Jaké napětí bere elektrické servočerpadlo

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Jaké napětí bere elektrické servočerpadlo

Příspěvek od madalv » 02 zář 2009, 22:25

Ahoj, mám dotaz. Nevíte, kolik si bere servocerpadlo pri toceni volantem? Mě to bere cca 3V, ale nekdy i vice?
Motor Z16XE 1,6 16V
A také nevíte, kdo presne vyráběl do Aster tyto cerpadla?

Diky predem za radu

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké napětí bere elektrické servočerpadlo

Příspěvek od denny » 03 zář 2009, 20:56

DELPHI a TRW.

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Jaké napětí bere elektrické servočerpadlo

Příspěvek od vasekpetr1 » 04 zář 2009, 15:25

Tvůj dotaz je špatně položen: zřejmě se ptáš na proud, který si servo bere. Pokud by to byly 3A, mělo by to být v normě. Ale spíš to bude víc, jen ti to měřák neukáže.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Jaké napětí bere elektrické servočerpadlo

Příspěvek od madalv » 05 zář 2009, 05:49

nn... proud ne... mam PP a ten meri pouze napeti, to bych u toho musel stat s merakem a testovat... ale jeste na to mrknu... :)

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Jaké napětí bere elektrické servočerpadlo

Příspěvek od vasekpetr1 » 05 zář 2009, 09:02

No jestli naznačuješ, že palubní počítač ti ukazuje pokles napětí při otáčení volantem až na 7 Voltů, tak se zřejmě loučí baterka nebo je potřeba zkontrolovat dobíjení. Ten pokles se mi zdá poněkud dost. Já mám sice jen dodělávaný TID od davidaB, na pokles napětí při otáčení jsem nekoukal, ale takto hluboko by to padnout nemělo. Možná o Volt, o dva.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět