Čerpadlo VP44
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Chybové kody
P1630 Obvod dávkování paliva, vysoká vstupní úroveň C-016
P1630 Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)
směřují k těmto závěrúm
Vadné součásti:
A10 Řídicí jednotka - vstřikovací čerpadlo
nebo
Netěsnosti v palivové soustavě
nebo
Vadné součásti:
Traverza vstrřikovací trysky
nebo
Vstřikovací trysky.
P1630 Obvod dávkování paliva, vysoká vstupní úroveň C-016
P1630 Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)
směřují k těmto závěrúm
Vadné součásti:
A10 Řídicí jednotka - vstřikovací čerpadlo
nebo
Netěsnosti v palivové soustavě
nebo
Vadné součásti:
Traverza vstrřikovací trysky
nebo
Vstřikovací trysky.
- Reklama
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
tak mi ma astra take zdechla. z niceho nic zkratka pri jizde chcipla a uz nesla nastartovat.
na diagnostice jsem nebyl, ale pri procitani zdejsiho fora jsem koupil IFRZ44 a rozebral elektroniku cerpadla... po rozebrani bylo jasne vydet jak je jeden tranzistor je popraskany a jedna nozicka upalena. podle navodu jsem pripajel novy tranzistor, zkusil zdali jsou spoje pripajeny (pajelo se to dost blbe)... ale pri pokusu o nastartovani auto stale nenaskocilo (zkousel jsem startovat tak 2 minuty s mirnyma prestavkama).
povolil jsem hadicky pred vstrikama a nafta se tam stale netlaci ...
co by jeste mohlo byt poruseno, zavzdusneno?
diky, Lukas.
na diagnostice jsem nebyl, ale pri procitani zdejsiho fora jsem koupil IFRZ44 a rozebral elektroniku cerpadla... po rozebrani bylo jasne vydet jak je jeden tranzistor je popraskany a jedna nozicka upalena. podle navodu jsem pripajel novy tranzistor, zkusil zdali jsou spoje pripajeny (pajelo se to dost blbe)... ale pri pokusu o nastartovani auto stale nenaskocilo (zkousel jsem startovat tak 2 minuty s mirnyma prestavkama).
povolil jsem hadicky pred vstrikama a nafta se tam stale netlaci ...
co by jeste mohlo byt poruseno, zavzdusneno?
diky, Lukas.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Ještě jsem si uvědomil, že v posledni dobe obcas svitila kontrolka chyby motoru, kdyz se rozsvitila auto nemelo silu a vetsinou jen udrzovalo rychlost, po nejake dobe vzdy kontrolka zhasla, ale to se stavalo jen obcas a ted asi poslednich 500km se to nestalo vubec.
Re: Čerpadlo VP44
Co tím myslíš? Jestli ty gumové hadičky, co jsou pod vstřikama, tak ty musí být zapojené. Odpoj to na 4. vstřiku a natáhni naftu např injekcí, ať se ti aspoň nějaká nafta dostane do čerpadla přes zpátečku.prometheus.cz píše:povolil jsem hadicky pred vstrikama a nafta se tam stale netlaci ...
Ty hadičky vedou do čerpadla, takže si tudy připouštíš vzduch, jestli to točíš rozpojené. Povoluje se matice na vstřiku.Tudy musí téct nafta.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
nn, ty prepady jsem nesundaval, povolil jsem ty privody do vstriku (17ctka matka, pevne hadicky)
Re: Čerpadlo VP44
Takže to je zavzdušněné mezi filtrem a čerpadlem. Otázka je, jestli až dostaneš před čerpadlo naftu, bude ji schopno vůbec nasát? Tím myslím, jestli se ti to podařilo opravit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
tak jsem dal na vstup cerpala petku s naftou, a pekne ji to vysalo... takze vzduch tam nebude... ale do vstriku nic nejde
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
mate nekdo zkusenosti s diagnostikou cerpadla pres PC? mam program na jeho diagnostiku, ale nikde nemohu najít schéma zapojení na 9pin cannon...
nemate nekdo schema? diky,
nemate nekdo schema? diky,
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Doufám,že to stačí.Možná by sis měl zafixovat tlačítko HLEDAT,je to hned na první stránce v prvním přízpěvku jako konektor VP 44
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=36&t=5260
Odkaz zde
http://www.jpeg.cz/view-164_konektor_vp44.jpg.html
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=36&t=5260
Odkaz zde
http://www.jpeg.cz/view-164_konektor_vp44.jpg.html
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Ahoj,
diky, obrazek jsem si uz prohlizel drive.
nevim ted jak to pripojit do PC. 12V a zem je jasne, ale pak tam musim pripojit ten diagnosticky vodic K-line, kam pripojit CAN-L a CAN-H jsem si nasel.
diky, obrazek jsem si uz prohlizel drive.
nevim ted jak to pripojit do PC. 12V a zem je jasne, ale pak tam musim pripojit ten diagnosticky vodic K-line, kam pripojit CAN-L a CAN-H jsem si nasel.
Re: Čerpadlo VP44
Otváranie nafty do vstrekov riadi práve ten tranzistor, ktorý si vymenil. Ja by som hľadal chybu okolo neho. Ten tranzistor riadi ventil množstva paliva a slúži zároveň ako Stop ventil.prometheus.cz píše:tak jsem dal na vstup cerpala petku s naftou, a pekne ji to vysalo... takze vzduch tam nebude... ale do vstriku nic nejde
Myslím, že ak je ten tranzistor vadný, tak pri štarte sa rozsvietila kontrolka motora.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
K line je u pumpy v 9 v 6 je minus a v 7 je plus 12V.Je nutno mít vše zapojeno a Bosch dodává kabel s krabičkou s vyvedenejma pinama čerpadla.Objednací číslo kabelu je 0 986 612 447.
Diagnose pomp-ECU PSG 5
Diagnose pumpestyreenhet PSG 5
Diagnoza sterownik pompy PSG 5
Diagnose unidad comando bombas PSG 5
Diagnosticare aparat de comandã pompã PSG 5
Диагностика блока управления насоса PSG 5
Diagnos pumpstyrdon PSG 5
PSG 5 pompa kumanda cihazı arıza teşhisi
PSG 5 szivattyú-vezérlőegység diagnosztikája
Diagnostics of PSG 5 pump control unit 9 6 7
Diagnose pomp-ECU PSG 5
Diagnose pumpestyreenhet PSG 5
Diagnoza sterownik pompy PSG 5
Diagnose unidad comando bombas PSG 5
Diagnosticare aparat de comandã pompã PSG 5
Диагностика блока управления насоса PSG 5
Diagnos pumpstyrdon PSG 5
PSG 5 pompa kumanda cihazı arıza teşhisi
PSG 5 szivattyú-vezérlőegység diagnosztikája
Diagnostics of PSG 5 pump control unit 9 6 7
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Jo to vím, to mi došlo ze schematku na prvni strance diskuze.
problem je ze nevim jak to zapojit do PC, zdali na to musi byt nejaky prevodnich nebo se k-line necha zapojit primo do PC pomoci cannon 9pin konektoru?
problem je ze nevim jak to zapojit do PC, zdali na to musi byt nejaky prevodnich nebo se k-line necha zapojit primo do PC pomoci cannon 9pin konektoru?
Re: Čerpadlo VP44
Není třeba mít i nějaký obslužný program?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Ten převodník je ten kabel Bosch,co jsem psal v posledním přízpěvku.