Ještě můžeš zkusit za jízdy přitáhnout ručkuk záběru a párkrát ostřeji přibrzdit jestli se to nenastaví.Ale tomu že to je neoriginál,nevěř ,musí to brzdit na 100% a nemá to na to vliv.Něco tam je špatně.
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Nejlepší by bylo zajet na STK na válce,změřit souměrnost,účinnost i ručky s papírem a otřískat jim to v Adopu o hlavu.Jednou jsi to zacaloval a není to v pořádku tak ať to spraví na své náklady.Brzdy jsou brzdy Jim zrovna moc nefandím
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
Tak to je smůla,le jak říkám,dle mě je celý problém ve třmenu,není nastaven váleček,toť větší krok pedálu a pozdní reakce ručky na kole.Ručka jej dostavuje a nebrzdí.Když ručku zatáhneš tak se asi pedál celkem zvedne,že jo,pak jedině kolo dolů a kouknout na to ,o kolik při zatažení jde váleček ven,pokud má velký chod,je to jasné
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie
No z kraje jsi měl jen nějakou černou nálepku a až tak poslední dva měsíce klubovou. To víš, jsi pod stálým dozorem
Však až budeš mít trochu času a bude solidnější počasí, můžeme dát turbo mini sraz.
Zdravim chlapi potrebujem poradit s mojou rucnou vobec njde dvihnut ani na 1. zub viete cim to moze byt?? Auto som kupil s takou vadou, dnes sme ho mali dvihnute ale to sme nevedeli ze lanovody idu pod vyfukom a ten sa nam nechcelo davat dole
Astra G 99 3dv hatchback 1.4 16V 66kw x14xe 235 000 km
nic nerozdělávej, nejdříve si nakapej popř. střikni injekční jehlou do bovdenu např. syntetiku, jestli se uvolni, potom nakapej olej.
pokud to nevyjde, teprve potom rozdělávej. Doporučuji střiknout z kabiny u ruční páky, ale jde to i od kol.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
myslíš si to správně. Od ručky jde skrz karoserii krátké lano na vahadlo, potom je dlouhé lano od vahadla ke kolům a polední kousek je zase krátké do kol.
mě zase servisák říkal, at tam nic nestříkám, že když mrzne tak ten tuk ztuhne a nechce se pak lanko vracet - po výměně obou čelistí a lanovodů už fakt nevím co...jak je pod nulou na ručku zapomínám...a nepo použití lezu pod auto se šroubovákem nebo kladivem . . .min kvuli kontrole že nezůstala viset...(asi moje největší bolest na Barče...
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..