nemá tah prosím o radu .-)

redi
Příspěvky: 13
Registrován: 05 dub 2009, 15:39

nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od redi » 25 črc 2009, 09:35

zdravím panové každy tady hledá jak má problém i já ho mám:-( no nic trochu ho nastíním auto nemá tah strací výkon vyšší sotřeba cca 2 - 4 l od normálu pročetl jsem veb ale nijak něco k tomu memu nenašel tak jen doufám že ted najdu

Zjištění ---při výměna svíček ( docela propalené staří svíčšk 40 tk ) již nové bez výrazné změny
---po dojetí vypnutí motoru praskání vyfukového potrubí (potrubí již delší dobu nové i egr ventil)
---opčasné škubnutí a zvyšení otáček na N po cca 2 min na neutralu klesnou na ok
---na diagnostice nenašlo žadne chybové kodý (op com) jen nevím jak maj vypadat přesné live data tak podle toho nemužu soudit


lidi jestli byste věděli jak na co se zaměřit byl by vděčný :-)

1,6 16v xel r.v98

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od Mike.S » 25 črc 2009, 10:29

toto téma :arrow: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 59&start=0 jsi četl? jinak co se týká praskání výfukového potrubí po dojetí, tak to je zcela normální a k tomu škubnutí, nečistil jsi náhodou škrtící klapku, že ne?
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od YANEK » 25 črc 2009, 10:53

nemáš ucpanej kat
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

redi
Příspěvky: 13
Registrován: 05 dub 2009, 15:39

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od redi » 25 črc 2009, 10:57

jo no tohle tema jsem přečet 2x no nic konkretního jsem na to nestih najít a KAT je novej a i ten strarej byl celkem ok a škrticí klapku jsem nečistil...

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od Trdlo » 26 črc 2009, 22:56

Sundat klapku z motoru, vyčistit pořádně, hlavně nezanedbat připojení podltaků, sundat krokáč z klapky, taktéž dokonale vypucovat, vše smontovat zpět (nezapomeň na těsnící o-kroužek krokového motorku - Def by mohl vyprávět...) a budeš mít po problému. :wink:
Btw: znovuzkalibrování klapky chvilku trvá, cca 20km, tak se nediv zajímavému chodu do ujetí této vzdálenosti.
END

redi
Příspěvky: 13
Registrován: 05 dub 2009, 15:39

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od redi » 28 črc 2009, 22:25

tak dneska jsem vyčistil klapku bylo to docelá černé :-) a ucpaný jeden ten malý podtlak tak uvidíme musím nechat zaschnout těsníci tmel a zítra to projedu tak uvidííme.... :twisted:

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od Trdlo » 28 črc 2009, 22:27

Ježiš, jakej tmel? Kde si co tmelil??? :shock:
END

redi
Příspěvky: 13
Registrován: 05 dub 2009, 15:39

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od redi » 30 črc 2009, 15:47

pod celou klapkou ten těsnící pryž byl roztrhaný a něměl jsem nic nahradního tak jsem použil ten tmel je to dačasné jak pojedu kolem opla tak se pro něj stavím doufám že mně za to nezežereš :( a doufám že to tak strašně něvadí

je to í---- reakce na plyn je lepší
---- ještě uvidím co spotřeba

jinak dík trdlo

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od Trdlo » 30 črc 2009, 22:08

V poho, ale dej tam to origo těsnění, aby se ti z tmelu nedrolilo nic do sání. :wink:
END

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od tappaja » 18 srp 2009, 08:42

Mam to samy, ten samej motor, auto jede, startuje, drzi otacky, ale je liny na to, ze je to 16V stokonovka. Zacinam se klanet k verzi s ucpanym katem, jenze se k nemu nemuzu dostat, nemam to jak zvednout.
99' Astra Caravan 1.6 16V

redi
Příspěvky: 13
Registrován: 05 dub 2009, 15:39

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od redi » 25 srp 2009, 15:20

jo no věci poměněný ale pořád to není ono spotřeba cca9 před tím 7- 7,5 a to jsem nijak nešetřil už nevím co s tím autem je!!!!!!!!!! 2x vyčištěná klapka (bylo poznat zlepšení ) sehnal jsem si op-com žádna chyba nic umí to live data jen kdyby jsem to mohl podle někoho porovnat co mu to jezdí dobře..-) no nic Zaťal

majkl323
Příspěvky: 26
Registrován: 12 říj 2007, 17:43

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od majkl323 » 28 srp 2009, 21:03

A byli ty nové svíčky originál Opel ?Nikdy bych nevěříl jakej je to rozdíl original a neoriginál u svíček. :?

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od spermin » 29 srp 2009, 19:08

svíčky tak životnost jinak na spotřebu taky, ale pokud nemáš předepsanou hodnotu :(
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

redi
Příspěvky: 13
Registrován: 05 dub 2009, 15:39

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od redi » 01 zář 2009, 14:33

:roll: nazdar panové tak jsem trochu dál pokročil a s tím že jsem byl na technické již po druhé po prve jsem neprošel že jsem mněl vysoké emise no tak jsem to dal známemu a ten taky známemu a auto prošlo .-) ale dali jednu radu at si to vyzkouším mám laděné svody lamda je na za spojem 2 potrubí (cca bere 50%motoru) ale u origo byly na za parohama tedy (cca 100%) tedy se celkem muže se asi elktronika zbláznit tím že hlasi chudá směs a i technik na emisích ale přitom jednotka je nastavená na koplet celý motor :-) :arrow: tak co? muže to být tím? jetstli to budu to přehazovat asi víkend možná přiští tejden tak uvidííme

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: nemá tah prosím o radu .-)

Příspěvek od Miguello » 01 zář 2009, 16:08

S X16XEL jsem vždycky měl pocit chvilkové výkonové díry po přidání plynu, za studena cukání apod. Po mé anabázi se zaslepením EGR (https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 11#p256811) kdy se mi tam dostal vzduch je auto ještě o poznání línější a spotřeba zvýšená (i na volnoběh), tak to zkusím trochu projet na delší trase a uvidím. Třeba to odnesl KAT, když mu to tam pralo tolik benzínu, nebo něco jiného. To ale bez diagnostiky nepoznám, takže chvíli uvidíme a když se to nezlepší hurá na diag :( Předtím ještě na noc zkusím odpojit baterku a snad si ŘJ načte nová data.. Ach jo, je to trápení..

Odpovědět