plynový pedál...

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
james.r
Příspěvky: 169
Registrován: 26 pro 2008, 14:19
Bydliště: Ostrava

plynový pedál...

Příspěvek od james.r » 10 bře 2009, 15:28

když pustim plynový pedál, tak motor ještě chvilinku toči a pak spadnou otáčky, jinak vše v pohodě, jenom je mirná časová prodleva mezi plynovým pedálem a motorem... jo a myslím že ta prodleva je i když přídávám.... je to normální, nebo ne-e????... a dá se s tím něco dělat???
Asterka 1.8 16V sedan

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: plynový pedál...

Příspěvek od Trdlo » 10 bře 2009, 16:26

Pokud je ta prodleva v řádu 1-5 vteřin, je to normální.
END

james.r
Příspěvky: 169
Registrován: 26 pro 2008, 14:19
Bydliště: Ostrava

Re: plynový pedál...

Příspěvek od james.r » 10 bře 2009, 17:28

to jakože když dam nohu s plynu a bude mi motor točít do otaček ještě 5 vteřin, tak je to normální?????? to se mi moc normalní nezdá....
Trdlo píše:Pokud je ta prodleva v řádu 1-5 vteřin, je to normální.
Asterka 1.8 16V sedan

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: plynový pedál...

Příspěvek od Trdlo » 10 bře 2009, 17:30

Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
END

james.r
Příspěvky: 169
Registrován: 26 pro 2008, 14:19
Bydliště: Ostrava

Re: plynový pedál...

Příspěvek od james.r » 10 bře 2009, 17:57

ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
Asterka 1.8 16V sedan

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: plynový pedál...

Příspěvek od denny » 10 bře 2009, 18:08

james.r píše:ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
No jak píše trdlo/je to ochrana katu/,po úplném zastavení kol
3-8sek a pak volnoběh.Při vyřazené rychlosti a otáčejících se kolech by tyto otáčky měly být stále ca o 200vyšší než volnoběh.

james.r
Příspěvky: 169
Registrován: 26 pro 2008, 14:19
Bydliště: Ostrava

Re: plynový pedál...

Příspěvek od james.r » 11 bře 2009, 09:50

asi se nechapem, mi vadí, že točim na dejmetomu 3000 otáček, pak dám nohu z plynu a ještě 2 vteřiny je to na těch 3000 otáčkách a až pak to začne klesat.... to mi příjde divné....
denny píše:
james.r píše:ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
No jak píše trdlo/je to ochrana katu/,po úplném zastavení kol
3-8sek a pak volnoběh.Při vyřazené rychlosti a otáčejících se kolech by tyto otáčky měly být stále ca o 200vyšší než volnoběh.
Asterka 1.8 16V sedan

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: plynový pedál...

Příspěvek od Trdlo » 11 bře 2009, 10:14

Že by ta druhá varianta co jsem napsal... :roll:
END

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Re: plynový pedál...

Příspěvek od Salám » 11 bře 2009, 10:41

Je to normální, na 1.6 16V to sice nedělalo, ale na 2.2 16V to dělá to samé..dělá to i kámošovi ve focusu 1.6..stačí se s tím jenom naučit jezdit. Taky sem to viděl dělat i u jakehosi seatu biturbo, ale tam to je asi tím, že chvilku trvá než se všecky ty serepetičky, turba atd. vypnou při ubrání plynu :lol:

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Re: plynový pedál...

Příspěvek od Pico » 11 bře 2009, 19:41

Podľa mňa to nie je normálne. Viem presne, čo má james.r na mysli. Robí nám to služobná Astra 1.4 16 V, r.v. 2003. Moja twinport 1.4 16 V, r.v. 2007, to nerobí. Najprv som na služobnej myslel, že to len neviem jazdiť, keď pri preraďovaní ostali visieť otáčky ale robilo to aj ostatným kolegom a hodnotili sme to ako závadu. Ale čím to je neviem.
Astra II

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: plynový pedál...

Příspěvek od genius0011 » 11 bře 2009, 19:49

pánové Vy si pořád asi neuvědomujete že sou to stříkačky a né karburátory u kterých šli otáčky dolů hned :roll: :(
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

Odpovědět