plynový pedál...
plynový pedál...
když pustim plynový pedál, tak motor ještě chvilinku toči a pak spadnou otáčky, jinak vše v pohodě, jenom je mirná časová prodleva mezi plynovým pedálem a motorem... jo a myslím že ta prodleva je i když přídávám.... je to normální, nebo ne-e????... a dá se s tím něco dělat???
Asterka 1.8 16V sedan
- Reklama
Re: plynový pedál...
to jakože když dam nohu s plynu a bude mi motor točít do otaček ještě 5 vteřin, tak je to normální?????? to se mi moc normalní nezdá....
Trdlo píše:Pokud je ta prodleva v řádu 1-5 vteřin, je to normální.
Asterka 1.8 16V sedan
Re: plynový pedál...
Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
END
Re: plynový pedál...
ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
Asterka 1.8 16V sedan
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: plynový pedál...
No jak píše trdlo/je to ochrana katu/,po úplném zastavení koljames.r píše:ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
3-8sek a pak volnoběh.Při vyřazené rychlosti a otáčejících se kolech by tyto otáčky měly být stále ca o 200vyšší než volnoběh.
Re: plynový pedál...
asi se nechapem, mi vadí, že točim na dejmetomu 3000 otáček, pak dám nohu z plynu a ještě 2 vteřiny je to na těch 3000 otáčkách a až pak to začne klesat.... to mi příjde divné....
denny píše:No jak píše trdlo/je to ochrana katu/,po úplném zastavení koljames.r píše:ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
3-8sek a pak volnoběh.Při vyřazené rychlosti a otáčejících se kolech by tyto otáčky měly být stále ca o 200vyšší než volnoběh.
Asterka 1.8 16V sedan
Re: plynový pedál...
Je to normální, na 1.6 16V to sice nedělalo, ale na 2.2 16V to dělá to samé..dělá to i kámošovi ve focusu 1.6..stačí se s tím jenom naučit jezdit. Taky sem to viděl dělat i u jakehosi seatu biturbo, ale tam to je asi tím, že chvilku trvá než se všecky ty serepetičky, turba atd. vypnou při ubrání plynu 

EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
Re: plynový pedál...
Podľa mňa to nie je normálne. Viem presne, čo má james.r na mysli. Robí nám to služobná Astra 1.4 16 V, r.v. 2003. Moja twinport 1.4 16 V, r.v. 2007, to nerobí. Najprv som na služobnej myslel, že to len neviem jazdiť, keď pri preraďovaní ostali visieť otáčky ale robilo to aj ostatným kolegom a hodnotili sme to ako závadu. Ale čím to je neviem.
Astra II
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: plynový pedál...
pánové Vy si pořád asi neuvědomujete že sou to stříkačky a né karburátory u kterých šli otáčky dolů hned



teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip