem celou nádobu ven, zkontroloval filtr ( měněn před měsícem , značka Champion), všechno otřel a postupně znova zalíval filtr naftou. Měl jsem podezření, že třeba nestíhá pouštět naftu dál, ale nafta se se hned tlačila dál, do středu filtru. Motor jsem nastartoval, nechal ho chvíli bublat na volnoběh, trochu protočil a vypnul. Znovu jsem pro zajímavost otevřel víko filtru ( po povolení šroubu fouknul podtlak) a zase nafta jen v polovině.
Je toto normální??? Očekával bych, že když je přívod i odvod nafty ve víku, musí být nafta až po okraj filtru.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 13 kvě 2010, 09:07
Re: Motor 2.2DTI nešel natočit
pokud tam je podtlak tak se hladina pri zavrenym filtru muze chovat uplne jinak nez pri otevrenym..
ale se priznam ze bych jednou chtel videt postup vymeny palivaku u 22dti
menil sem ztm jenom prepady palivak me delali v servisu..
nasel sem tohle... ael neni me jasny ze se nezavzdusni paliv.system.. prece musi padnout nafta mezi filtrem a nadrzi zpet ne? nebo je to vazne tak jednoduchy?
Palivový filtr najdeš v motorovém prostoru uprostřed pod čelním oknem,plastový obal,vedou do něj do horního víka 2 trubičky + jedn konektor.Po povolení centrálního šroubu na víku klíč TORX30 ,sundáš víko a vytáhneš papírovou vložku pal.filtru.Při výměnně za nový nezapomeň vyměnit 2x těsnění ve víku a pod šroubem. Jo a dolej obal filtru naftou až po hranu,pro lepší start!
ale se priznam ze bych jednou chtel videt postup vymeny palivaku u 22dti
menil sem ztm jenom prepady palivak me delali v servisu..
nasel sem tohle... ael neni me jasny ze se nezavzdusni paliv.system.. prece musi padnout nafta mezi filtrem a nadrzi zpet ne? nebo je to vazne tak jednoduchy?
Palivový filtr najdeš v motorovém prostoru uprostřed pod čelním oknem,plastový obal,vedou do něj do horního víka 2 trubičky + jedn konektor.Po povolení centrálního šroubu na víku klíč TORX30 ,sundáš víko a vytáhneš papírovou vložku pal.filtru.Při výměnně za nový nezapomeň vyměnit 2x těsnění ve víku a pod šroubem. Jo a dolej obal filtru naftou až po hranu,pro lepší start!