Po zaslepení EGRu se objevila další chyba!!

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Po zaslepení EGRu se objevila další chyba!!

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 18:41

Dnes jsem namontoval zaslepku na EGR (opel astra G ELEGANCE, motor 16 16v, X16XEL R.v.99),
říkám si konečně bude klid od cukaní, ale houby s octem!!!
Vyrobil jsem podložku pod EGR s důlkem pro jehlu, namontoval jsem ji ,pred tím, ale odpojena baterka pro následnou kalibraci ŘJ. kalibrace provedena, po 5 minutach jizdy (teplota kolem 90°C)se rozsvitila ve spodni řadě kotrolek na otačkomeru kontolka výfukových emisí!!!
Po vypnutí motoru a nasledném nastartovaní sviticí kontrolka zmizi a začne svitit znova asi po 5 minutách.
Tak se chci zeptat jestli někdo neví co stím?

P.S motor škube pořád jako zde https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143 i po zaslepení tak nevím jestli to nemam dát z5 do puvodniho stavu?! :idea:
Naposledy upravil(a) MAJK dne 18 zář 2006, 20:38, celkem upraveno 2 x.

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 18 zář 2006, 18:49

Kód: Vybrat vše

Některé návody doporučují pouze zaslepení ovládací trubičky, bohužel tímto jednoduchým způsobem nelze řešit situaci kdy ventil nedovírá, proto je lepší zaslepit komůrku ventilu, to sebou navíc nese výhodu u modernějších motorů, které sledují to zda ventil funguje a odpojení ovládání by vyhodnotily jako chybovou hlášku check engine.
:wink: :P
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 19:03

manli2 píše:

Kód: Vybrat vše

Některé návody doporučují pouze zaslepení ovládací trubičky, bohužel tímto jednoduchým způsobem nelze řešit situaci kdy ventil nedovírá, proto je lepší zaslepit komůrku ventilu, to sebou navíc nese výhodu u modernějších motorů, které sledují to zda ventil funguje a odpojení ovládání by vyhodnotily jako chybovou hlášku check engine.
:wink: :P
Manli dik za odpoved ale to neřeší stavajíci dotaz podlozka je pod EGREM,
tedy Komůrka ventilu zaslepena uplne :wink: a jinak zaslepeni trubicky není možné bo tam žadná není jen kabel s 5 dráty :shock:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 18 zář 2006, 19:04

a víš aspoň co to to hlásí za chybu? :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 19:06

Nevím jen svítí kontrolka :?

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 18 zář 2006, 19:12

no právě :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 18 zář 2006, 20:12

Mě se rozsvěcovala úplně stejnym způsobem, a házelo to dvě chyby, vadnej EGR a vadná lambda. Po výměně EGRu se rozsvěcovala pořád stejně až do výměny lambdy. Takže chyba může být i jinde.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 20:36

No dobře,ale to by už hlasilo před tim než bych zaslepil EGR (vadny egr a lambda) ne?

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 18 zář 2006, 20:47

JESTLI MÁŠ DVĚ LAMBDASONDY,TAK TO MŮŽE BÝT TÍM.

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 20:52

:D to je fajn! Ale našel jsem jen jednu pod partohama! Teď přesně nevim ale zni vedou 3 nebo 4 draty teda z lambdy lol tak jestli je to dvou lamdovy mortor tak je to pěkně ve středu !! :P

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 18 zář 2006, 20:56

x16xel nemá dvě lambády
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 18 zář 2006, 20:56

nejjednoduší je dojet za panem továrníkem s písí... napojit astru na písí a vyblikat chybu.. a máš to... :wink: tyhle hokus pokus šitstémy stojej zaprd :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 20:58

no už se dopracováváme k jádru pudla takže co včíl BOHUŠU :D

Uživatelský avatar
MAJK
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2006, 17:54
Bydliště: v Ostravě u lesa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAJK » 18 zář 2006, 21:01

manli2 píše:nejjednoduší je dojet za panem továrníkem s písí... napojit astru na písí a vyblikat chybu.. a máš to... :wink: tyhle hokus pokus šitstémy stojej zaprd :wink:
jo ale všude se píše zaslep EGR , a maš po problemu!! Já mám vždycky něco extra HEČ :lol:

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 18 zář 2006, 21:01

MAJK píše:jo ale všude se píše zaslep EGR , a maš po problemu!! Já mám vždycky něco extra HEČ :lol:
a kde si to četl?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Odpovědět