Car 300 a HandsFree Parrot 3100
Car 300 a HandsFree Parrot 3100
Lze do Astry s autoradiem CAR-300 namontovat Hansfree sadu, ktera jako vystup pouziva reproduktory autoradia, nebo to lze jen na vice advanced radia jako CDR-500? Mam totiz tuseni, ze CAR-300 ma vstup pouze na MUTE z HF.
- Reklama
A co tak tohle???
http://www.rstrading.cz/autoradia.php?i ... e5705f8f2c
http://www.rstrading.cz/autoradia.php?i ... e5705f8f2c
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.
Re: Car 300 a HandsFree Parrot 3100
Ja tam mam neco takoveho (orig. NOKIA 6310i) a slape to bez problemu. Mikrofonek ve sloupku, antena na skle a hlas pres repro. Ted tam budu sice davat jine AR, ale bylo tam CAR 300.phill píše:Lze do Astry s autoradiem CAR-300 namontovat Hansfree sadu, ktera jako vystup pouziva reproduktory autoradia, nebo to lze jen na vice advanced radia jako CDR-500? Mam totiz tuseni, ze CAR-300 ma vstup pouze na MUTE z HF.
Zapojoval to tam kamos, co tomu hovi, ale nebyl problem...
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...
Za stejne prachy mas Pioneer DEH-P55BT, ktery ma take bluetoot a prece jen je to uz o necem jinem http://www.pixmania.cz/cz/cz/256638/art ... etoot.html . Predpokladam, ze i tak bude chtit Phill nejake levnejsi reseni .R.A.Y. píše:A co tak tohle???
http://www.rstrading.cz/autoradia.php?i ... e5705f8f2c
No v kvalitě přehrávání hudby (což jako laik nepoznám) je asi určitě lepší Pioneer, ale co se týká kvality přenosu zvuku při použití handsfree - pochybuji. A cena je o necelých tisíc víc. No já se jen rozhodoval jestli si koupím Pioneer 5800, nebo si litr připlatit a koupit to i s hadsfree...Marky píše:Za stejne prachy mas Pioneer DEH-P55BT, ktery ma take bluetoot a prece jen je to uz o necem jinem http://www.pixmania.cz/cz/cz/256638/art ... etoot.html . Predpokladam, ze i tak bude chtit Phill nejake levnejsi reseni .R.A.Y. píše:A co tak tohle???
http://www.rstrading.cz/autoradia.php?i ... e5705f8f2c
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.
Ja osobne bych radeji tu kvalitu zvuku pri hudbe , jinak GSM tak jak tak kvalitou neoplyva, takze tam 99% rozdil nebude. Jedine, kde bude ten Parrot lepsi, bude ovladani a komunikace s telefonnim seznamem a prace s nim. Nic ve zlem, ale ja bych do takove znacky nesel, to radeji trochu mene nadupane radio a klasickou hands free sadu.R.A.Y. píše:No v kvalitě přehrávání hudby (což jako laik nepoznám) je asi určitě lepší Pioneer, ale co se týká kvality přenosu zvuku při použití handsfree - pochybuji. A cena je o necelých tisíc víc. No já se jen rozhodoval jestli si koupím Pioneer 5800, nebo si litr připlatit a koupit to i s hadsfree...
Dekuju za odpovedi.
Rozhodl jsem se pro parrot ck 3100, protoze se mi libi ovladani koleckem. Autoradio s BT nechci, protoze potom nebude fungovat horni displej, kde se nyni zobrazuji informace z CAR-300.
Ted tam je tezka HF pro stare nokie 6210 a spol., ktera je propojena s radiem tak, ze pokud nekdo vola, na displeji se zobrazi MUTE a radio se ztlumi. Hovoro ale probiha pres reproduktor dodany k HF sade.
Rad bych tuto starou sadu vymenil za parrot 3100. U nej pisou ze ho lze pripojit kamkoliv kde jsou ISO konektory. Bohuzel jsem se z vicero servisu dozvedel, ze CAR300 je jednoduchy autoradio, ktere nema zadnej vstup pro HF a neni mozne do nej nainstalovat HF tak, aby fungovala pres repro v aute. Podle me se ale Parrot pripoji mezi vystup autoradia a reproduktory a v pripade hovoru tento vystup odpoji a pripoji sebe s tim, ze zaroven vysle signal mute autoradiu. Takze podle me by to melo fungovat.
Nasel jsem nejakej instalacni manual, ale stale nevim jak vypadaji konektory u CAR-300 a draty co jsou pod radiem, nejak se mi nechce to auto hnedka rozsroubovat Taky nevim, jestli si musim sehnat i nakou redukci, mute box, ci cokoliv podobneho.
Za jakekoliv nakopnuti budu moc rad.
Jinak manual pro pripojeni do techto aster je http://www.parrot.biz/documents/en/supp ... 20Opel.pdf
Rozhodl jsem se pro parrot ck 3100, protoze se mi libi ovladani koleckem. Autoradio s BT nechci, protoze potom nebude fungovat horni displej, kde se nyni zobrazuji informace z CAR-300.
Ted tam je tezka HF pro stare nokie 6210 a spol., ktera je propojena s radiem tak, ze pokud nekdo vola, na displeji se zobrazi MUTE a radio se ztlumi. Hovoro ale probiha pres reproduktor dodany k HF sade.
Rad bych tuto starou sadu vymenil za parrot 3100. U nej pisou ze ho lze pripojit kamkoliv kde jsou ISO konektory. Bohuzel jsem se z vicero servisu dozvedel, ze CAR300 je jednoduchy autoradio, ktere nema zadnej vstup pro HF a neni mozne do nej nainstalovat HF tak, aby fungovala pres repro v aute. Podle me se ale Parrot pripoji mezi vystup autoradia a reproduktory a v pripade hovoru tento vystup odpoji a pripoji sebe s tim, ze zaroven vysle signal mute autoradiu. Takze podle me by to melo fungovat.
Nasel jsem nejakej instalacni manual, ale stale nevim jak vypadaji konektory u CAR-300 a draty co jsou pod radiem, nejak se mi nechce to auto hnedka rozsroubovat Taky nevim, jestli si musim sehnat i nakou redukci, mute box, ci cokoliv podobneho.
Za jakekoliv nakopnuti budu moc rad.
Jinak manual pro pripojeni do techto aster je http://www.parrot.biz/documents/en/supp ... 20Opel.pdf
Telefon bude SE 810i, vim ze existuje adapter pro novy telefony Nokia s popportem do ty legendarni stary HF, ale ona uz je dost opouzivana, proste se to musi vymenit.
Jinak jsem se dozvedel ze by za autoradiem mel bejt ten iso konektor, ktery se sklada z 12pinoveho a dvou 8pin. a ze jsou nejak spojeny. Primerenym nasilim se to da rozdelit/rozriznout (nevim) a nasledne se ten 12ti necha zapojenej a ty dva 8piny se privedou primo do ridici jednotky parrot. Takze pokud tomu tak opravdu bude, nebude tak takova hruza.
Objednam parrota pres internet a v pripade problemu ho zas muzu do 14ti dnu vratit
Jinak jsem se dozvedel ze by za autoradiem mel bejt ten iso konektor, ktery se sklada z 12pinoveho a dvou 8pin. a ze jsou nejak spojeny. Primerenym nasilim se to da rozdelit/rozriznout (nevim) a nasledne se ten 12ti necha zapojenej a ty dva 8piny se privedou primo do ridici jednotky parrot. Takze pokud tomu tak opravdu bude, nebude tak takova hruza.
Objednam parrota pres internet a v pripade problemu ho zas muzu do 14ti dnu vratit
Kdyz uz jsem to tu tak nakousl, dokazal by mi i nekdo poradit kudy se k tem iso konektorum za autoradiem dostanu? Musim oddelat kaslik u spolujezdce, pripadne ten pravej bok prostredniho sloupku? Nebo na to jdu spatne? Vlastniho parrota bych chtel dat nekam nad vetrani uprostred, lze se tam taky jednodusse dostat, bez nutnosti rozebirat pulku interieru? Mam nakou tu ceskou knizku "Jak na to" pro astru, tak to z ni snad vykoukam.
Asi by se hodilo napsat jak jsem nakonec dopadl.
HF Parrot 3100 + Radio CAR 300 + Tel. SonyEricsson W810i + Drzak SonyEricsson HCH-61
Musi se odmontovat prihradka spolujezdce, popelnik, vyndat autoradio spolu s kovovym drzakem. Pro pripojeni mikrofonu je treba odmontovat sloupek u celniho skla u spolujezdce.
Handsfree sada dle vyrobce obsahuje mute jednotku a vsechny potrebne kabely pro pripojeni k libovolnemu autoradiu. Autoradio je vzadu pripojeno ISO konektorem, ktery je slozen ze tri casti. Je nutne vzit nuz, oddelit je od sebe, dva z nich vymenit za konektory z parrota a cely to slepit a pripevnit ke kovove prihradce na autoradio. Parrot se tedy strci mezi autoradio a dva kabely vedouci z nej. Mute jednotka se pri hovoru sama postara o odpojeni reproduktoru a zapnuti mute na autoradiu. Vsechno funguje, dokonce to i krasne spolupracuje po vypnuti motoru. Muzu sem pripadne postnout nejake fotky z montaze.
HF Parrot 3100 + Radio CAR 300 + Tel. SonyEricsson W810i + Drzak SonyEricsson HCH-61
Musi se odmontovat prihradka spolujezdce, popelnik, vyndat autoradio spolu s kovovym drzakem. Pro pripojeni mikrofonu je treba odmontovat sloupek u celniho skla u spolujezdce.
Handsfree sada dle vyrobce obsahuje mute jednotku a vsechny potrebne kabely pro pripojeni k libovolnemu autoradiu. Autoradio je vzadu pripojeno ISO konektorem, ktery je slozen ze tri casti. Je nutne vzit nuz, oddelit je od sebe, dva z nich vymenit za konektory z parrota a cely to slepit a pripevnit ke kovove prihradce na autoradio. Parrot se tedy strci mezi autoradio a dva kabely vedouci z nej. Mute jednotka se pri hovoru sama postara o odpojeni reproduktoru a zapnuti mute na autoradiu. Vsechno funguje, dokonce to i krasne spolupracuje po vypnuti motoru. Muzu sem pripadne postnout nejake fotky z montaze.